تکامل در مسیر ظهور ( سیاسی )

دوستان ظواهر امر و روند اتفاقات فریاد نزدیک بودن ظهور را سر داده است به هوش باشیم غافلگیر نشویم

تکامل در مسیر ظهور ( سیاسی )

دوستان ظواهر امر و روند اتفاقات فریاد نزدیک بودن ظهور را سر داده است به هوش باشیم غافلگیر نشویم

بیایید آتش توپخانه هایمان را از روی همدیگر برداریم و به سمت اسرا

بسم الله الرحمن الرحیم



بیایید آتش توپخانه هایمان را از روی همدیگر برداریم و به سمت اسرائیل و آمریکا بگیریم



خداوند نیاورد روزی را که رهبر این کشور چیزی به غیر از ولی فقیه  باشد


انسان وقتی نعمت هدایت های ولی فقیهی که مورد عنایات خاصه بقیه الله می باشد را می بیند خدای را شاکر می گردد که اینچنین موهبتی شامل حال  ملت ایران شده است که اینگونه سخنانی که برگرفته از روحی بصیر و وارسته می باشد و آمیخته با عنایات خاصه بقیه الله گردیده است در رأس امورات راهبردی کشورمان قرار می گیرد.


متاسفانه بیش از یک سالی است به دلایلی نیرو های انقلاب به جان هم افتاده اند و آتش توپخانه ای خود را به سمت یک دیگر تنظیم نموده اند  و به شدت به سمت همدیگر  آتش می ریزند.


این نیرو هایی که اسلام و انقلاب را قبول دارند آنچنان آتش بر روی همدیگر می ریزند که انگار بر روی اسرائیل و آمریکا آتش می ریزند


خوب اگر این وسط کسی راهبر نباشد کسی نباشد که علاوه بر پیشرو بودن بتواند  سخنان حکیمانه و واقعه گرایانه در این صحنه جنگ بیان کند ، چه اتفاقی برا ی اداره کشور و تأثیر گذاری نیرو های انقلاب در جهت پیشرفت و رفع معضلات کشور بوجود خواهد امد؟


واضح است عاقبت شومی در مقابل نیرو های انقلاب قرار می گیرد زیرا آنقدر آتش بر سر هم می ریختند   که نایی برای خود باقی نمی گذاشتند و احساس امنیت را در بین خود از بین برده  به  طوری که مدام در این احساس قرار  می گرفتند که در کیمن هم نشسته اند و اینگونه آرامش و احساس امنیت نسبت به همدیگر را از بین می بردند  و عاقبت با معضلاتی که در اجتماع رو به تزاید می گذاشت زمینه آشوب و بلوایی غیر قابل مهار در سطح کشور  شکل می گرفت.


و لذا به دوستان  توصیه می کنم بیایید آتش توپخانه خود را از روی همدیگر برداریم این توصیه آن رهبر فرزانه ای می باشد که سخنانش با عنایات خاصه بقیه الله آمیخته است (ببینید)


ایشان توصیه جدی دارند که ما خود را به نقطه ایده ال بصیرت برسانیم به عبارتی اینگونه نباشدکه دوست را دشمن ببینیم و بعضا" حتی بی بصیرتی را تا آنجا پیش ببریم که دشمن را دوست ببیننیم.


اگر دشمن را دست  ببینیم آتش توپخانه خود را از سمت  او بر می داریم و حتی کار خود را به جایی می رسانیم که آتش توپخانه خود را به سمت دوست می گیریم  خوب نتیجه این چه خواهد شد به دشمن سود می رسانیم و به دوست ضرر و در همان حین نیز خود را در بلاتکلیفی قرار می دهیم نمی دانیم ازجنس دوست هستیم یا از جنس دشمن نه این طرف جایگاه داریم و نه آن طرف ما را از خودش می بیند


دشمن زمانی  شما را می پذیرد که شما کامل در خدمت او در آیید  ، ولی هرگز شما را از خودش نخواهد دید زیرا سابقه آتشی که بر او ریخته اید را در خاطر خود دسته بندی نموده است و تنها شما را در حدی که در خدمتش باشید در کنار خود جای خواهد داد  به شما خدمت می نماید ولی هرگز شما را همانند  کسی که از خودشان می باشد  هرگز نخواهد پذیرفت!!  حتی اگر شما سنگین ترین ضربات را با فرمان و نقشه دشمن  به دوستان و خودی هایت وارد کنید و حتی اگر در ظواهر نیز کاملا" خود را شبیه دشمنت بکنید (روش ازدواجت ،  طریقه آداب عباداتت ،  روش ارتباطات مختلفت و ..... خلاصه همه چیزت را شبیه کنی) باز شما را از خودش به حساب نمی آورد تنها شما را در حد کسی که کامل در خدمت خواسته های او قرار دارید نگاه خواهد کرد البته برای اینکه چنین  فرصتی که شما در اختیار او قرار داده اید را از دست ندهد سرویس هایی را به شما ارائه خواهد داد آنهم  تا زمانی که شما برای او در حد کافی سود داشته باشید. شما باید جامعه دشمن را ایده ال ببینید و گرنه به عنوان عنصر مزاحم شناخته خواهید شد هرگر نمی توانید تغییری با ایجاد حزب و یا گروهی اصلاح گر در سر زمین دشمنت ایجاد نمایید هرگز این اجازه به شما داده نخواهد شد که به عنوان کاندیدا در انتخاباتی شرکت کنید.


و لذا کسانی که در سال 88 با سابقه مبارزه با آمریکا و اسرائیل از کشور گریختند بدونه تردید با حقایقی که بیان گردید مواجه می باشند و چیزی خارج از این برایشان قابل تصور نمی باشد و از این طرف هم بین انها و نیرو های انقلابی کشورمان یک مرز بندی جدی شکل گرفته است به طوری که رهبر انقلاب در سخنرانی درجمع بسیجیان خراسان شمالی  در مورد این افراد اینگونه بیان داشتند:


گاهى هست که یک نفرى در لباس خودى است، اما حنجرهى او سخن دشمن را تکرار میکند! خب، او را باید نصیحت کرد؛ اگر با نصیحت عمل نکرد، انسان با او باید حد و مرز تعریف کند: خط فاصل. جدا میشویم. اگر بناست شما با همان احساساتى که رژیم صهیونیستى نسبت به جمهورى اسلامى دارد - ولو با یک ادبیات دیگرى - بخواهى در مقابل جمهورى اسلامى بایستى و حرف بزنى، خب با رژیم صهیونیستى چه فرقى دارى؟ اگر با همان منطقى که آمریکا در مقابل جمهورى اسلامى عمل میکند، شما بخواهى با آن منطق با جمهورى اسلامى تعامل کنى، خب شما با آمریکا فرقى ندارى.


متاسفانه در کنار این بی بصیرتی که عده ای از افراد با سابقه مبارزه گری با آمریکا و اسرائیل  از خود بروز دادند عده ای دیگر از عناصر با سابقه و با رزومه ای پر از همکاری با افراد ولایت مدار دست به تغییر آرایش توپخانه ای خود زده اند و با هر دلیلی که باشد ولی آتش توپخانه خود را به سمت خودی هدف گیری نموده اند و از سال 90 تا کنون این افراد  آتش توپخانه و خمپاره ای سنگینی به سمت نیرو های وفا دار به انقلاب و سیستم ولایت فقیه دراین کشور تدارک دیده اند  و به عبارتی دیگر با تغییر آرایش توپخانه خود فضا ی فتنه گونه ای را تدارک دیده اند به طوری که  با بی بصیرتی و با تغییر آرایش توپخانه خود به دشمن سود رسانده اند و به خودی ضرر و اگر این روش ادامه پیدا نماید نیرو های خودی دیگر آنها را از خود به حساب نمی آورند و در این راستا اگر ولایت شفاف تر سخن بگویند این افراد دیگر آن جایگاه قبلی را در کنار خودی ها از دست خواهند داد و همیشه خودی ها با احتیاط و با ملاحظه با آنها بر خورد خواهند نمود در مورد این افراد که  بر روی دشمن شناسی غلظت بخرج می دهند به صورتی که به خاطر اختلاف دیدگاه ها ولو عمیق نیرو یی  و نیرو هایی که انقلاب و نظام را  قبول دارند را به عنوان دشمن  ، شناسایی می نمایند و آتش توپخانه خود را به سمت آنان نشانه روی می نمایند. ولایت در مورد این افراد تعبیر خوبی بکار نبرده اند و باید این افراد به خود آیند ، ببینید:


... اما یک وقت هست که نه، اینجورى نیست. ممکن است اختلافات، اختلافات عمیقى هم باشد، اختلافات بزرگى هم باشد، اما انسان دشمن را با غیردشمن نباید اشتباه کند؛ دشمن حساب دیگرى دارد، غیردشمن حساب دیگرى دارد. خط درگیرى با دشمن را باید ترسیم کرد، مشخص کرد؛ این بصیرت میخواهد. بصیرتى که ما عرض میکنیم، این است.
 یک عدهاى از آن طرف مىافتند، یک عدهاى از این طرف مىافتند. یک عدهاى با دشمن هم معاملهى دوست میکنند، فریاد دشمن را هم نمیشناسند، چون از حنجرهى دیگرى در مىآید؛ یک عده هم از این طرف،هر کسى که اندک اختلاف سلیقهاى با آنها دارد، به حساب دشمن میگذارند! بصیرت، آن خط وسط است؛ آن خط درست است.


دوستان خط وسط یعنی نه معامله یک دوست را با دشمن بکنی و نه اینکه معامله دشمن را با یک غیر دشمن بکنی


و لذا ما از کسانی که رئیس جمهور و تیم همراهش را ازفاصله دور به گونه ای که دیده نمی شوند با  آتش توپخانه  (رسانه های خبری بزرگ و تریبون های بزرگ و زیر لوای عنوان ها و معروفیت های بزرگ   ) و آتش خمپاره (رسانه های خبری کوچک و تریبون های کوچک وزیر لوای عنوان ها و معروفیت های کوچک  )  مورد آتش باری قرار می دهند می خواهیم دست از این بی بصیرتی بردارند این دوستان در اصل با کسانی که معامله دوست با دشمن می کنند دو روی یک سکه می باشد و آن سکه بی بصیرتی می باشد به عبارتی آنها به خاطر کوری از آن طرف افتاده اند و شما نیز به خاطر کوری از طرف دیگر افتاده اید



جالب است که این وسط چاره ای نداشته اند که در جمع شان عده ای آبرو گرو بگذارند و مسئولیت آتش باری را بعهده بگیرند و لذا مجبور شده اند یکی دو نفر از جایگاه و تریبون قدرت مند نماز جمعه  شهر های ....و آن دیگری را ازمرکز  موسسه آموزشی و تحقیاتی ...و تریبون مطرح  آن  وارد فاز بر عهده گرفتن مسئولیت این آتش باری بنمایند و در اصل این سه نفر قربانیان آینده این آتش باری خواهند بود  زیرا اینان چنین ریسکی را پذیرفته اند تا چنین آتش باری به نام  جایی ثبت شود (به نام خودشان) و لذا با شفاف شدن مواضع ولایت و گذر زمان و اثبات پوچی ادعا ها و اشتباه در دشمن شناسی که انجام شده است  ، دربین ملت ایران به عنوان عناصری بی بصیرت  ، در رده عناصر بی بصیرتی که در فتنه 88 از آن طرف افتاده اند دسته بند ی خواهند شد منتهی آنان را از آنطرف میدان بصیرت افتاده می بینند و اینان را از این طرف میدان بصیرت افتاده می بینند.!



امیدواریم این افراد سخن  و تذکر مردی که از وارستگی بالایی بر خوردار می باشد و با دیگاه بلندی که نسبت به   مسائل دارند و چشمه بصیرت پُر جوششی را از شخصیت عملی خود جاری ساخته است   و سخنانشان  آمیخته با عنایات بقیه الله می باشد را جدی بگیرند و دست از این همه آتش باری بر روی غیر دشمن بردارند و به بی بصیرتی خود پایان دهند تا اینگونه دوستانی که انرژی خود را برای خنثی سازی آتش باری شما صرف می نمایند  وظیفه ای برای خود در این زمینه نبینند و برایند انرژی هایی که دراین آتش باری صرف می شود به سمت اهداف متعالی انقلاب هزینه گردد.



                                         آیکون نظرات بالای مطلب  می باشد




نظرات 8 + ارسال نظر
مکتب نجس ایرانی چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:40 ب.ظ

شاید آقا منظورشان این بود که جریان مشایی و مکتب نجس ایرانی دست از حمله به رقیبانی مانند جلیلی و باقری لنکرانی و قالیباف و ... بردارند . آقا گفته که اگر حرف اسرائیل از حلقوم کسی بلند شد چه فرقی با اسرائیل دارد حالا ببینید چه حرفهایی از یک حلقوم آلوده خارج شده : ( دوره اسلام گرایی گذشته است ) ( باید مکتب ایران را در مقابل اسلام قرار دهیم ) ( دوستی با مردم اسرائیل ) و .....
و ما داریم این حلقوم نجس را خفه می کنیم .

مسعود چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:59 ب.ظ

جناب مکتب نجس ایرانی! از اینکه با عمل خود نشان دادید توپخانه شما چه کسی را هدف گرفته است ممنون و متشکریم! آنچه عیان است چه حاجت به بیان است.

شناس چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:46 ب.ظ

اگر نعمت رهبری نبود امروز احمدی نژادی هم نبود که چنین معجزاتی به وقوع پیوندد. تورم 100 درصدی و دلار 4000 تومانی و بیکاری اصلا مهم نیستند.

کاتب چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ب.ظ http://nejadnameh.blogfa.com

وقتی رهبری در طول این سالها اینقدر میگه فتیله را بکشید پایین و هیچ کس تره هم خرد نمی کنه و آقایون کار خودشان را برای له کردن دولت ادامه می دن ، این یعنی ما دیگه با خودی طرف نیستیم و باید باهشون مرز بندی کنیم

من هم به روزم

رییس جمهور ایرانیان جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ق.ظ http://ir-president.blogfa.com/


سلام
لطفا جهت مشاهده تمام فایل های صوتی و تصویری وبلاگ به قسمت "آرشیو موضوعی" که در کنار وبلاگ قرار دارد رفته و فایلهای مورد علاقه خود را دانلود نمایید.
به غیر از این راه ضمنا اگر دانلود منیجرتان فعال باشد بطور اتوماتیک فایلها جهت دانلود به نمایش در می آیند.

التماس دعا

با تشکر از شما لطف کردید لازم است مسلح به این تکه های مهم فایلی بشویم

متاسفانه سیستم نمایش آدرس آپلودها یم فعال نیست باید ببینم می توانم آن را فعال کنم

رییس جمهور ایرانیان جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:19 ق.ظ http://ir-president.blogfa.com/

تقدیم به شما:

http://uploadkon.ir/uploads/ir-president.blogfa.com.mp3

http://sound-code.majiddownload.com/12478/1397104802.mp3

http://sound-code.majiddownload.com/12478/1378250883.mp3

http://sound-code.majiddownload.com/12478/1350679824.mp3

http://sound-code.majiddownload.com/12478/1410213804.mp3

http://sound-code.majiddownload.com/12478/1405181146.mp3

http://sound-code.majiddownload.com/12478/1373376735.mp3

http://sound-code.majiddownload.com/12478/1399250771.mp3

http://sound-code.majiddownload.com/12478/1362537409.mp3

http://sound-code.majiddownload.com/12478/1375949250.mp3

محمد یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:15 ب.ظ

سلام
فکر میکنم شما بیشتر دارید به این چیزی که میگید دامن میزنید
آقای مصباح از من و شما ولایت رو بهتر شناختن و بیشتر پای دفاع از ولایت صدمه و بداخلاقی دیدن
من و شما باید مراقب حرفامون باشیم

آقای محمد دلمان از دست این آیت الله مصباح خون است شما دیگر بیشتر از این خون به دل ما نپاشید

رضا جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ق.ظ

سلام . در جواب این مردک که با نام نجس ایرانی زر زده ، باید بگویم که : آخه احمق تو اول برو ادبیات سیاسی را یادبگیر بعد بیا وراجی کن !!! تو هنوز فرق بین دکتر جلیلی و دکتر لنکرانی که هر دو دکتر واقعی هستند را با دکتر!!!!؟؟؟؟؟ قالیباف نمیدانی . زرشک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد