تکامل در مسیر ظهور ( سیاسی )

دوستان ظواهر امر و روند اتفاقات فریاد نزدیک بودن ظهور را سر داده است به هوش باشیم غافلگیر نشویم

تکامل در مسیر ظهور ( سیاسی )

دوستان ظواهر امر و روند اتفاقات فریاد نزدیک بودن ظهور را سر داده است به هوش باشیم غافلگیر نشویم

آیا انتخابات ریاست جمهوری یازدهم می تواند راه ر ابرا ی بر خورد


بسم الله الرحمن الرحیم



آیا انتخابات ریاست جمهوری  یازدهم می تواند راه را برای بر خورد با دست های باج خواه در نظام باز کند؟



ملت ما انقلاب انجام نداده است و در راه این انقلاب زحمات طاقت فرسا و فشار های سنگینی تحمل ننموده است و  جان های نفوسش را نثار نکرده است تا انقلابی شکل بگیرد که در آن عده ای با اتصال به بدنه نظام آن  به سرمایه های آنچنانی دست رسی پیدا کنند برای خود زندگی در مرفه نشین شهر تهران و سرمایه های  میلیاردی و بیلیاردی و ...  رقم بزنند و سپس انقلاب و نظام را در سیطره خود در بیاورند و سعی نمایند بیشترین فرصت های ثروت اندوزی و کاراکتر اقتصادی شدن را برای خود فراهم نمایند و وقتی کسی چون احمدی نژاد که به این روش معترض می باشد و فریاد اعتراض به چنین وضعی را بلند نموده است و همچنان خود را از جنس مردم و وفادار به توده های مردم بخصوص  قشر های مستضعف می بیند را در بدنه اجرایی کشور بفرستد  ، آنوقت  این افراد به راحتی او را تحت فشار قرار بدهند؟! و  چنین رئیس جمهوری نتواند! به توده های ملت و اقشار مستضعف خدمت نماید و نتواند! در حد مطلوب  منابع ملت را به جای سود رسانی به عده ای خاص در خدمت نجات توده های ستم کشیده کشورمان  قرار دهد؟



آیا ملت ما برای چنین انقلابی حاضر به فداکاری شد  که اینگونه عده ای  انقلاب را در انحصار خود قرار دهند و با عوام فریبی و حفظ ظاهر به اهداف سود جویانه خود بیندیشند و اجازه ندهند ملت از  اموالی که برا ی خود رقم زده اند اطلاعی حاصل نماید و با هزاران ترفند و کلک نگذارند ملت ماهیت واقعی آنها را تشخیص دهد و حتی کار را تا آنجا پیش ببرند که این جرأت و جسارت را پیدا نمایند که سعی در خام نمودن ملت بنمایند و آن رئیس جمهور ( احمد ی نژاد )  را دشمن  ملت تبلیغ نمایند و سپس خود را دوست و خادم ملت در اذهان ترسیم کنند. 



آیا ملت برای چنین انقلابی زحمت کشید؟ سختی و مشکلات طاقت فرسا تحمل نمود خون داد مجروح و حتی جانباز بادرصد بالا تحمل نمود.



آیا نباید این روند متوقف شود و چنین وضعی خاتمه پیدا نماید  تا کی باید برای حفظ مصالح نظام سکوت نمود تا کی باید این افراد قابل حذف از بدنه نظام و انقلاب نباشند به راستی چرا بر خورد یا عدم بر خورد با این افراد با مصالح نظام گره خورده است آیا انقلاب ما هنوز به نقطه ای نرسیده است که بر خورد با این افراد به مصالح نظام و کشورما آسیب وارد نکند؟



ما باید تکلیف خودمان را با این وضع مشخص کنیم که آیا این پتانسیل وجود دارد که نظام از این وضع و این افراد نجات پیدا کند  یا چنین پتانسیلی وجود ندارد اگر چنین پتانسیلی وجود ندارد باید ملت را محکوم به  تحمل چنین انقلابی ضعیف و ناکار آمد بدانیم و اگر چنین پتانسیلی وجود دارد پس چرا تا الان  از این پتانسل استفاده نشده است و در کل باید مشخص کنیم چگونه و در کدام مسیر و روشی و با چه فرجه زمانی  ، انقلاب از چنین وضعی نجات پیدا می نماید و می تواند بدونه اینکه مصالحش در خطر بیفتد این افراد را شناسایی کند و کنار بگذارد.


 لازم است تکرار کنم آیا ملت ما انقلاب نمود تا عده ای با حفظ ظواهر و با بهره گیری از ظواهر و مقبولیت های  اسلامی و انقلابی سرمایه های آنچنانی برا ی خود رقم بزنند و انقلاب را در انحصار خود در بیاورند؟!



و لذا با انتحاب احمدی نژاد امیدی حاصل شد که روند نجات انقلاب از چنین افرادی ، با چشم انداز امیدوارانه تری مواجه بشود ولی در حقیقت مبارزه احمدی نژاد با  این افراد به صورت خاموش صورت گرفت به این صورت که ملت متوجه نمی گردید که احمد ی نژاد کجاها جلوی زیاده خواهی این افراد ایستاده است و کجا ها آنان با فشار های خود عرصه را بر او تنگ نموده اند البته فشار هایی که این افراد از کانال مجلس وارد نموده و می نمایند تا اندازه ای آنهم نه در حد رضایت بخش ،  برای ملت آشکار شده است  و لی در کل ملت از حقیقت چنین امری آگاهی نیافته اند و تا حدود زیادی و  در حد بالایی  نمی داند این افراد چه کسانی هستند و  شاید  احمدی نژاد هم از آنطرف می دیده است  آنگونه وضع خراب است که گر حکم شود که  مست گیرند -- در شهر هر آن که  هست گیرند  و لذا وارد این مقوله نشده اند .



ولی در کل لازم است این روند عدالت طلبی و زنده نمودن شعار های انقلاب آنگونه در دولت یازدهم ادمه یابد که راه  برای پالایش انقلاب و نظام از دست  افراد آلوده به سوء استفاده از ظرفیت انقلاب و نظام به صورت شفاف تر و صریح تر باز گردد و این امر تنها بر پایه بصیرت و فهم بالاتری نسبت به گذشته از طرف ملت میسر خواهد گردید.



ملت باید ظرفیت اینکه معروف ترین و پرسابقه ترین افرادی را هم که شناسایی می شود و از بدنه نظام خارج می گردند را داشته باشد و با روحیه بالاتر و امیدوارانه تر به سمت نجات انقلابی که متعلق به خود او می باشد پیش برود ملت ما باید این حقیقت را ببینید که انقلاب متعلق به این افراد نیست  و در اصل انقلاب یک خواسته و یک اراده عمومی در سطح ایران می باشد خواسته و اراده ای که می تواند هر سوء استفاده کننده ای را از بدنه نظام خارج نماید حتی  اگر تعداد  افراد حاضر در نظام  با درصد بالا شایستگی  حضور در بدنه نظام را نداشته باشند.



ملت باید ظرفیت خود را بالا ببرد  تا انقلاب بتواند پتانسیل های خود را در خدمت به  پالایش نظام از چنین افراد  قرار دهد و ملت را از شجره طیبه خود سیراب نماید به گونه ای که فقر و تهیدستی در کشور ما مفهوم نداشته باشد فاصله طبقانی غیر منطقی و خشن ، یک امر بی مفهومی  شده باشد و اینگونه راه حرکت قلب ها به سمت تعالی و کمال مطلوب خداوند هموارتر گردد.



دست آخر باز لازم است این سوال مطرح شود که آیا انتخابات ریاست جمهوری یازدهم می تواند تبدیل به یک حماسه سیاسی بشود که  راه برای بر خورد انقلاب با سوء استفاده کنندگان در بدنه نظام با هر رده و مسئولیت هموار شود؟ آیا ملت به این سمت می رود که یک خواسته عمومی در او شکل بگیرد تا همه سرمایه های ملکی و بانکی و ... در داخل کشور مشخص گردد و تمام این دارایی ها رد یابی گردد و  سهم همه دست اند کاران در داخل نظام از این اموال مشخص شود تا اینگونه راه برای بر خورد با  سوء استفاده کننده گان از انقلاب و نظام  هموار تر و مساعد تر گردد؟؟


 


به دوستان توصیه می نمایم درد و دل احمدی نژاد در مورد فشار هایی که این افراد سوء استفاده کننده در بدنه نظام بر او وارد نموده اند را حتما" مطالعه نمایند:



رئیس جمهور:


اداره کشور یک امر واحد است به استثنای مواردی که در اختیار مقام معظم رهبری می باشد ،  والسلام



دوستان توصیه می کنم فایل صوتی زیر ا نیز گوش بدهید:



http://uploadkon.ir/uploads/ahmadi%20nejad%20enghelab.mp3


 


                                    آیکون نظرات بالای مطلب می باشد






آیا آیت الله مصباح قصد توبه و اصلاح رفتار غیر شرعی و غیر اخلاقی


بسم الله الرحمن الرحیم



آیا آیت الله مصباح قصد توبه و اصلاح رفتار غیر شرعی و غیر اخلاقی و غیر اسلامی خود را ندارد؟


قبل از ورود به اصل مبحث بهتر است این حقیقت را متذکر شوم که اصول رفتاری از دیدگاه  اخلاقی و شرعی و اسلامی  به خاطر مسائلی خاص نسبی  نیستند این اصول ثابت می باشند و رنگ پوست و نژاد و رتبه اجتماعی و معروفیت خانوادگی و میزان تحصیلات و میزان سعی و تلاش در تهذیب نفس و میزان بیان سخنان علمی و اسلامی   در آنها تأثیری نمی گذارند و آنها را در مقابل عوامل مختلفی که بیان نمودم نسبی و خشن تر و یا منعطف تر نمی نمایند. 


این تصور  شکل گرفته است که در مقابل شکننده ترین و آسیب زا ترین سخنان و مواضع اشخاصی که در رده  یک  مرجع دینی ،  یک عالم دینی و یا با شدت خفیف تر  یک استاد دانشگاه قرار گرفته اند باید  سکوت نمود  و اعتراضی را نسبت به آنها اعمال ننماییم این تصور اینگونه القا می نماید  که   تذکر و در صورت لزوم هشدار به این افراد را در صورت  زیر پا گذاشتن مسئله ای  شرعی و یا  اخلاقی و در کل  اسلامی به عنوان توهین به آن مرجع دینی  و عالم دینی می باشد  و عده ای نیز چه به عمد و چه از روی نادانی بر چنین جوی می افزایند.


اینکه در کل باید مستقل از شخصی که در کسوت یک مرجع دینی و یا عالم دینی قرار گرفته است جایگاه علما و مراجع را مورد احترام قرار داد این یک سخن منطقی و پسندیده می باشد ولی اینکه هر کس در این جایگاه قرار گرفت یک نوع دیوار آهنین در اطراف او شکل بگیرد و اعتراض در مقابل سخنان آسیب زا و مواضع ویرانگر آن شخص به عنوان توهین به جایگاه علما تلقی شود یک نوع اشتباه راهبردی می باشد که باعث می شود عده ای بر چنین دیوار آهنین طمع نمایند و با ورود به جایگاه علما و یا با تحت تأثیر قرار دادن شخصی که در این جایگاه ها قرار گرفته است در اجتماع معالات  را به سود اهداف غیر الهی خود  جابجا نمایند.


کسانی این تصورات  غیر منطقی بیان شده را در اجتماع شدت می بخشند  که  یا فهم کافی نسبت به مضرات چنین تصورات غلطی ندارند و به جایگاه علما نگاه متحجرانه دارند و یا در سایه تشدید چنین تصورات غلطی می خواهند اهدافی را قابل دسترس برای خویش قرار بدهند.


اگر نبودند  علمای ربانی و علمای صاحب کرامتی که در طول تاریخ اسلام نقش بزرگی در جایگاه فعلی علوم اسلامی و علمای این علوم در بین مردم و در اذهان مردم مسلمان  ایفا نمایند قطعا" این جایگاه و رتبه ای که مراجع  دینی و علما دینی در بین مردم  دارند  به این صورت وجود نداشت  و لذا اگر کسانی در این جایگاه ها به سمت اتخاذ موضعی غیر اسلامی و بیان سخن یا سخنانی غیر اسلامی و شرعی و اخلاقی بروند  اساس جایگاه علما که به واسطه ملبس بودن علماء بزرگوار  به معارف دینی بدست آمده است را در بین توده های مردم کاهش می دهند  این افراد بدانند اگر قرار بود علما دینی ما در گذشته تنها به بیان معارف اسلامی اکتفا نمایند  و خود را به اجرای فرامین و مفاهیم اسلامی ملزم نمی ساختند نه اینکه چنین جایگاهی برای علما متصور نبود بلکه پیشرفت و گسترش اسلام خواهی نیز در سطح بسیار پایین تری قرار می گرفت.


حال با این مقدمه می خواهم بیان کنم آیت الله مصباح با مواضع و سخنانی که در سال 90 اتخاذ نمودند انگشت اتهام و زیر پا گذاشتن مباحثی اخلاقی و شرعی و اسلامی را به سمت خود نشانه بردند و شواهد و مواضع جدید ایشان حکایت از این دارند که این عالم دینی خود را نسبت به چنین خبط و اشتباه و شاید بتوان به جرأت بیان نمود نسبت به ظلمی که نسبت به دلسوزان نظام و انقلاب که در بدنه دولت شبانه روز فعال می باشند ، اعمال نمود مبرا می بیند و معلوم نیست چه دلایلی باعث شده است ایشان  تا کنون  در شرایط  غیر شرعی و غیر اخلاقی که بوجود آورده اند همچنان پایدار باقی بمانند.


قطعا" اسلام و تبیین کننده اسلام ناب محمدی سید علی حسینی خامنه ای و مباحث اخلاقی رد می نمایند که عالمی معروف و جایگاه دار بر اساس  اخبار در گوشی و مسموعات انگشت اتهام به سمت مجموعه ای ببرد که بانیان کوتاه شدن دست مافیای قدرت وثروت هفت سر بر امورات قوه مجرییه کشور اسلامی ایران بوده اند ،  قعطعا" رد می باشد که کسی  با تکیه بر جایگاهی که علماء ربانی همچون علامه حلی ، علامه طباطبایی ، آیت الله قاضی طباطبایی و ... در آن نقش بزرگی ایفا نموده اند  بر اذهان مسلمین و مومنین تأثیر بگذارد و مجموعه خدومی که شبانه روز عمر خود را در این هشت سال وقف اعتلای کلمه توحید و ارتقاء جایگاه کشور ایران اسلامی مان در بین ملت ها نموده اند را به واسطه اخبار درگوشی و مسموعات و دروغ سازی ها و تفاسیر مغرضانه و خطر ناک از بریده هایی از  سخنان این مجموعه موحد و خدوم    به عنوان بزرگ ترین خطر اسلام در طول تاریخ اسلام معرفی نماید و حد و حدود را تا آنجا مراعات ننماید که این مجموعه را مرتبط با اسرائیل و به عنوان فراماسونر فریاد بزند و حتی تا انجا پیش برود و خیالش از اعتراض انقلابیون و مومنین نسبت به خود آسوده باشد که این مجموعه را مرتبط با رمالان و سحر شده و سحر کننده بیان کند و  باز با هشدار نسبت به این مجموعه آنان را متهم به ادعای امام زمانی در آینده بنماید و خاطره سخنان فائزه هاشمی را در مورد این مجموعه زنده نماید  و متاسفانه کسی از معروفین پیدا نشد که کوچک ترین سخنی به این شخص بگوید حتی شما نگاه کنید عده ای معروف و سرشناس ظاهرا" به تعداد هفتصد و هفتاد و خورده ای  هم که جدیدا" نامه ای به آیت الله مصباح نوشته اند و در آن ابراز نگرانی از وضع موجود که در جبهه  موسوم به پایداری شکل گرفته است بیان نموده اند آنقدر در لفافه و آنقدر با لطافت مطلق مسئله غیر شرعی و اخلاقی را بیان نموده اند که شاید آیت الله مصباح متوجه نشود که خود در رأس این حرکت های نگران کننده قرار دارد و خود بانی این وضع نگران کننده شده است .


ما امیدواریم آیت الله مصباح متوجه تحرک غیر شرعی  و غیر اخلاقی  که در سال 90 از خود بروز دادند ،  بشوند و به سمت  توبه و اصلاح ذمه ای که بر گردن خود  قرار داده اند پیش بروند.



توجه:


دوستان دکتر فیاض استاد دانشگاه مطلبی در  مورد بورژوازی تجاری و بورژوازی صنعتی بیان نموده اند که حقایقی تلخ را مورد اشاره قرار داده اند که عدم اطلاع دوستان مذهبی و انقلابی باعث شده است عده ای از آنها در مسیر تخریب دولت انقلابی احمد ی نژاد قرار بگیرند دولتی که توسط ولایت نشان زنده کننده شعار های انقلاب را دریافت نمود:


  انتخابات آینده رقابت میان بورژوازی تجاری و بورژوازی صنعتی است




                                        آیکون نظرات در بالای مطلب می باشد





مافیای هفت سر ، عبارت


بسم الله الرحمن الرحیم


توجه اول: ظاهرا"  مافیای مخوف با همه مخوفیش به خاطر چنین حرکت سوء استفاده کننده از قدرت نظام  دچار وحشت و ترس شدیدی شده است و از چنین فیلتری لحظاتی قبل عقب نشینی نموده است( ساعت 10 و نیم  شب 15 فروردین ) (خبر رسمی فیلتر نام مشایی: 'مشایی' فیلتر شد(سایت خبری شبکه ایران) )


توجه دوم: دوستان سوال و جوابی جدید از استاد طاهر زاده منتشر شده است حتما" مطالعه بفرمایید: اگر عمار یاسر امروز بود!



مافیای هفت سر ، عبارت " مهندس مشایی " را در سیستم پیامکی کشور فیلتر نمود



دوستان مافیای قدرت و ثروت هفت سری ( عبارت هفت سر از سخنان رهبرمان در مورد این گروه مخوف می باشد) که قصد نموده است با ایجاد خوف و وحشت و سوء استفاده از پتانسیل های نظام در ابعاد مختلف ، انقلاب را در انحصار خویش در آورده و مدام عطش سیری نا پذیر ثروت و قدرت خود را ارضا نماید ، از امکان ادامه راه احمد ی نژاد در خوف و وحشت فرو رفته است و هر لحظه دست به رفتاری جنون آمیز می زند


مطلع شدیم که این گروه مخوف و مافیایی هفت سر که نفوذی آهنین بر قسمت های مختلف کشورمان دارند با اعمال نفوذ  نام و عبارت " مهندس مشایی "  را در سیستم پیامکی کشور فیلتر نموده است 


کافی است نام و عبارت " مهندس مشایی"  را به تنهایی و یا در کنار عباراتی دیگر برای یک گوشی در دسترستان پیامک بفرستید تا ببینید این پیامک مخابره نمی شود


این نشان می دهد نام مهندس مشایی خواب و آسایش را از این عاشقان قدرت و ثروت  گرفته است زیرا این نام تصور ادامه روند عدالت طلبی احمدی نژاد را در اذهان  این افراد نهیب می زند


متاسفانه این افراد ی که در دوران هاشمی سفره بیت المال جلوی آنها پهن گشت و حضور در بدنه نظام را برای انها تبدیل به فرصت ثروتمندی و قدرتمندی نمود با جایگاه های انقلابی و اسلامی که دارند توانسته اند اذهان عده ای از جوانان ساده مذهبی و انقلابی که با انها در ارتباط می باشند را مدیریت نمایند و حلقه اطراف احمدی نژاد را که قبل از دوران شهرداری احمد ی نژاد در تهران با هم هماهنگ و اتاق فکر تشکیل داده بودند را به عنوان بزرگ ترین خطر برا ی اسلام در طول تاریخ اسلام و فراماسونر  ، یهودی و مرتبط با اسرائیل و مرتبط با رمالان و وقاهت را تا آنجا پیش بردند که بیان نمودند 90 درصد مشایی احمد ی نژاد را سحر نموده است متاسفانه اینان دچار نفاقی فوق پیچیده گشته اند که  خاطره طلحه و زبیری که علی رقم آنهم خدمات ارزنده به اسلام و رسول الله داشتند و  بواسطه سفره های  یبیت المالی  که در قبل از خلافت حضرت علی علیه السلام در مقابل آنها پهن گشته بود ولی در مقابل عدالت طلبی آن حضرت  شمشیر بر روی حضرت کشیدند  را به صورت بسیار رساتر و گویا تر برا ی ما زنده نموده اند که وقتی احمدی نژاد با عدالت با این آقایان سخن گفت و همچون گذشته  کیسه بیت المال را برا ی آنان  نگشود همچون افرادی  که عقل از سرشان پریده است و جنون حفظ قدرت و ثروت انان را از خود بی خود نموده است  همه اصول اخلاقی و اسلامی را زیر پا گذاشتند و رو به تهمت و انگ زدن بر این حلقه اطراف احمد ی نژاد  آوردند و متاسفانه بواسطه جایگاه و اعتباری که در بین مذهبیون و انقلابیون داشتند توانستند با یارگیری در بین افراد ساده و زود باوری که در بین ما افراد انقلابی و مذهبی به چشم می خورد علاوه بر اینکه دست به تخریب وسیع احمدی نژاد و حلقه اطرافش بزنند جنگ فرمان داده شده  ولایت را در مقابل فتنه 88 به  نا کجا ها بکشانند و آن را عقیم بگذارند من روی سخنم با این جاه طلبان و قدرت طلبان و معروفیت طلبان نیست بلکه روی سخنم با ان مذهبیون و انقلابیون ساده ای می باشد که در پازل این افراد بازی نمودند ای دوستان بدونه تردید در آن دنیا باید جلوی شهدا پاسخگو باشید که چرا فرمان ولایت را که خاطره جنگ احد را تداعی می کرد و شما را به حفظ تنگه فتنه گران 88 فرمان داده بود  رها نمودید و دنبال افرادی به راه افتادید که هدفشان غنائم بود نه چیز دیگر و آن تنگه را رها نمودند ،  شاید بگویید اینان ما را با عبارات انجام وظیفه دینی و اسلامی دنبال خود  کشاندند و ما نیت آنان را ندیدیم ولی در جنگ احد واضح نیت رها کنندگان تنگه احد آشکار بود که به چه مقصدی می باشند ولی دوستان  شهدا  به شما می گویند مگر کسانی نبودند که شما را انذار می نمودند و فریاد بر می آوردند که این تغییر آتش توپخانه تنها برای حفظ منافع دنیایی می باشد نه چیز دیگر جنگ نرم متوجه فتنه 88 را رها نکنید بدونه دستور ولایت که هنوز اعلام انحرافی در انقلاب ننموده اند دنبال دروغ گویان و تهمت زنندگان براه نیفتید اینان در خفی دنیا گرا می باشند و در ظاهر زاهد و عابد و متقی گول نخورید و در ثانی به شما می گویند شما  امت رو ح الله بودید و زیرک تر و آبدیده تر از امت رسول الله  و لذا  دوستان ، خدا بداد شما برسد به واسطه خیانت خاموشی که انجام دادید.


(( دوستان مطلب زیر را حتما" بخوانید تا کمر ببندبد برای دفاع  از احمد ی نژاد و ادامه یافتن  راه او و مبارزه با دشمنان او در هر لباسی که می باشند و با هر معروفیتی که می باشند  و تا آشکار سازی ماهیت واقعی  این دشمنان پیچیده در ظواهر موجه  از پا ننشینید :   


 راز های انگلیسی بر اندازی احمد ی نژاد    ))



مطالب مرتبط:


*مشایی' فیلتر شد



* اختیارات  ولایت را افزایش دهید نه اینکه کاهش بدهید





                                      آیکون نظرات در بالا ی مطلب می باشد