تکامل در مسیر ظهور ( سیاسی )

دوستان ظواهر امر و روند اتفاقات فریاد نزدیک بودن ظهور را سر داده است به هوش باشیم غافلگیر نشویم

تکامل در مسیر ظهور ( سیاسی )

دوستان ظواهر امر و روند اتفاقات فریاد نزدیک بودن ظهور را سر داده است به هوش باشیم غافلگیر نشویم

چه کسانی در دولت به امثال قدیانی اعتماد می نمایند؟!

بسم الله الرحمن الرحیم


چه کسانی در دولت به امثال قدیانی اعتماد می نمایند؟!


توصیه ای دوستانه می کنم به کسانی که به انحاء مختلف یا با دولت در ارتباط می باشند و یا جزو کسانی می باشند که با وبلاگ ها و یا وبلاگ های سایت مانند  خود در مقابل همسویی افراد معروف داخلی که همسو با استکبار جهانی در جهت تخریب دولت  انقلابی که ارزش های انقلاب را زنده نمود حرکت می نمایند ، کمر به دفاع از احمدی نژاد در فضای سایبر بسته اند:


دوستان ببینید اعتماد به امثال حسین قدیانی به گونه ای که بیایند و هزینه ملت را صرف آنها بنمایند و به آمریکا در نشست سران کشور ها در سازمان بین الملل ببرند در جهت اینکه گزارشی را از این سفر به استحضار ملت برسانند  جای تعمق و درس عبرت گرفتن دارد ببینید ایشان مأمور شده است و با هزینه ای که در جهت این مأموریت برای او لحاظ نموده اند به نیویورک  برود تا مثلا" گزارشی را تهیه نماید ،   خوب نتیجه چه شده است.


گزارشی که ایشان در سایتش نصب می نماید تنها نتیجه ای جز سردرگم نمودن ملت و خوانندگان در پی ندارد  در این مطلب قبل از اینکه سخنانی از تحت تأثیر قرار گرفتن  افراد حاضر در سازمان بین الملل از سخنان احمدی نژاد بیان بکند  و جایگاه ویژه ای که برای احمدی نژاد و سخنانش در بین حاضران  در سازمان بین الملل بوحود آمده است به سخن بنشیند  ، می آید تا انگ همکاری با دولت را که عده ای به او زده اند پاک کند!!! و اینگونه به صورت ناشیانه در اول گزارش خود  دست به تخریب دولت می زند و خبرنگاری که خود را به گستاخی و بی ادبی نسبت به رئیس جمهور  آنهم در مقابل رسانه های خارجی آلوده نموده است  را به عنوان خبرنگاری مظلوم یاد می کند و خلاصه تا می تواند سعی می نماید خود را اینگونه تطهیر نماید و بعد شروع به بیان گزارش خود می نماید  ایشان می توانست  در مطلبی جداگانه این اعتراض (به عبارتی تخریب ) را نصب نماید تا خواننده دچار این سردرگمی نشود که  آیا این رئیس جمهور انسان برجسته ای می باشد یا نه انسانی غیر منصف و غیر قابل اعتماد می باشد( ببینید )


و لذا من از دوستانمان چه آنها که مرتبط با دولت می باشند و چه آنانی که در وبلاگ های خود کمر به دفاع از دولت مظلوم  بسته اند می خواهم که به نکته ای توجه نمایند :


امروز ما با افرادی معروف و حتی صاحب قلم و صاحب تجربه و صاحب عنوان مواجه هستیم که از غربال ولایت مداری عبور نموده اند  عده ای از اینان  یا مصباح مدار شده اند و خود را در مقابل مصباح عددی نمی بینند و تنها ولایت ولایت نمودنشان کاربرد ابزاری پیدا نموده است و عده ای دیگر  با دست های پشت پرده در مورد منافع بیشتر و تشکیل هرم قدرت موروثی به توافق رسیده اند و ولایت ولایت نمودن آنها همچون سخنانی است که هاشمی در مورد ولایت مداری بیان می نماید ولی همچنان سخنان خود در نماز جمعه تهران را راهگشا می بیند.


لذا دوستان خوب ،   به این افراد اعتماد نکنید و این افراد را به هر دلیلی  درکنار خود مورد بهره برداری قرار ندهید تأکید  می کنم   به هر دلیلی این افراد را در کنار خود مورد بهره برداری قرار ندهید تجربه های مختلفی چه در تهران و چه در اصفهان بوجود امد مبنی بر اینکه  کسانی که حتی وارد تخریب سنگین دولت نشده اند ولی در این وانفسای تخریب که در دو گروه مدعی ولایت مداری که در بالا ذکر گردید  همسو با خواسته  شیمون پرز و استکبار جهانی احمدی نژاد را جریان انحرافی نامیدند  ، راه سکوت را در پیش گرفتند قابل اعتماد نیستند و اینان بعد از اینکه از شما سوء استفاده نمودند و توسط شما در سطح شهر بیشتر مطرح گردیدند و یا به سفری پر هزینه و تماشایی نائل شدند خنجر خود را با موضع گیری و  بعضا" همانند انتخابات مجلس با تکذیب مواردی خاص  از پشت بر شما فرو می کنند که این رفتار غیر انسانی تنها  از سقوط کردگان از غربال الهی در  آخر و زمان بر می آید.


و لذا دوستان آنان که از غربال افتاده اند و سخنان ولایت را در این یکی دوساله  اخیر در مورد عدم  اصلی نمودن فرعیات نشنیده می گیرند  و برا ی تأییدات  مختلف  دولت که ولایت  با بیانات  مختلف بیان  نموده اند هیچ ارزشی قائل نمی شوند  و حتی هشدار ولایت را مبنی بر اینکه  چنین سبک تخریبی را توسط تخریب کنندکان انحراف از انقلاب و  انحراف از  سخنان امام خمینی بیان نمودند  هیچ توجهی نمی کنند و به راه غیر الهی و کاملا" اشتباه خود ادامه می دهند و در عمل ارزشی برا ی ولایت قائل نمی شوند ولی خود را وامدار فلان شخص معروف و یا وامدار مافیای قدرت پشت پرده می بینند  هیچ  جای اعتمادی  برای خود برجای نگذاشته اند و دوستان تردید نکنید که از غربال افتادن و اینگونه سخنان نائب امام زمان را ندید گرفتن و همسو با شیمون پرز (از سرکرده های اسرائیل) و در حالت کلی استکبار جهانی دست به منحرف نامیدن کسی زدن  که به یاری ولایت بلند  شد و نام ایران و نام محمد مصطفی  روحی له الفدا و نام فرزندش آن قطب عالم امکان مهدی صاحب الزمان  و بسیار مطالب الهی دیگر را در سطح بین الملل زنده نمود چیز کوچکی نیست اینها علتی دارد که دچار چنین سقوط دلخراشی می شوند علت هایی که شما از آنها گزیده می شوید.


البته نمی خواهم بگوییم با اینها مسیر دشمنی و معاند شدن را در پیش بگیرید بلکه آنها برادران انقلابی و دینی ما می باشند که به دلایل مختلف از ولایت پذیری عملی پایینی بر خوردار می باشند ( که البته بسیار این ایرادشان نامطلوب می باشد و جالب است که دانسته و یا ندانسته خود را بسیار ولایت پذیر معرفی می نمایند) ولی بدانید نباید از حدی بیشتر  به آنها اعتماد نمود زیرا تجربه این را اثبات نموده است. 


با مطلب زیر به روز شده ام:


پیشروی گام به گام عوامل هاشمی برای کشیدن ترمز فعالیت های رئیس جمهور(ببینید)




                                           آیکون نطرات بالای مطلب می باشد





نظرات 14 + ارسال نظر
بینام شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:37 ب.ظ

بر خلاف نوشته شما تلاش دولت اصلا برای باند بازی و حزب بازی نیست. احمدی نژاد و مشایی می خواهند حجت را بر همه تمام کنند. از هدیه تهرانی بگیر تا فلان آیه الله. خیلی ها گفتند پول دادن به هدیه تهرانی هدر دادن بیت المال است. خیلی ها گفتند کمک دادن به حوزه های علمیه احمقانه است.
اما هدف احمدی نژاد حذب حداکثری و اتمام حجت برای همه است. تا کسی نگویند من نمی دانستم و یا مثلا تحت تاثیر جو قرار گرفته بودم یا از سر ناچاری چنان ظلمی کردم یا...
لئلا یزول الحق عن مقره و یغلب الباطل علی اهله و لا یقول احد لولا ارسلت الینا رسولا منذرا و اقمت لنا علما هادیا فنتبع آیاتک من قبل ان نذل و نخزی

اتفاقا امثال قدیانی ها باید بروند و ببینند و حق و باطل را به وضوح تمییز دهند. باید کاملا برایشان تبیین شود چرا می گوییم مبارزه با دولت خدمت به صهیونیسم است.
اما همیشه برخی ایمان می آورند ولی بسیاری لجاجت می کنند. امثال قدیانی تمام هستی سیاسی خود و طرفداران خود را از میان دشمنان احمدی نژاد به دست آورده اند و جدا وحشت دارند که اگر به حقیقت اعتراف کنند این طرفداران را از دست بدهند.
قدیانی الان می ترسد برچسب انحرافی بخورد و آن آمار سایتش و آن ستون نوشته هایش را در نزد اصولگرایان از دست بدهد و خدا بهترین قاضی بر رفتار اینان است.
همانطور که پیغمبر بارها و بارها حجت را بر مشرکان و یهود تمام کرد. حجتهای مادی و معنوی. از انواع معجزات و نشانه ها تا حتی کمک مالی و مولفه بین قلوبهم. برخی جذب شدند و بسیاری هم نه.
اما وظیفه ما هدایت است.
ستایش می کنم از احمدی نژاد عبد صالح الهی که هرگز سیاست را جز در پیروی از راه انبیا و اولیا نمی داند.
مطمئن باشید بسیاری از طرفداران احمدی نژاد تاب این رویه او را نخواهند آورد و ساز جدایی خواهند زد. همانطور که قبلا در ماجرای هدیه تهرانی احمدی نژاد را و در ماجرای مولفه بین قلوبهم خود پیغمبر خاتم را گمراه شده دانستند.

انسیان یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ق.ظ

برادر یه ضرب المثل هست می گه عرض خود می برند و زحمت ما می دارند
حالا جریان این جوجه متتحجرهاست

سید احمد یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:38 ب.ظ http://marderah.blogfa.com/

سلام
خوشحالم که زندهای
و خوشحالم که حبس نیستی
و خوشحالم که وبلاگت هنوز فیلنر نشده
مثل اینکه سر سبز و زبان سرخی داری هاااااااااا
از فرمانده سپاه بازم به یکی دیگه از فرمانده هان سپاه رسیدی؟
مگه نمی دونی داش حسین فرمانده بسیج دانشجویی هستن اگه هنوزم باشن البته؟؟
بی خیال اینا شو
بیا پیش خودمون
دوست ندارم واست کمپوت بیارم

ایلیا عرشیا یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:55 ب.ظ http://oboudiat.com

سلام
لعنت به قدیانی و امثالش
اینو بردن که از نزدیک همه چیو ببینه و اینقدر دولت رو منحرف نخونه
اما ذات که کثیف باشه همین میشه

عارف یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:04 ب.ظ http://aref58.blogfa.com/

سلام. ماها که به وی اعتماد نداریم. این دوره بری های خوش خیال دکتر هستند که الکی به این افراد اعتماد می کنند. اگر بجای وی یکی از این بچه های وبلاگ نویس را می بردند بهتر از قدیانی نتیجه می دیدند. عزیز من ما در خودمان مشکل داریم. امثال قدیانی اعتبارشان پیش مدیران دولتی بیشتر از وبلاگ نویسان احمدی نژادی هست.

علی وحیدی یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:40 ب.ظ

ایلیا عرشیا طلبه محترم مثل اینکه خیلی خون به جگری هاااااااااااااااااا از دست امثال قدیانی هاااااااااااااااااااااا

حسابی کلافه شدی برادر جان باز(جانباز) نه؟!!!
با سفارش به دیگران جهت پنبه در گوش گذاشتن نمی توانید اشتباهات این دوره سفر احمدی نژاد به نیویورک را بپوشانید
باور کنید جدی می گماااااااااااااا

منتظرخورشید یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ب.ظ http://dolate-mahmood.blogfa.com/

سلام علیکم
به نظر من که امثال قدیانی ها و شریعتمداری ها از اول هم با احمدی نژاد نبودند و فقط به دروغ زمانی خود را احمدی نژادی جا زدند

سادات منحرف یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:07 ب.ظ http://hamase84.mihanblog.com

سلام
تحلیل بسیار جالب و خوبی داشتید.
واقعا امروز صحنه ی جهاد نفس گیر با استکبار جهانی و از طرفی دیگر مبارزه نفس گیر با نفاق جدید داخلی است...
بحمدالله شما یکی از سربازان شجاع و مقدم این جبهه هستید.
خدا قوت!
در این روزها با چند مقاله به روز هستیم (بعضی از آنها در روزهای در نوبت انتشار هستند) :
1 - وچهره یاو هروز شکسته تر می شود...
2- شاید آینـدگان با دیدن این عکس بگویند : مگر احمـدی نـژاد هم نمـاز می خـواند؟!!
3- سخنان معنا دار دکتر احمدی نژاد
4- پروژه القـای عدم ولایـت مـداری دکتـر احمـدی نژاد در سطـح جهان با موفقیـت انجام شد!! / دستگیری جوانفکر از نگاهی دیگر
5- ایا زمان محاکمه و دستگیری موسـوی ، کـروبی ، خـاتمی ، قالبیـاف ، مطهـری ، تـوکلی ، ارضی ، حدادیـان ، گلپـور ، شریعتمداری و... نرسیـده اسـت؟
6- دشمنان داخلی دکتر احمدی نژاد ، روی دشمنان خارجی نظام اسلامی را سفید کردند
7- آقای شریعتمداری! جریان انحرافی واقعی شما و یارانتان هستید / رنج نامه ای بر مواضع اخیر حسین شریعتمداری
8- ایمیل وارده از یک خواهر و برادر دوقلوی سید منحرف! / امروز به مظلومیت و حقانیت افکار و اعمال احمدی نژاد ایمان آوردیم...

منتظرتان هستیم/ یـاعلی
" سـ ـــادات منحــ ــرف "
Hamase84.mihanblog.com

فرزند آزادی یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ب.ظ http://farzandeazadi.blogfa.com

فدای سرت.
قدیانی کیلو چنده؟ اونم صدقه صر احمدی نژاد به نون ونوایی رسیده !
حالا که همه دارن به حلاج ما سنگ پرت می کنن بذار اونم بندازه!

مهدی سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ب.ظ

درسته که فتنه ای بزرگتر در راه است و ابرهای سیاه از افق پیداست
ولی
اینبار هم نوبت ضد انقلاب به هرشکلی که باشند است و فتنه بزرگ غربال بزرگی را در پی خواهد داشت و نیز رویش بیشتر
لاجرم آنکه بالاتر نشست
استخوانش بیشتر خواهد شکست
وعده خدا نزدیک است
ولینصرن الله من ینصره

سمیرا چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:46 ب.ظ http://saeed-92.blogfa.com

با عرض سلام

اگه خدا قبول کنه یه طرح ختم قرآن به نیت شهدای هسته ای
در وبلاگم گذاشتم

اگه شماهم دوست دارین در ثواب این کار خیر شریک بشین حتما
به وبلاگم سر بزنید


یاعلی

عمار پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:22 ق.ظ http://ammareseyyedali.blogfa.com/

سلام

متن قدیانی رو خوندم!

فقط می تونم بگم حیف!

حقا که بصیرت نعمتی گرانبها است، هر کس هم ندارد آن را!

عطش یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:57 ب.ظ http://entezar110135

سلام
تا می توانید به این دولت کمک کنید(امام خامنه ای)
حیف آقای دکتر که یک ساعت و نیم میشینه با..............................
به وبلاگم سر بزنید تو ایمیلمم پیغام بگذارید

همگام با ولایت تاظهور سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ق.ظ http://spiyanechartopart.blogfa.com/

سلام از شما به خاطر تلاشهاتان و تحلیل هایتان تشکر میکنم بی شک هر قلم زدنی با اندیشه خالص الهی اسلحه ای است که قلب دشمن را نشانه می رود! اما باید بگویم آنچه اقا بر ان تأکید دارند اتحاد و همدلی است که متاسفانه در برخی نوشته ها و موضع گیری های همسنگران دیده نمی شود! چرا ! شاید غبار فتنه ها و تبلیغاتی که به هدف دور کردن دل مومنین انجام می گیرد. به نظرم غیر منصفانه در مورد جناب شریعتمداری قضاوت کردید ایشان همیشه جلودار حمایت از دولت بودند اگر متن هایی ایشان را در نقد دولت به دقت خوانده باشید خواهید دید که از سر درد است و نه دشمنی! و متواضعانه به دولت علی رغم اشتباهاتش 90 می دهد!و مستقیم و با واژگانی خاضعانه از امت مسلمان عذر خواهی میکند اما متن شما طوری است که انگار درباره ی یک دشمن حرف می زنید در حالی که علت رای دهی بسیاری از ما به دکتر شناسانده حقیقی و نه آرمانی دکتر به مردم توسط شریعتمداری بود! در دیدگان ما شریعتمداری و دکتر اختلاف سلیقه دارند و تفاوت شخصیتی ولی کاملا در یک جبهه هستند و خیلی شبیه به همند! شباهت دکتر به شریعتمداری خیلی بیشتر از مشایی است!! این عادلانه نیست که همرزمان اسلحه ها را به سوی هم نشانه روند!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد