تکامل در مسیر ظهور ( سیاسی )

دوستان ظواهر امر و روند اتفاقات فریاد نزدیک بودن ظهور را سر داده است به هوش باشیم غافلگیر نشویم

تکامل در مسیر ظهور ( سیاسی )

دوستان ظواهر امر و روند اتفاقات فریاد نزدیک بودن ظهور را سر داده است به هوش باشیم غافلگیر نشویم

هرجوره به رئیس قضاییه نگاه کنیم قابل تعمق می باشد و لذا باید مواظب او بود


بسم الله الرحمن الرحیم



هر جوره به رئیس قضاییه نگاه کنیم باز قابل تعمق می باشد و لذا باید مواظب او بود



 دوستان در اوج فتنه 88 سخنانی از رئیس قضاییه شنیدم که از آن موقع به بعد من سعی نمودم مواظب این شخص باشم ایشان در سخنانشان اشاره داشتند که هاشمی از ذخائر انقلاب می باشد و این سخن رئیس قضاییه پیام نگران کننده ای را به شنونده دلسوز انقلاب و  آرامش اجتماع  مخابره می نمود.


آن روز به خود گفتم اگر به جای این سخنانی که تنها منجر به تشویق و ثابت قدمی بیشتر هاشمی در مسیر فتنه انگیزیش می شود اگر  همین رئیس قضا ، رئیس مجلس ، اعضای برجسته مجلس خبرگان و شورای نگهبان و مراجع و امثال مصباح ها و  مسول فلان نهاد مقدس اعتراض جدی ای را به هاشمی می نمودند آیا باعث انفعال هاشمی نمی شد؟! آیا باید تنها ملت در 9 دی به خیابان ها بریزند و چنین اعتراضی را به هاشمی می نمودند تا ایشان به انفعال کشیده شود و کشور از دست ایشان و خانواده اش که نقش آشکار و پنهانی در فتنه انگیزی  88 داشتند ، خلاص گردد؟؟!



می بینیم رئیس قضاییه با تبحر بالایی نقش کسی را بازی می کند که گوییا قصد فریب جامعه حزب الهی را دارد


ببینید ایشان با زیرکی رصد نموده است که با عکسی که ولایت در سایتشان نصب نموده اند کار به جایی کشیده می شود که مطالبه جدی در برخورد با موسوی و کروبی و حتی خاتمی و بالاتر از اینها در گام بعدی  خود  هاشمی و خانواده اش شکل خواهد گرفت ، ببینید عکس را:


http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/24811/C/13921004_0124811.jpg



















و لذا دوستان این رئیس قضاییه در واکنش  بدونه زحمت و بدونه هزینه در مقابل سخنان نادرست محمد رضا خاتمی سعی می نماید خود را قاطع نسبت به این افراد نشان دهد !! و سخنان تند و بسیار قاطع و بدونه پشتوانه ای را در فضای رسانه ای منتشر می کنند( ببینید )  ولی می بینیم در همان حال یکی از زیر دستان  ایشان (دوستان  دقت می کنید!) بدونه دغدغه و با فراق بال سخنانی از زبان خود جاری می نماید که از زبان موسوی خارج می گردید و گوییا اتاق فکر دستور بیان این سخنان از یک نقطه می باشد و سریع این سخنان بر صفحه اول سایت فارسی بی بی سی نقش می بندد  (ببینید)   در اصل بازتاب واقعی سخنان  این زیر دست رئیس قضاییه  فتنه گران را غیر مستقیم  انسان هایی نشان می دهد  که  در جهت مبارزه با یک دروغ گو و قانون شکن که قصد داشت در مرحله دهم ریاست جمهوری این کشور سکان ریاست جمهوری را در دست بگیرد ، به فعالیت پرداخته اند!!


دوستان حزب الهی دقت کنید از یک طرف طوفندگی بدونه هزینه و دردسر  از سمت قضاییه مشاهده می نماییم و در همان زمان سخنانی از سمت قضاییه به گوش می رسد که بازتاب آن  غیر مستقیم  فتنه گران را با آب تطهیرِ مبارزه با یک دروغ گویِ زیر پا گذارنده قانون ،  مشایعت می نماید!!


دوستان حزب الهی رئیس قضاییه در اذهان حزب الهی  جایگاه قابل قبولی ندارند همچون بردارانشان ولی درد اور اینجا می باشد که حزب الله از جایی  مورد مدیریت قرار می گیرند که با کمی دقت انسان حقایق درد آوری  را در مورد آن نقاط متوجه می گردد!!


دوستان هفته نامه نه دی  هفته نامه ای که با تبحر چنین سنگر بزرگ و عظیمی را تسخیر نموده است سعی می نماید چند روز مانده به 9 دی ، از پتانسیل جناب مصباح به صورت فوق مخفی و زیرکانه (و شاید در سایه  نادانی که البته تنها یکی از  احتمالات در مورد این افراد  می باشد ) تحرکی از خود نشان می دهند که نتیجه واقعی آن  در جهت کاهش اعتبار 9 دی و نیز تطهیر فتنه 88  مورد ارزیابی قرار می گیرد   این هفته نامه  در یک سوال و پاسخ طراحی شده از قبل سعی می نماید احمدی نژاد را به عنوان کسی که مخالفت مراجع را برای خود خریده است نشان دهد (سخنانی که از زبان جناب مصباح خارج می گردد ) و به عبارتی فتنه 88 که در اصل سعی و تلاشی بود برای جلوگیری از مرحله دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد یک نوع تطهیر غیر مستقیمی می یابد که هدف مقدسی را پی گیر بوده است که همان جلوگیری از ادامه روند حاکمیت کسی که  همه مراجع  از او ناراضی بوده اند !!!!! (ببینید)



مطالب مرتبط:


جناب مصباح، به دستانتان نگاه می کنیم، نه به زبانتان!


پرسش از آیت الله مصباح یزدی / بخش اول چرا رهبر انقلاب بزرگترین خطر از صدر اسلام را مساله ای فرعی دانستند؟


پرسش از آیت الله مصباح یزدی / بخش دوم تهمت به مومنین و معتقدین به نظام، انحراف از خط امام نیست؟!