تکامل در مسیر ظهور ( سیاسی )

دوستان ظواهر امر و روند اتفاقات فریاد نزدیک بودن ظهور را سر داده است به هوش باشیم غافلگیر نشویم

تکامل در مسیر ظهور ( سیاسی )

دوستان ظواهر امر و روند اتفاقات فریاد نزدیک بودن ظهور را سر داده است به هوش باشیم غافلگیر نشویم

علامه مصباح و اطرافیانش و همسویان با او باید تاوان قائله ای که

بسم الله الرحمن الرحیم



علامه مصباح و اطرافیانش و همسویان با او  باید تاوان قائله ای که در سال 90 بپا نمودند را بپردازند


قبل از بیان سخن متذکر شوم که   سخنانی از این دست را به عنوان توهین به آیت الله مصباح فریاد خوهند نمود و اطرافیان ایشان و سایت های خبری همسو با این افراد فضا را به گونه ای متشنج نموده اند که کوچک ترین تو گفتنی به آیت الله مصباح را با پرچم وا اسلاما  , وا اخلاقا   وا.....جوسازی می نمایند.


دوستان تقریبا" همه چیز خوب پیش می رفت و ولایت وقتی پیروزی و توانمندی  دولت را در هدف مندی یارانه ها مشاهده نمودند شرایط کشور را در سال 90   آماده برا ی فرمان جهاد اقتصادی دیدند.


معظم له در ادامه این دستور بعد از گذشت چند روز فرمودند( اینجا ) شکست این فرمان درسایه متشنج نمودن فضای سیاسی کشور اتفاق خواهد افتاد و گوییا اطلاعاتی نیز داشته اند که عده ای  تصمیم به ایجاد  آشوب و التهاب در سطح سیاسی نموده اند  لذا ایشان شفاف و واضح با این مضمون فرمودند حال که این فرمان جهاد اقتصادی را دستور داده ایم کسی از یک گوشه ای  صدا بلند نکند و مسئله ای فرعی را اصلی کند ولی دوستان آن کس آیت الله مصبلاح بود که با صدا بلند کردن از گوشه ای با اصلی کردن موضوعی دستور رهبری را مبنی بر شروع جهاد اقتصادی از دستور اصلی فضای سیاسی کشور خارخ نمود و باعث گردید که وزیر اطلاعات همسو با ایشان   با تصمیم بر استعفا  ، فضای سیاسی کشور را به تشنج بکشاند   و با جوسازی روزنامه کیهان  سعی نمودند این استعفا را به صورت برکناری وزیر اطلاعات القا بنمایند تا شکل گیری بحران در فضای سیاسی کشور به بهترین حالت ممکنه نزدیک گردد.


متاسفانه آیت الله خاتمی نیز با پیوستن به این افرادی که در صدد شکل دادن بحرانی سنگین در فضای سیاسی کشور بودند پتانسیل تریبون نماز جمعه   تهران را خرج کمک به شکل گیری چنین فضای بحرانی نمودند و با ورود افراد تأثیرگذار دیگری در صحنه  ، افرادی در مجلس شورای اسلامی ،  افرادی از درون حوزه ها و افرادی از داخل سپاه و حتی مداحینی نیز وارد این التهاب سازی شدند و کار را به جایی رسانند که دولت را زمین گیر نمودند به طوری که دولتی که بر روی توانمندی های او حساب شده بود را به بن بست کشاندند که اگر نبود کمر بند امنیتی قوی ولایت این دولت نه اینکه نمی توانست در سال جهاد اقتصادی کاری انجام دهد   بلکه دچار فروپاشی خسارت باری می گردید.


