تکامل در مسیر ظهور ( سیاسی )

دوستان ظواهر امر و روند اتفاقات فریاد نزدیک بودن ظهور را سر داده است به هوش باشیم غافلگیر نشویم

تکامل در مسیر ظهور ( سیاسی )

دوستان ظواهر امر و روند اتفاقات فریاد نزدیک بودن ظهور را سر داده است به هوش باشیم غافلگیر نشویم

دوستان بسیجی و مسئولان بسیج دانشگاه ها از شما سوالی دارم


بسم الله الرحمن الرحیم



دوستان بسیجی و مسئولان بسیج دانشگاه ها از شما سوالی دارم



دوستان بسیجی و نیز مسئولین بسیج دانشگاه ها سوالی از شما دارم :


ببینید هاشمی می گفتند و می گویند که احمدی نژاد انحراف انقلاب است (یعنی انقلاب را از ریل خارج کرده است ) ،  رهبرمان هم در مقابل فرمودند احمدی نژاد انقلاب را در ریل خودش  برگردانده است  از آن طرف هم جناب مصباح و سران فلان نهاد مقدس و رئیس خبرگان و رئیس قضاییه و ... به صورت ضمنی و اشاره ای اشاره نمودند که احمدی نژاد جریان انحرافی است  حال سئوال من از شما دوستانی که  ستون ها ی انقلاب بر قلوب شما استوار است و در شعار ها وفاداری و فدایی بودن خود را در مورد رهبرمان فریاد می زنید  پاسخ بدهید که این اصطلاح "جریان انحرافی" که این آقایان تبلیغ آن را نمودند و در متینگ های انتخاباتی جلیلی نیز شدیدا" بر روی آن تأکید می شد  ، همسو با سخن رهبرمان می باشد  یا همسو با سخن هاشمی؟؟


ببینید جدیدا" هاشمی در سایتش چه مطلبی را انعکاس داده است و سپس در فکر فرو بروید که به چه علت  اصولگرایان مدعی ولایتمداری هم همسو با هاشمی  تیغ دشمنی بر علیه احمدی نژاد کشیده اند :



سایت هاشمی رفسنجانی احمدی نژاد را به گروهک فرقان تشبیه کرد


دولت بهار: پایگاه اطلاع رسانی هاشمی رفسنجانی نوشت: امروز پنجم خرداد است.

بیست و پنجمین سالروز ترور هاشمی. به کینه تحجر و به افراط فرقان. ترورهاشمی روایت تاریخی دارد. روایتی به بلندای تاریخ نظام. از خرداد 58 تا خرداد 88. ازفرقان تا جریان انحرافی. ترور هاشمی روایتی ناکام دارد.از ترور فیزیکی تا ترور شخصیت.راز این ماندگاری از دعای امام است.ازآن پیام بی بدیل.از تعبیر "آقای هاشمی عزیز".از روایت "مدرس حالا هم زنده است". از حکایت "مردان تاریخ تا آخر زنده هستند" و از برکت آن دعای تاریخی که: بدخواهان باید بدانند، هاشمی زنده است ...


آدرس(اینجا)

   

http://www.dolatebahar.com/media/image/userdata/832409272-1-forghan.jpg



آدرس سایت هاشمی(اینجا)