نقطه قوت و تکیه این التهاب سازی ها سخنانی بود که از سمت آیت الله مصباح در چند سخنرانی بیان شده بود و سایت ها  و رسانه های خبری خاص  که گوئیا از قبل   نه برای کمک به جهاد اقتصادی بلکه در جهت  ایجاد بحران  و التهابی سنگین در فضای سیاسی کشور آماده  شده بودند. با وسعت شکننده ای  سعی در پوشش خبری این سخنان می نمودند   از آنجا که آیت الله مصباح با عبارات مختلفی از جمله مطهری زمان از  طرف رهبر معظم انقلاب در چند سال قبل  مورد تمجید قرار گرفته بودند  سخنان و عباراتی که علامه مصباح یزدی  در چند سخنرانی در سال 90 بیان نمودند توانست تأثیر قوی خود را در شروع بحرانی سنگین در فضای سیاسی کشور بگذارد.


وجود طرحی برای شکل دهی بحران سنگین سیاسی  در جهت رسیدن به اهدافی خاص به غیر از هدفی که ولایت فرمان آن را به عنوان بزرگ ترین دستور کار مسئولان و توده های ملت بیان نمودند  در سخنان مسئول سپاه در سال 91 خود نمایی نمود به طوری که ایشان طی سخنانی  فرمودند بزرگ ترین دست آورد ما در سال 90 جلو گیری از ورود جریان انحرافی (طرفداران دولت احمدی نژاد) به انتخابات مجلس شورای اسلامی  بود و این نشان می دهد فرمان  جهاد اقتصادی ولایت از دستور کار تأثیر گذاران خارج  بوده است. و آنها دنبال پروژه ای خاص به غیر از پروژه جهاد اقتصادی رهبر معظم انقلاب  بوده اند.


در دیداری که هیئت  دولت در تاریخ 91/6/2 با رهبر معظم انقلاب داشتند  مشخص شد بهانه ای که عده ای تأثیر گذار  ،  آن التهابات و آشوب های سنگین  را در فضای سیاسی کشور در سال 90 بوجود آوردند و باعث شکست  نسبی فرمان  جهاد اقتصادی رهبر معظم انقلاب گردیدند  چیزی جز سراب بیش نبوده است که به ملت نشان می داده اند  و تنها به صورت مقطعی باعث کمک به عملیاتی شدن  خواسته  عده ای خاص  گردیده است.


حال دوستان کلمات کلیدی که در سخنان علامه مصباح بیان شد به طوری که  باعث  شروع  التهاب و آشوب سنگین  سیاسی سال 90 گردید و  توسط دوست بصیر و انقلابیمان حامد فتاحی در سایت شان در مطلبی با نام " کفن هایتان را به گنجینه برگردانید قبیله گرایان! سال گذشته کجا بودید؟  نصب نموده اند را در ذیل می آورم:


«مفسد»، «تحت مدیریت ابلیس»، «آشغال»، «بابیت جدید»، «بزرگترین خطر برای اسلام از صدر اسلام تاکنون»، «ملعون»، «فراماسونر»، «ساحر»، «طلسم شده»، «دجال»، «شیطان پرست»، «منحرف»


این سخنان به گونه ای  تبلیغ و رسانه ای شد که این نسبت ها مربوط به احمدی نژاد  و یا مشایی می باشد و آیت الله مصباح  نیز هیچ گونه انکار و واکنشی از خود بروز نمی دادند  و این سخنان باعث شکل گیری  موج تخریب سهمگینی بر علیه احمدی نژاد و تیم همکارش گردید که در تاریخ انقلاب بی سابقه بوده است.


به نظر شما آیا  آن جوانی که در سایتش از عصبانیت مطلب تندی نسبت آیت الله مصباح بیان می نماید ( که ایشان باید خود را کنترل می نمودند و اینگونه مطلب نمی نوشتند زیرا توهین فی نفسه خوب نیست و اعتراض ما هم به صورت غیر مستقیم در این مطلب بر شکل گیری تهمت و توهین حتی بدونه وجود  اسناد و مدارک می باشد  ) باید اینگونه مورد هیا هو و جوسازی و وا اسلاما  وا اخلاقا ، وا... قرا بگیرد یا نه علامه مصباح که اینگونه با سخنانشان و با آن تأثیر گذاری و با آن پوشش خبری که نسبت به سخنانشان در سال 90 شکل گرفت باید مورد فریاد و ابراز نگرانی و وا اسلاما و واخلاقا  و حتی وا انقلابا قرار می گرفت؟


اگر علما و ملت انقلابی ما زیرک تر به مسائل نگاه کنند و تحت تأثیر مغلطه ها ( دلایل غیر واقعی و به عبارتی سراب ها ) قرا نگیرند هرگز عده ای نمی توانند مسئله ای فرعی را با اقامه دلایل غیر واقعی و سراب گونه به مسئله اصلی کشور تبدیل کنند و بتوانند فرمان جهاد اقتصادی رهبر معظم انقلاب را از دستور کار فضای سیاسی کشور خارج کنند ( مطلبی که رهبر انقلاب در دیدار اخیرشان با اعضای مجلس خبرگان مطرح نمودند و خواستند  مواظب این مغلط هایی که باعث تأثیر بر موضع گیری انسان می شود باشند)


مطالب مرتبط:


جنگ اقتصادی با خیانت عوامل داخلی گره خورده است

کفن هایتان را به گنجینه برگردانید قبیله گرایان! سال گذشته کجا بودید؟

آیا خون علامه مصباح رنگین تراز احمدی نژاد  است

مطهری زمان نشانه انسان کامل بودن نیست




                                        آیکون نطرات در بالای مطلب  می باشد 






نظرات 18 + ارسال نظر
سحر ۲ پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:27 ق.ظ

با سلام

من نمیدانم چرا ما آنطور که باید به سپاه اعتراض نمیکنیم. توهین از این بدتر که مسئول سپاه مردم را احمق و صغیر و هیچکاره فرض میکند؟ «بزرگ ترین دست آورد ما در سال 90 جلو گیری از ورود جریان انحرافی (طرفداران دولت احمدی نژاد) به انتخابات مجلس شورای اسلامی بود». این یعنی مردم اجمقند و بلوغ سیاسی ندارند و نمیدانند به کی راًی بدهند و یا اصلاً مردم هیچ کاره اند. مائیم که تصمیم میگیریم کی انتخاب بشود یا نشود. فراموش نکنیم که اقتدار خواهان پشتیبانی بازوئی لازم دارند تا در منصب قدرت بمانند.

علی وحیدی پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ق.ظ

سلام
اگر مرد هستیدودروغ نمی گویید متن کامل سخنان منتسب به آیت الله مصباح که این کلماتی که تو ودوسانت تیتر کرده ای بیاورید ((«زنباز»، «مفسد»، «تحت مدیریت ابلیس»، «آشغال»، «بابیت جدید»، «بزرگترین خطر برای اسلام از صدر اسلام تاکنون»، «ملعون»، «فراماسونر»، «ساحر»، «طلسم شده»، «دجال»، «شیطان پرست»، «منحرف»))
شما از میان جملات چند کلمه را گزینش کرده ای و ادعا می کنید اینهارا به احمدی نژاد گفتن نخیر مرد حسابی !!اگر هم برخی از اصطلاحات چون منحرف - بزرگترین خطر ..... را به کار بردن خطاب به لیدر و شیاطین باند مخوف جریان انحرافی بوده!!
اما باید از شما بپرسم که چرا احمدی نژاد با ذوب شدن در ایمان پاکی صفا و...!!!!!!!!!!!مشایی باعث شد این حاشیه ها درست بشه؟؟؟چرا ریس جمهور یک مملکت باید مسحور دست فردی چون مشایی شود؟؟؟آیا با این چشم قربان گویی دکتر درمقابل اوامر مشایی شخصیت و استقلال و ثبات احمدی نژاد حداقل مورد شک و تردید قرار نمی گیرد؟؟قبول کن حاشیه هارا مشایی کلید زد و احمدی نژاد تکمیل نمود
کاش احمدی نژاد برای ایمانش به مشایی خط وحائلی قائل بود!!

دضمن این همه خودکشی تو وامثال تو در این فضا تنها به خاطر زخم کار ی است که جریان انحرافی از آیت الله مصباح دریافت نموده امیدوارم از جراحت این زخم وانفسای جریان انحرافی نیز از نفس بیفتد!!

علی وحیدی پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:04 ق.ظ

سحر ۲
شعور مردم را دیدی که چگونه جریان انحرافی را با نه بزرگ در انتخابات مجلس از دایره سیاست بیرون راندند!! صبر کنید تااین چندماه هم بگذرد بعد جایگاه مشایی و باندش را در نابسامانی و دست پازدن در منجلابهای ساختگی خواهیددید

سحر ۲ پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:20 ق.ظ

با سلام

جواب شما را مسئول سپاه داده. و مسئول سپاه نه کور است نه کر و نه خارج از دایره. بنا براین خیلی خوب میداند چه نهادی نامزدهای اجمدی نژادی را رد صلاجیت کرد. ولی انشا الله نخواهیم گذاشت در انتخابات ریاست جمهوری عدالت زیر پای اقتدارگرائی له شود.

ضمناً مثل اینکه فکر مشائی شما را از خواب و خوراک انداخته و این برای سلامتیتان خوب نیست.

مهسا پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ب.ظ http://mahsatarighat.blogfa.com

آن وقایع بلکه توطئه سال 90 برای حذف عدالت طلبان از صحنه مدیریت کشور بود که بخشی از آن هدف در انتخابات مجلس محقق شد . متاسفانه برخی کم خرد و بی توجه هم وارد این زمین بازی ( توطئه ) شدند و پازل منافقها و قدرت طلبها را کامل کردند خدا بقیه اش را به خیر بگذراند

عمار پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ب.ظ http://ammareseyyedali.blogfa.com/

سلام

بسیار به حق گفتید.

متاسفانه زمانی که کشور ما در شرایط بسیار حساسی قرار داشت عده ای خائن و وطن فروش دانسته و متأسفانه عده ای غافل و بی خبر هم نادانسته با دشمن هم صدا شدند و آب به آسیابش ریختند!
امروز هم فریاد ناکارآمدی دولت در اقتصاد را سر می دهند.
در حالی که دولت در سخت ترین شرایط که هم فشار خارجی و هم توطئه داخلی وجود داشت توانست در زمینه ی اقتصاد آن گونه رفتار کند که امام خامنه ای در سخنرانی فروردین 91 در حرم رضوی از حرکت کلی اقتصادی دولت ابراز رضایت کنند.

اما خب متأسفانه این هماهنگی ها با دشمنان قدیم و غربی ما تاثیر نامطلوبش خودش را در فضای اقتصادی تا حدی نشان داد.

مساله اینجاست که هرکس که به نوعی در حق این ملت خیانت کند حتی اگر امروز نه، اما فردا و قطعاً در آخرت باید پاسخ گو باشد.

خداوند شر دشمنان را از سر این ملت کوتاه کند.

به سحر۲ پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ب.ظ

در تایید حرفهای شما اینکه تازه خود سپاه به حرفهای علی مطهری اعتراض داشت و می گفت در انتخابات دخالت نکرده است!!!
از یک طرف می گوید ما مانع از انتخاب جریان انحرافی شدیم و از طرف دیگر می گوید دخالت نکردیم!!
نمی دانم اینها مردم را چی فرض کرده اند؟ ما از یک طرف باید فداکاری های آن دسته از سپاه که سرباز واقعی نظام هستند افتخار کنیم و هم افتضاحات آن دسته شان را که سریار مردم هستند ماستمالی کنیم!

ضمنا بذار دل علی وحیدی خوش باشد. این بابا عقل درستی ندارد و می بینید که حتی فرق مردم و شورای نگهبان را هم نمی فهمد! اگر اینطوری تسگین پیدا می کند بگذارید هر چه می خواهد در فضای مجازی عربده بزند! بلکه خالی شود

علی وحیدی پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:43 ب.ظ

عربده کش آنهایی هستند که از لیدر انحرافی می خواهند نامزد ریاست جمهوری برای خود بسازند البته آن هم با توهم ودر این فضا چون بی اعتنایی مردم به مشایی همچون کروبی وبا رای کمتر از باطله است!! مگر رجال قحطی است که مردم شخص رویایی وبه تجربه ای چون مشایی را به ریاست جمهوری برسانند!!البته مشایی بنده خدا خود به خوبی می داند بعداز پایان دولت دهم باید به فکر کسب وکار دیگربرای امرار معاش باشد !!
چون مدرکی برای دست و پا کردن کار در گوشه دانشگاه را هم ندارد!!! اخه با لیسانس کار کجا پیدا می شود اگر قرار باشه لیسانس با مدرک بهتر در این مملکت زیاد است!!در ضمن جریان انحرافی بسیار کوچک تر از آن است که در میان دغدغه ها جایی داشته باشد!!!
همه گوش ناشنوایتان را بازکنید که مشایی فقط تا خرداد سال دیگر اسمش بر سر زبان شما جاری است بعداز آن در محاق فرو خواهد رفت!! مشایی به تاریخ پیوست همانطور که بدخواهان نظام یکی پس از دیگر چون رجوی وموسوی و... به تاریخ ننگ و فراموشی سپرده شدند!!!
این اخطاری بود به آنهایی که فکر می کنند ما چرخیدن را بلد نیستیم از هر جناحی بازی را شروع کنید از همان جناح بازی می خورید!!!

علی وحیدی پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:50 ب.ظ

مرداها در کدام کنج نامردی خزیده اند؟؟؟چرا متن کامل سخنان آیت الله مصباح را با کلماتی که تیتر کردی نمی آورید؟؟!!!
فکر کردید با برش سخنان ایشان می شود حق را با ناحقی -راست را بادروغ گویی و شرافتمندی را با گستاخی پایمال کنید؟؟؟
صف نامردی زود مشخص خواهد شد!! رنگ دروغ گویی زود با آفتاب حقیقت رنگ خواهد باخت!!
همچنان منتظریم که لینک کامل سخنان ایشان را ببینیم!!!!!!!!!!!!!!!!
تا فردا این ساعت مهلت دارید وگرنه کوس رسوایی شما بیشتر از گذشته برهمه عالم هویدا خواهم کرد

به علی وحیدی پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:18 ب.ظ

حرص نخور عزیزم. خونت کثیف می شه ها! پوستت هم چروک می شه!
خودت که می گی مشایی رای نمی آورد پس این همه غصه ات برای چیست؟

محمد رسول پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:26 ب.ظ http://shamimedalat.blogfa.com/

سلام
آدرستان در وبلاگم تصحیح شد
مطلبتان جالب و قابل تامل بود

با سلام و با تشکر از شما

یک احمدی نژادی پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:02 ب.ظ http://yekahmadinejadi.blogfa.com/

سلام
مطلب انسان کامل تند و کمی توهین امیز بود اما دارای حقایقی بود
البته اگر همان متن با کمی ارامیم نوشته میشد و تند نبود و توهینی درونش نبود بازهم فرقی نمیکرد و دوستان رجانیوز بازهم همین روش هوچی گری و شلوغ کاری را در پیش میگرفتند
و فریاد وااسلاما وا اسفا وامصیبتا بازهم سرمیدادند تا حقایقی که در ان متن بود را با این فریادها از دیده بپوشانند و مخفی کنند

ما نیز چه باان متن همراهی کنیم و ان متن را صحیح بدانیم و چه ندانیم توسط انها محکومیم

فدایی مادر جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:51 ق.ظ

آقای مصلحی استعفا کرده بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از ماجرای فساد مالی سال 90 که میگید چی میدونید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا تو این هفت هشت ساله دولت این همه وزیر برکنار شدند ربطشون با مشایی چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا صدای آهنگ مشایی ودارودستش هم بعد این دوره احمدی نژاد در میاد
وحیدی راست میگه چرا متن کامل سخرانی رو نمگذارید اگه غرض ندارید

فدایی مادر جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:54 ق.ظ

دیگه کسی رو پیدا نکردید معتبر تر از آقایان علامه مصباح وایت الله خاتمی که .....

اوا خواهر ..به فدایی مادر جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ب.ظ

راست می گویید. تمام وزاری عزل شده یک ربط بزرگ با مشایی داشتند و آن هم اینکه تا سر کار بودند هیچ حرفی علیه وی نمی زدند و اصلا حاضر نبودند دولت را در اعتراض به این عناصر منحرف ترک کنند! اما تا عزل شدند همه یاد انحراف افتادند!
یک نفر از این انحراف یاب ها پیدا کنید که خودش مرد و مردانه در اعتراض به جریان انحرافی استعفا کرده باشد! لازم هم نیست حتما وزیر پیدا کنید! بخشدار هم قبول است!
اما هیچ کس را پیدا نخواهید کرد...! قدرت چقدر عزیزه! مزه اش چقدر لذیذه!

علی...شبستان شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:24 ب.ظ http://www.gooyam.blogfa.com

سلام

آقا یکی دو سوال برای بنده پیش اومده که استدعا دارم راهنمایی بفرمایید .
شما جانباز هستید ؟ اگر پاسخ مثبت است ، دقیقا از کجا جانبازید ؟ بقول خودتان نکته ی مهم و قابل تاملی ست ، پس دقیقا بفرمایید از کجا جانباز هستید

و بعد اینکه شما چرا پاسخ کامنت ها را نمیدهید ؟ اینهمه زحمت میکشید تا به دیگران بفهمانید مطالبتان مهم و قابل تامل است اما در پاسخ به کامنت ها ، زبان در کام میکشید !

.
با سلام بر علی شتستان

من جانباز هستم در سن شانزده سالگی به جبهه رفتم البته جانبازی که روی ویلچر بنشینم نیستم. اگر دوست داشتید پاسخ بدهید چرا علاقه مند هستید کهبدانید من از چه ناحیه ای مجروح شده ام.

در مورد قسمت دوم سوالتان:

تا حدودی حق باش ماست ولی باور کنید من قبلا" با جدیت پاسخ می دادم ولی به مرور به این نتیجه رسیدم کسانی که مغرضانه و یا از روی جهالت اشتباه بزرگ آن عالم معروف را که جاده و اتوبان تخریب احمد ی نژاد را احداث نمود را انکار می کنند و یا نمی بینند در پاسخ دادن به آنها ما تنها وقت خود را هدر می دهیم .

البته تا حدی ایراد شما را وارد می دانم.

علی وحیدی یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ق.ظ

جناب جانباز همچنان منتظر پاسخ سوالاتم هستم
یا ثابت کنید که آیت الله به احمد ی نژاد یا حتی مشایی گفته زن باز یا باید برای نجات ازآتش .حق الناس از محضر آیت الله مصباح حلالیت بطلبید البته اگر عذر خواهی شما پذیرفته شود!!

بید مجنون شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ب.ظ http://labkhandekhodayam1.blogfa.com/

سلام این پستتون خیلی به دلم نشست
و تو پیوندهای روزانه ام ثبتش کردم

آخه پارسال همین رویه رو یکی از کاندیدای مجلس پیش گرفت و رای آورد و من چقدر دلم سوخت

پیش از موعد تبلیغش رو شروع کرد- تو شعارهاش نوشت مبارزه با جریان انحرافی - آقای متکی هم اومد براش تبلیغ کرد. اما چون سابقه هشت سال دفاع مقدس رو داشت و برادر شهید هم بود من توی خونه مون هر چی گفتم این کاراش غلطه همه گفتن نه..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد