تکامل در مسیر ظهور ( سیاسی )

دوستان ظواهر امر و روند اتفاقات فریاد نزدیک بودن ظهور را سر داده است به هوش باشیم غافلگیر نشویم

تکامل در مسیر ظهور ( سیاسی )

دوستان ظواهر امر و روند اتفاقات فریاد نزدیک بودن ظهور را سر داده است به هوش باشیم غافلگیر نشویم

تدارک حمله ای وسیع به منتقدین و نیز وبلاگ داران منتقد به حق آیت

بسم الله الرحمن الرحیم


دوستان به هوش باشید


تدارک حمله ای وسیع به منتقدین و نیز وبلاگ داران منتقد به حق آیت الله مصباح



دوستان امیدواریم که وزیر محترم اطلاعات که یکی از شاگردان و مریدان آیت الله مصباح می باشند به همراه دور و بریهای جناب  طائب  و هماهنگی با دفتر آیت الله مصباح به سمتی نروند (و یا اگر چنین تصمیمی گرفته اند از آن منصرف گردند)  تا منتقدان آیت الله مصباح را در تنگنا و فشار قرار بدهند و به عبارتی مورد  آزار و اذیت قرار بدهند تا از این طریق بتوانند آنها را ساکت کنند و برا ی شروع کار خود نیز تصمیم بگیرند بر خورد خود را با وبلاگ داران منتقد  سخنان آیت مصباح در سال 90  (سخنانی که منجر به نشانه روی آتش توپ خانه ها ی مؤثر بر  اجتماع   به سمت نیرو های خودی و غیر دشمن گردید) عملیاتی بکنند.


البته باز امیدواریم این دوستان  به سمت چنین تصمیمی نروند  زیرا این تحرک آنها مفهوم خطرناکی را در پی دارد


ببینید دوستان وقتی ولایت دغدغه ای را به کررات بیان می نمایند (درجمع مسئولان سپاه و .... در سال 90 )  و این دغدغه از سوی خواص و تأثیر گذارانِ در بدنه نظام مورد توجه قرار نمی گیرد طبیعی است که رهبر انقلاب به نیرو های حزب اللهی و وفادار به انقلاب و نظام (بسیجیان) ، پناه ببرند و از آنها بخواهند نگذارند این آتش باری که عده ای توپ خانه و خمپاره انداز های  خود را مدتی است به سمت خودی ها و به عبارتی غیر دشمن  نشانه برده اند ادامه پیدا نماید و این در خواست را در جمع بسیجیان استان خراسان شمالی مطرح بنمایند ( ببینید)  و لذا دوستان این در خواست ولایت از طرف بسیجیان ولایت مدار که با بصیرت چنین تنظیم اشتباه توپخانه ها و خمپاره انداز های مؤثر در اجتماع را به سمت خودی ها و غیر دشمن می بینند از خود واکنش نشان می دهند و سراپا در راه برطرف نمودن دغدغه ولی امرشان نائب امام زمان از خود واکنش نشان خواهند داد و با اعتراض و زیر سوال بردن بانیان این وضع سعی می نمایند چنین اشتباهی را متوقف نمایند.


نیرو های حزب اللهی بصیر متوجه شده اند   تا آیت الله مصباح نگویند و اعتراف نکنند که  بیان عبارت فراماسون (حتی با درصد بسیار اندک) و نیز بزرگ ترین خطر برای اسلام در طول تاریخ اسلام و عبارات دیگری که در این زمینه از سمتشان مطرح گردیده است اشتباه و نادرست  بوده است و همسو با دغدغه  ولایت سخنانی که باعث چنین تغییر آرایش توپخانه ها از سمت دشمن به سمت خودی ها و نیرو های غیر دشمن گردیده است را آیت الله مصباح پاک نکنند ، توقف آتش باری این توپخانه ها و خمپاره انداز ها به سمت نیرو های خودی و غیر دشمن ( نیرو هایی که  هرگز حنجره دشمن نیز  نشده اند تا شایسته شلیک گردند) غیر ممکن می باشد  و لذا بعد از پناه بردن رهبر انقلاب از این  وضع به سمت نیرو ها ی حزب اللهی بسیجی  کاملا" قابل پیش بینی می باشد که سیل انتقادات به سمت آیت الله مصباح سرازیر خواهدشد  و عاقبت چنین اعتراضاتی نیز قابل پیش بینی می باشد زیرا آیت الله مصباح با تحت فشار قرار گرفتن توسط  نیرو های حزب اللهی و بسیجی مجبور می شوند از سخنانی که باعث این وضعی شده است که برای ولایت دغدغه  سنگینی ایجاد نموده است عقب نشینی نمایند. لذا دوستان  دست هایی نمی خواهند این سخنان آیت الله مصباح پاک شود می خواهند باعث این همه تضاد و کشمکش و آتش باری به سمت خودی ها پا برجا باشد و اینجا می باشد که در اول سخنم بیان نمودم که امیدواریم وزیر اطلاعات و طائب با نیرو هایش به سمت چنین  تصمیمی نروند زیرا این تحرک آنها مفهوم خطرناکی در پی دارد


به عبارتی  این دوستان اگر بخواهند با ایجاد رعب و وحشت جلوی پی گیری عملی سخنان ولایت را از سمت نیرو های حزب الله یگیرند وارد فازی شده اند که  مفهوم خطرناکی در پی دارد.


من به وزیر محترم  اطلاعات و جناب  طائب و نیرو هایش و کسانی خاص در دفتر آیت الله مصباح می گویم شما اگر خدای ناکرده  به سمت چنین تصمیمی بروید باید بدانید نمی توانید در بین نیرو های حزب اللهی  که ریشه های  آنها آن رشادت ها را در جبهه ها از خود بروز دادند و تا تکه تکه شدن و منهدم شدن بدنشان پشتیبان ولایت بودند ، ترس و رعب و وحشت ایجاد نمایید بدانید سیل شجاعت و جان بر کفی در راه اجرای خواسته های ولایت هر ایجاد کننده رعب و وحشت را به عقب خواهد راند.


از دوستان حزب اللهی منتقد آیت الله مصباح می خواهم با شجاعت انتقاد ها ی خودتان را مطرح نمایید و مواظب باشید کسانی در کمین شما نشسته اند تا در هنگام  کوچک ترین عبارات توهین آمیزی  آن را  وسیله تبلیغ و جوسازی و بر خورد قرار بدهند و لذا در این زمینه مواظبت کافی داشته باشید و از هیچ چیز به خود خوف راه ندهید که ما تا بر طرف نمودن دغدغه ولایت نباید از پا بنشینیم.


توضیح :


البته این را اضافه نمایم که بهتر است انتقاد به آیت الله مصباح را که سخنانشان باعث وقایع آتش باری به سمت نیرو های خودی و به عباراتی غیر دشمن گردیده است را کنار بگذاریم تا اگر آتش ریزان می خواهند دست از این آتش باری بردارند دلیلی برای ادامه کار خود نداشته باشند البته اگر اینان بخواهند با تکیه و استناد بر سخنان آیت الله مصباح باز چنین وضعی را ادامه بدهند باید اعتراض به آیت الله مصباح ادامه پیدا نماید تا ایشان مجبور به اعتراف به اشتباه خود گردند و اینگونه دلیلی که آتش ریزان بر آن پا فشاری می نمایند از دستشان خارج شود و نتوانند بر سخنان کسی چون آیت الله مصباح تکیه ظاهری بنمایند.                                       



                                     

                                      آیکون نظرات در بالای مطلب می باشد





نظرات 30 + ارسال نظر
مکتب نجسایرانی جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ق.ظ

آقا به ما کد دادند که توپخانه خود را به سمت کسانی بگیریم که حرف های اسرائیلی پسند می زنند . مانند پایان دوره اسلام گرایی و مکتب نجس ایرانی و .... و رقیبان انتخاباتی مانند قالیباف و ... شیطان اکبر نیستند .

رای من دکتر جلیلی

.
پاسخ حجت الاسلام مسعود شفیعی کیا که پاسخی به چنین سخنی در مورد هاشمی بیان شده است را برا ی شما می گذارم :


حضرت آقا هم در سخنانشان با فرماندهان سپاه و هم در جمع بسیجیان خراسان شمالی بلافاصله برای اینکه مثل شما عزیز ... سوء تفاهم نکننند با تقبیح فتنه گران 88 و نزدیکی آنان به دشمن با اشاره به ما می فهمانند که منظور آشتی با فتنه گران 88 که بی سابقه ترین دشمنی را در سی ساله ی انقلاب موجب شدند و همراهیشان با دشمنان محرز است را جدا بدانیم بنابراین مشکل ما با ایشان اختلاف سلیقه نبوده بلکه آنها براندازند و حکم برانداز ومحارب مشخص است .
نقش آقای هاشمی رفسنجانی در فتنه 88 بسیار برجسته ومحرز است پس آشتی با ایشان را امر نکردند مگر اینکه ایشان نیز توبه کند که سایت ایشان خلاف ان و سازماندهی فتنه جدید را نشان می دهد

مکتب نجس ایرانی جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ق.ظ

یعنی آقا یک فرد محارب را رئیس مجمع تشخیص مصلحت کردند ؟!!
توپخانه ات را به سمت دشمنانی بگیر که دوره اسلام گرائی را پایان یافته می دانند . قالیباف و رفسنجانی شیطان اکبر نیستند .
رای من دکتر جلیلی .
پایداری همیشه جواب می دهد .

بینام جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ب.ظ

آقای مکتب نجس!
شما واقعا یا نمی فهمی یا خودت را به فهمی می زنی. همین الان به سایت آقای هاشمی رفسنجانی برو و ببین ایشان در آخرین سخنرانیش چه کسانی را « شیاطین انقلابی نما» نامیده است.
یاد بدنیست ببینید چه کسانی اطرافیان رییس جمهور را ابلیس و بزرگترین خطر برای اسلام نامیدند!
گر چه مدتها است برای من مسجل شده که اعضای افراطی جبهه پایداری ولی فقیهشان آقای مصباح است و امام خامنه ای را اساسا قبول ندارند. والا حرفهای رهبری را در مورد سیاست خارجی و حجاب تا حالا شنیده بودند.
اما یک نکته دیگر هم اینکه شما به جلیلی هم رای نخواهید داد.شب دراز است و قلندر بیدار!.
چرا که اولا شخص مورد نظر آقای مصباح لنکرانی است. ثانیا خیلی زورزده اند تا حداقل یکذ جمله از لیلی بر ضد دولت و یا لااقل مشایی بشنوند. اما او تا حالا هرگز حاضر نشده حتی حرفی بزند که بوی مخالفت با احمدی نژاد را هم بدهد. بخدا قسم اگر چنین کاری را کرده بود که حالا حتما جببه پایداری روی جلیلی به توافق رسیده رسیده بود.

مهمترین انحراف واقعی همین شعار جبهه پایداری است که می گوید پایداری همیشه جواب می دهد!!! که نشان می دهد اولا اینها ملاک برایشان نتیجه است نه تکلیف . والا آنها باید می گفتند پایداری وظیفه است. تکلیف است. جواب بدهد یا ندهد با خدا است. ثانیا نشان از بی سوادی و یا بهتر بگویم غرور بی پایان اعضای آن دارد که حتی وقت نکردند قدری بیندیشند که چگونه پایداری هزاران نبی و وصی به جواب منتجر نشد! بلکه صرفا ادای تکلیف بود. زکریای نبی را در درخت اره کردند و یحیی علیه السلام را سر بریدند و البته پایداری آنها جواب نداد!

جبهه پایداری تنها گروهی افراد مذبذب و متزلزل هستند که گویا دارند در ظلمات قدم می زنند. هر جا برق نوری می رسد به سوی آن پناه می برند. فقط چون به رهبرشان اعتماد نکردند و خورشید را گذاشتند و هرجا برق درخشش ستاره ای دیدند به سوی آن دویدند...
در ظلمت بمانید ای گمراهان.
أو کصیب من السماء فیه ظلمات ورعد وبرق یجعلون أصابعهم فی آذانهم من الصواعق حذر الموت والله محیط بالکافرین
یکاد البرق یخطف أبصارهم کلما أضاء لهم مشوا فیه وإذا أظلم علیهم قاموا ولو شاء الله لذهب بسمعهم وأبصارهم إن الله على کل شیء قدیر

مکتب نجس ایرانی جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ب.ظ

خیلی حرف زدی . من مکتب نجس ایرانی و پیروانش را تائید نمی کنم و مقابلشان خواهم ایستاد .
رای من فردی استکباز ستیز و ساده زیست و انقلابی است .
رای من دکتر جلیلی است که امروزه در مذاکرات و صحنه های گوناگون حرف های پخته و درستی می زند .
پایداری همیشه جواب می دهد .
سال آینده سال شکست کسانی است که دوستدار مردم اسرائیل اند و برمکتب نجس ایرانی پافشاری می کنند . شکست قطعی احمدی نژاد آغاز شده . او به مانند روسای جمهور گذشته با حقارت عرصه را ترک خواهد کرد تا عبرتی باشد برای همگان که ببینند هرکسی که مقابل مکتب اسلام ایستاد نابود شد . دیدن چهره احمدی نژاد در انتخابات آینده دیدنی است . گفتمان مشائیسم در ته جدول خواهد بود . حالا برود مداحان را زندانی کند .
مکتب من اسلام است .
پایداری همیشه جواب می دهد .

عطش جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ب.ظ http://entezar110135

سلام منتظرم کد آهنگتونو بفرستین برام یاعلی

حامد جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:38 ب.ظ http://armanha.com

جناب «مکتب نجس ایرانی»! اگر معتقدی احمدی نژاد و یارانش حرفهای اسرائیل پسند می زنند، لطفا به این سئوال که مدتی پیش در وبلاگم از آقای صفار و همفکرانشان پرسیدم جواب بدهید:
«اگر آن دسته از اقوال و اعمال احمدی نژاد و مشایی که مدنظر امثال جناب صفارهرندی است، «ملی گرایی» است، ترویج ایدئولوژی ماسونی و استعماریِ «باستان گرایی» است، قراردادن ایرانیت در برابر اسلامیت به قصد تضعیف دومی است، یادآور جشنهای ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی است، پیاده کردن نظریه «ریچارد رورتی»، فیلسوف آمریکایی در تضعیف اسلام است و … چرا شبکه هایِ ماهواره ای آمریکایی و انگلیسی و شبکه های ماهواره ای سلطنت طلب و ملی گرا و ضدانقلاب و اسلام ستیز و زرتشتی گرا و سایتهای اینترنتی همین جریان، عموما در برابر همین اقوال و اعمال، به جای رویکرد حمایتی، رویکرد سانسور یا تمسخر و توهین در پیش گرفته اند و یا با لحن عصبانی و پرخاشگرانه آنها را بازتاب داده اند؟»

بینام جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:37 ب.ظ

جناب مکتب نجس!

تامرد سخن نگفته باشد
عیب و هنرش نهفته باشد

شما مناسب حال خود شعار بدهید و فحاشی کنید. البته جواب هایتان هم نشان می دهد یک هوچی هستید و قصد پاسخ دادن منطقی را ندارید.
آری ما زیاد حرف می زنیم. حرف حق بی پایان است
ولو أنما فی الأرض من شجرة أقلام والبحر یمده من بعده سبعة أبحر ما نفدت کلمات الله إن الله عزیز حکیم

اگر شما جواب دارید بدهید. اگر جلیلی عزیزتان جایی بر ضد جریان انحرافی حرف زده است دنبالش بروید!! والا مطمئن باشید که شما به سمت همان هلو خواهید رفت چون عمارتان هلو خوردن را دوست دارد.

پایداری بر حرف باطل نه تنها جواب نمی دهد بلکه خزی دنیا و آخرت است. چه بسیار بد خوارج پایداری کردند بر حرفشان و جوابی جز جهنم دریافت نکردند و خسر الدنیا و الاخره شدن هم جز این نیست.

ما بر حرف حقمان پایداری می کنیم نه برای اینکه نتیجه دهد. چون تکلیف ما است. البته مثل شما ادعا هم نداریم و هرگز توجه نمی کنیم که شما ما را منحرف بدانید.
ما را هزار و چارصد سال است رافضی و کافر نامیده اند و در مقابلشان کوتاه نیامده ایم. در مقابل شما خوارج پر مدعا نیز کوتاه نخواهیم آمد.

شما مصمم به عدم تمکین از رهبری هستید اما ما چز اطاعت از امام مفترض الطاعه خود کار دیگری بلد نیستیم. حتی اگر بگوید نتانیاهو را تخریب نکنید نخواهیم کرد. احمدی نژاد عزیز که روی سر و چشم ما جای دارد.

جناب حامد! شما هم هیچ گاه با یک هوچی بحث منطقی نکنید.

منتظرخورشید جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:13 ب.ظ http://dolate-mahmood.blogfa.com/

سلام علیکم
متاسفانه بعضی از مریدان آقای مصباح ایشون را یک از معصومین میدانند مثل همین که اسمشو مکتب نجس گذاشته

ناصر جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:26 ب.ظ

آقای عزیز این قدره حول نکن !!!
ماباید همان اشتباهی انها کردند نباید تکرار کنیم
همچنان که آنها با زدن خودیها در پازل دشمن بازی کردند ما نباید در پازل هاشمی بازی کنیم !به جان هم افتادن نیرو های حزب الهی و قطع ارتباط بین خودیهای موثر و حزب اللهی ها هدف آنهاست !!

سلام

یه توضیحی به آخر مطلب اضافه نموده ام ملاحظه کنید

البته امان از دست عوامل مخفی هاشمی که آخرش آتش بیار معرکه می شوند و ول کن نمی باشند

محسن فاطمی جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ب.ظ http://www.jameeyesiasi.blogfa.com

با سلام

وقتی مقام عظمای ولایت از حضرت آیت الله مصباح یزدی به عنوان شهید مطهری زمان نام می برند، فکر می کنم که برای صحت گفته های ایشان کافی و بایسته باشد، البته اگر خود را پیرو واقعی خط ولایت بدانیم و سخنان ایشان را هر طور که خود می خواهیم تفسیر نکنیم!!!

بینام شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:11 ق.ظ

با تشکر از جناب محسن فاطمی. از این پس دیگر به خود زحمت تفکر و تعقل را نخواهیم داد و هر چه را جناب آقای مصباح بگوید به عنوان حرف درست و صحیح خواهیم پذیرفت. حتی نیازی به ظهور حضرت مهدی نیست. چون ما کسی را داریم که همه حرفهایش بدون شک درست و در حد پیغمبر است و گفته هایش هدایت مطلق است.

شهید مطهری کم اشتباه نداشت. حتی خوب بودن کتابهای مطهری به معنای عصمت وی از اشتباه نیست. اما اصولا تعریف عصمت چیز خوبی است و ما را بکلی از هر نوع تفکر و بحث و نقد بزرگان بی نیاز می کند.

متاسفانه جز افراد معدودی؛ کسی معنای کنایه خاص و محترمانه رهبری را در مورد مطهری زمان خواندن مصباح نفهمید. چون رهبری بشدت منتقد برخی مواضع و آرای شهید مطهری است.
می ترسم که در غوغای مطهری ها و عمار ها کسی رهبر را نشناسد.

با وجود افرادی چنین ساده نگر و شخص پرست باید شب و روز آرزوی مرگ کنیم.

سید تقوی شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ب.ظ http://www.seyed332ht.blogfa.com

.

بعضی ها مثل دستگاه سی تی اسکن میمونن

فقط تو وجود آدما دنبال عیب میگردن

ابوالفضل شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:19 ب.ظ http://bachehayeharam.blogfa.com

سلام به شما پیشنهاد میکنم این را بخوانید

http://rajanews.com/detail.asp?id=140169

بی نام :
زکریای نبی را در درخت اره کردند و یحیی علیه السلام را سر بریدند و البته پایداری آنها جواب نداد!
اقای بینام لابد پیغمبر معصوم که از گناه و اشتباه به دور است
میگویید اشتباه کرده که اره یا سر از بدنش جدا شده
من از ایت ا... مصباح چیز اشتباه و نادرستی نشنیدم و او را عمار ولیم امام خامنه ای میدانم
اگه اشتباه از ایشان میدیدم مانند احمدی نژاد که الان منتقدش هستم رفتار میکردم
ما فکر میکنیم بعد تصمیم میگیریم اقایی که جرات نداری حتی اسمت را هم بزاری(بینام)
رفسنجانی وعلی لاریجانی و علی مطهری منو یاد طلحه و زبیر میاندازند خدا لعنتشان کند این تحمیلگرهارا

.
با سلام

شما سعی نکنید این وسط توهین کنید این روش افراد غیر منصف می باشد افرادی که تنها می خواهند طرفشان را محکوم کنند به هر وسیله به هر طریق

توهین نکنید مگر اینکه ایشان نام خودشان را نمی گذارد به خاطر بی جرأتی ایشان می باشد آیا شما مطمئن هستید به خاطر ترس منفی می باشد

خودم من هم با اصطلاح جانباز از اصفهان وسط میدان آمده ام فکر می کنید من انسان ترسویی هستم؟

از آن طرف اگر نامی مثل مثلا" ابوالفضل برا ی خودشان انتخاب می نمودند شما می فهمیدید که این نام خودش است یا نه

بینام به ابوالفضل شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:01 ب.ظ

اگر شما برایتان فهمیدن مطلب ساده نیست مقصر من نیستم. نه زکریا اشتباه کرد و نه یحیی. آنها اصلا جوابگرا نبودند. آنها شعارشان این بود که
پسندم هر چه را جانان پسندند
می خواهد جواب بدهد یا نه. مردم هدایت شوند یا نه. رای بیاورم یا نه. پایداری برای جواب دادن نبود. برای تکلیف بود. اشتباه بزرگ را کسانی می کنند که دروغ به این واضحی می گویند که پایداری جواب می دهد! مخصوصا از نوع انتخاباتی!

من هم جز اصرار بر سوء ظن بی پایان از آقای مصباح ندیده ام. ایشان فرد دانشمند و آگاهی است اما دچار سوء ظن شدیدی است. بخاطر همین کارش به تکفیر شریعتی و مردمسالاری و بعد استناد به مسموعات کشید. سوء ظن گاهی درست در می آید و گاهی غلط. ملاک اهمیت دادن به سوء ظن رهبری است که خط نبرد را مشخص می کند. آیا امام خمینی شریعتی را بزرگترین دشمن حوزه می دانست؟ آیا رهبری می گفت مردمسالاری خلاف شرع است و اسلام با مردمسالاری سازگار نیست؟ آیا دشمن ما و ابلیش و شیطان و بزرگترین خطر برای اسلام مشایی است که ایشان گفت؟ آیا سخنان رهبرتان را نمی شنوید؟

ما برای دانش و جایگاه آقای مصباح احترام قایل هستیم. اما نظرات سیاسی ایشان فقط تا جایی برای ما محترم است که از چارچوب فرامین و خط مشخص شده از سوی ولی فقیه تجاوز نکند. در این خصوص برای ما همه علما با ایشان یکسان هستند.

نگاه منتظر شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ب.ظ http://ahd6.persianblog.ir

گاه گاهى به من زار نگاهى بنما
دل خوشم با نگهِ گاه به گاهت اى دوست
تا شب تیره ما روز دل افروز شود
پرده بردار از آن چهره ماهت اى دوست
اللهم عجل لولیک الفرج

ابوالفضل یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ق.ظ http://bachehayeharam.blogfa.com

سلام من به کسی توهین نکردم اگر برداشت شما اقای جانباز از اصفهان عزیز و همینطور اقای بینام عزیز توهین بود از شما عزیزان معزرت میخواهم و امیدوارم مرا ببخشید
یه کم عصبانی شدم وتند نوشتم که واقعا به بحثمون ربطی نداره که کسی اسمش بینام باشه یا هر چیز دیگه ای منو سننه
نظر شما اینه که پایداری جواب نمیده
ولی به نظر من جواب میده
چند هزار تا مثال بزنم که پایداری جواب داده
مردم ایران انسانهای معنوی و احساساتی هستند و انتخابات به این دلیل پر شور برگذار میشه(با این وضع زندگی...)

این مطلب رو بخوانید

http://rajanews.com/detail.asp?lang_id=&id=117821

من به افرادی که در جبهه پایداری هستند احترام خیلی ویژه ای میگذارم
و بهشون اعتقاد دارم
در مقابل کسانی که در مقابل انها قرار گرفتن مانند علی مطهری برای من مورد اعتماد وراهشان طرز فکرشان ...مشکل داره
اگه یخواهی حزب و گروهی رو بشناسی از افرادی که در ان هستند بشناس
در رابطه با این که ایت ا... مصباح سوءظن شدید دارند در وبلاگ ما این مطلب که هوشنگ میر احمدی درباره مکتب ایرانی گفته به احمدی نژاد و مشایی مشاوره دادم و انها استفاده کردند
فراماسون در ایران و جهان مشخصه پیشنهاد میکنم سریال ظهور که در رابطه با فراماسون هاست نگاه کنی یا کتاب دهه ۵۰ فراماسونری در ایران رو بخوانی کسی که میخواد اسلام رو حذف کنه این حرفا رو میزنه (مکتب ایرانی)
مکتب من محمد و علی و ال اوست
در سخنان نتانیاهو در سازمان ملل رفسنجانی و یه فرد میانه رو خواند
میتونید سرچ کنید یا متن اصلی رو با ترجمه انلاین بخوانید
امام خامنه ای نمیتواند که اینها که به اصطلاح انقلابی هستندچیزی بگوید ...
من دیگه نمی دونم چی بگم فتنه که کار رفسنجانی بود فتنه ۲ هم ک توی راه هست از این خانواده است دیگه تابلوی دیگه بچه هاش زندانیشونو میکشن که بعدش...

سحر ۲ یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:25 ق.ظ

با سلام

من با مکتب نجس کاری ندارم. ولی عرض کنم پایداری بعضی وقتها جواب نمیدهد بعضی وقتها میدهد. پایداری برای رسول اکرم (ص) جواب داد اما ظاهراً برای امیرالمؤمنین (ع) جواب نداد. اما ایرانیان که اسلام را حفظ کرده بودند (و گرنه اسلام بدست ابو سفیانها و معاویه ها از بین رفته بود) نگذاشتند شمشیر عدالت علی شکسته شود (اینک مکتب ایرانی). اگر ذکریا و یحیی علیهم السلام پیروانی مثل ایرانیان داشتند و راه حق را ادامه میدادند حتی قتلشان به آموزه هایشان خدشه نمیزد. آن چیزیکه از بین نمیرود حق است. اگر توصیه جانباز عزیز نبود به پایداریهائی که امروز ناپایدار شده اند--و خودشان هم میدانند--میگفتم تا چه حد حقند!! ولی به احترام صاحب وبلاگ چیزی نمیگویم.

مهدی یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ق.ظ http://1harf.mihanblog.com/

سلام
به وبلاگ بنده هم سری بزنید و با مطلب «این دولت با دولتهای گذشته فرق دارد» بروزم

ایرانی یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ق.ظ

کسی که مکتب ایرانی را نجس می داند ایرانی نیست ..احتمالا از نوادگان ملک فهد باشد یا بازماندگان عرب های بی هویت .ما اول ایرانی بودیم بعد مسلمان شدیم ..ایرانی همیشه ایرانی باقی خواهد ماند.

بینام یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:35 ب.ظ

پایداری تکلیف است. آنهم در راه حق و با تحمل همه فحاشی ها و نیش کنایه ها. نه با فرار گله گذاری و تهمت زدن به افراد بیگناه.
کسی که هدفش جواب گرفتن است و شعارش « جواب می دهد» است و به افراد نتیجه می دهد یک مسلمان که تنها هدفش ادای تکلیف است نیست. بلکه تنها یک حزب باز است مانند بقیه جاه طلبان. تشنه قدرتی که خود را شیفته خدمت می نامد و با ماسک ریش و چفیه مشتی جوانان ساده لوح را فریب داده و پیاده نظام خود می کند.
پایدار واقعی همان کسی است که تهمت هایتان را شنید ولی کوتاه نیامد از آنچه معتقد بود حق است.
کسی که آنچه را حق می دانست زیر هجمه های مدعیان رها نکرد.
آیا براستی شما قصد ندارید یکبار از نعمت عقل استفاده کنید و ببینید اگر ادعاهای امثال امیراحمدی واقعیت دارد چرا اپوزوسیون خارج نشین و سایر همفکران امیراحمدی به جای تلاش در جهت حمایت از احمدی نژاد به تخریب وی مشغولند؟ آیا براستی شما نفهمیدید این فردی که از او نام بردید شخصی مانند امیر سیار است که به صورت مترسکی توسط مدیر مسوول کیهان درست شد و توانست به شهرت و آب و نانی دست پیدا کند؟ والا شما براستی خیال کرده اید مباشران سازمان سیا با اسامی آشکار در دنیا تردد می کنند؟
بدجوری فیلمتان کرده اند.

آیا تا به حال یکبار به خود زحمت خواندن اصل سخنان آنها که مورد حمله شما هستند را داده اید؟ آیا جز این است که تاکنون مشغول تکرار جزوات عمارانتان بوده اید و حتی شک هم نکرده اید؟
اصلا تا به حال شنیده اید که مشایی در همان سخنرانی مشهور مکتب ایران را مکتب علی و مکتب پهلوانی نامید؟ البته نشنیده اید. چون سانسورش کردند. اصلا پخش نکردند. قطعا نمی دانید. چون کیهان هرگز حاضر به درج آن متن نشد.
اصلا خبر دارید معنای اسلامی که خود شما قبول دارید فقط همان مکتب ایران است که تمام دنیا تلاش می شود اسلام نجد و یا اسلام ترکیه و یا حتی نمونه اسلام شیعی عراق یا مکتب آقاخان را به جای آن بنشانند؟

دوره آن اسلامگرایی قطعا پایان یافته است.آن چه دنیا اسلامگرایی نامیده و وهابیون تا گولن مدعی آن هستند دیگر نه اصلا حقیقت است و نه جذابیتی برای بشر دارد. اسلامی که یکسرش داوود اغلو و یکسرش شیخ الاسیر است.
ما منتظر دین جدیدی هستیم. دینی که قرار است مجددا توسط حضرت مهدی عرضه شود غظا جدیدا خالصا لا بدعه معه خواهد آمد و قطعی بدانید آنها که امروز جلوی مکتب ایران ایستادند فردا در مقابل آن نسخه جدید اسلام حقیقی خواهند ایستاد و آن را کفر و ارتداد خواهند نامید. خوشتان بیاید یا نییاید دوره آن بازیها دیگر تمام شده است. تا این دوره های انحراف سپری نشود جذابیتش را برای انسانها از دست ندهد چگونه فرج حاصل خواهد شد؟

البته شما محال است الان بفهمید که دارید کی را می زنید و زیر اردوی چه کسانی سینه می زنید. اما خیلی خوب صبر کنید و ببینید چگونه فراماسونری جهانی حمایت از یک فراماسونر را فراموش می کنند!!

جهادگر دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ب.ظ http://jahadfarhangi.blogfa.com/

واقعا متاسفم برای دوستان که چنین به جان هم افتاده اند...
و واقعا متاسفم برای شما جناب سحر2 که بدون مطالعه تاریخ اسلام اینچنین اظهار نظر می کنید. تو رو به خدا مطالعه کنید و بعد اظهار نظر کنید. کی گفته پایداری برای حضرت امیر جواب نداد. شما فقط ادعای مسلمانی می کنید؟؟ آیا شنیده اید که حضرت علی علیه السلام کتابی به نام نهج البلاغه دارند؟ از این اظهار نظر شما درباره ی پایداری حضرت علی ع مشخص می شود که اصلا نه تنها تاریخ که نهج البلاغه ی حضرت امیر را هم مطالعه نکرده اید. پس بروید دو سه خطبه ی اولیه کتاب را بخونید و بعد اظهار نظر کنید خواهشا!!!!
اما شما نه تنها تاریخ اسلام که تاریخ ایران را هم مطالعه نکرده اید، که دم از مکتب ایرانی می زیند.
شما جناب بینام که تهمت می زنید که من و امثال حقیر جناب آیت الله مصباح را معصوم می خوانیم، به چه حق چنین تهمتی را می زنید؟
جناب بینام که این چنین عالی تفسیر می کنید صحبت های حضرت آقا را. احسنت به شما با این همه هوش و زکاوت. پس با این تفسیر به رأی شما مشخص است که شما به عمرتان حتی یک کتاب منطقی هم مطالعه نکرده اید جناب بی منطق.
شما که دم از مشایی و مشایسم و مکتب ایرانی می زنید مشخص استکه نه تنها تاریخ اسلام و تاریخ ایران نخوانده اید بلکه در مورد جناب مشایی هم چیزی نمی دانید و فقط چشم و گوش بسته دم از ایشان می زنید.(حیف است که نمی شود و از حد حوصله هم خارج است و اگر توفیق زیارت حضوریتان را می یافتیم خیلی مفصل تر با هم سخن می راندیم).

بینام به جهادگر! دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:33 ب.ظ

هر چه می توانید از فحاشی کوتاهی نکنید چون برای کسی که از دادن پاسخ منطقی عاجز است فحاشی تنها راه چاره است. فقط کافیست بگویید ما در اشتباه هستیم و بی منطقیم و نمی فهمیم و اصلا لزومی ندارد توضیح دهید که اشکال کار ما چه بوده و کجا از منطق خارج شده ایم.
ظاهرا جهاد همین است که شما می کنید..

در مورد سحر 2 هم اشتباه کردید. امام علی علیه السلام به تکلیفش عمل کرد و آخرت خود را آباد کرد. اما در دنیا ظاهرا همه چیز را از دست داد تا جایی که حتی دیگر بر کوفه هم مسلط نبود. والله علی هرگز نگفت دنبال من بیایید و به دستور من به جنگ بروید که به شما وعده نتیجه می دهم و از جنگ جواب می گیریم. برای او شکست وپیروزی فرع بود و عمل به تکلیف اصل.
زندگی برای علی فقط عمل به تکلیف بود. برای او نه تنها جواب دادن در دنیا مهم نبود که حتی بودن و نبودن بهشت و جهنم هم مهم نبود . او عاشق خدایش بود و عاشق نه برای مزد می کوشد و نه از ترس کیفر.
براستی شما ها خود را شیعه یا محب علی می دانید؟

با سلام بر دوست خوبمان بینام

من به نوبه خودم از شما تشکر می نمایم که زحمت می کشید و پاسخ هایی که لازم می باشد را جواب می دهید درود و سلام بر شما باد

آرمانهای یک ملت سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ق.ظ http://arman-iran.persianblog.ir/

بابا کوتاه بیا!!

یک نصیحت کوچیک: به قول معروف حرفهای مغزدار بزنی بهتره. مگه انتخاباتو نزدیک دیدی که داری سیاسی بازی از خودت در میاری.

وقتی ملت تو گرونی و تورم دارن دست و پا می زن. این دعواهای سیاسی و یارگیری ها چه معنی غیر از خیانت می تونه داشته باشه.

aدوست ما شما همه چیز را به بازی گرفته اید

متاسفانه شما دارید عملا" قسمت های یرا سخنان ولایت را رها می کنید و قسمتی دیگر را می چسبید

کار عده ای از ما شده است شنیدن سخنان ولایت و بعد برویم دنبال کارمان و او را با سخنانش تنها رها کنیم و ولایت مداریمان تنها یک شعار بیش نیست آنهم برای اینکه.....

شما اینهمه دولت را گلوله باران نمودند سحر شده نامیدند فرماسون بودن را به او چسباندند بزرگ ترین خطر برای اسلام نامیدند چه مقاله ای نصب نمودی در وبلاگت چه کار کردی اینهمه ولایت از دولت تعریف نمودند اینهمه گفتند این کار ها را نکنید سر اختلاف نظری کسی را زیر پا له نکنید شما تنها شنیدی و ولایت را با سخنانش رها نمود ی و رفتی نمونه اش وبلاگت می باشد که هیچ دغدغه ای برای خودت در جهت اینهمه هشدار و اعتراضی که ولایت داشتند نصب ننموده ای

مطیع رهبری سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:46 ق.ظ http://motierahbary76.blogfa.com

سلام....منکه از مسائل سیاسی سر درنمیارم....ولی ممنون از حضور و دعوتتون...
یاعلی

زهرا سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:02 ب.ظ http://kolbe-asheghi.mihanblog.com/

سلام ادم حیرون میمونه به خدا یکی میدونه تو این مملکت چه خبره؟ کی به کیه ؟

جهادگر سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 ب.ظ http://jahadfarhangi.blogfa.com/

سلام بر دوست عزیز و تنها محب و ادامه دهنده ی راه امیر المومنین علی علیه السلام...!
در تعجبم که چقدر راحت تهمت میزنید و ادم را متهم می کنید ولی...
ولی بنده حتی ذره ای فحاشی به کسی نکردم...

آقای "جانباز از اصفهان" واقعا اصفهانی هستین؟ می تونیم با هم حضوری صحبت کنیم؟

علی وحیدی پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:30 ق.ظ

اکنون وقت آن فرار سیده که همه مطالبی که در برخی وبلاگها در جهت دامن زدن به اختلافات بود حذف شود بی شک گفتار ونوشتار درجهت خلاف فرمان وهشدار رهبر انقلاب با ولایت مداری سازگار نخواهد بود امیدوارم صف مدعیان ولایت مداری از صف ولایت مداری ناب سریعا جدا شود و تا دیر نشده برخی هااز گذشته نادرست خود توبه نمایند
اقدام شمادر حذف پست اخیر ستودنی است

جا دارد علامه مصباح و شاگردان و مقلدانش در موسسه امام خمینی و سایت های فارس و جوان و.. مربوط به سپاه مطالبشان را که در جهت تخریب دولت بیان نموده اند را به شکلی معقول پاک نمایند

البته این اتفاق نخواهد افتاد اگر افتاد من تا آخر عمرم هرگز وارد مباحث سیاسی نخواهم شد زیرا دیگر دغدغه ای برای خود احساس نمی کنم و می دانم با اشاره ولایت همه چیز حل خواهد شد حتی اگر بزرگترین تخرب ها از سمت معروفی شکل بگیرد زیرا همه ولایت پذیر واقعی می باشند و با اشاره ای سریع مواضع خود را حتی با پاک کردن سخنانشان همسو می نمایند ولی افسوس که ... و ما مجبوریم انرژی و وقت خود را همچنان در این مسیر مصرف کنیم.

محمد رسول پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:51 ب.ظ http://shamimedalat.blogfa.com

سلام
با مطلب "برقراری قانون مهم است یا اجرای عدالت؟(1)" بروزم

سحر ۲ پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ب.ظ

با سلام

من هم چیز کوچکی یر این باره در ندائی از درون نوشتم. البته نه به استحکام و در عین حال ظرافت دو نوشته جنابعالی.

بعد از امام راحل که چیزی از مردم پنهان نمیکردند‌‌٫ تنها واژه هائی که درباره تصمیمات سیاسی میشنویم «مصلحت»٫ «صلاح است٫ «صلاح نیست» و مترادفهای آنهاست. چرا رفسنجانی٫ که موضع او در مورد فتنه مشخص بود و نامه بی سلام و والسلام و شدیداً تفرقه انگیز به رهبری نوشت٫ به ریاست مجمع تشخیص مصلحت انتخاب شد؟ چرا همه منصوبین رهبری (حتی امام جمعه ها) بدون اشتثنا مخالف دکترند؟ و دهها از این قبیل. آخر چگونه است که ملت حتی از به مصلحت بودن یکی از این مسائل خبر ندارد؟ آیا مصلحتگرایان به شعور ملت اعتماد ندارند؟

.
با سلام بر سحر2

احوال شما

اگر دقت نموده باشید در توضیحی که دادم د ذیل کامنتی که در مطلب "پناه می بریم بر رهبرمان ... " گذاشتید آنجا بیان نمودم ما نظری داریم و دیدگاهی ولی رهبرمان دیدگاه جامع تر و کامل تری دارند و لذا ممکن است ایشان سخنانی و مواضعی اتخاذ نمایند که برای ما جای تعجب داشته باشد ما با یک پدیده چند پارامتری در ارتباط هستیم که نمی توانیم هیچ پارامتری را نادیده بگیریم از یک طرف باید چیزی را تشخیص بدهیم و از طرف دیگر باید نظرات بعدی ولایت را لحاظ کنیم و باز ... رهبرمان یک روش خاصی را در پیش گرفته اند و آن اعتماد ملت را خدشه دار ننمایند ظاهرا" ایشان این نقطه را بسیار مهم دیده اند و همینطور رهبرمان نگاه ملت ها را نسبت نظام کشورمان مهم می دانند که گوییا شامل استحکام نظام و حاکمیت واحد همسو با رهبرمان می باشد واینها برای رهبرمان مهم می باشد که در اذهان ملت ها آسیبی به این دوبعد مربوط به کشورمان وارد نشود و لذا ایشان عمدتا" اولویت ها را اینگونه می بینند

و این می تواند کشتی نظام را در طول زمان به پیش ببرد تا انشا الله یا به دست صاحب الزمان این انقلاب مورد پالایش مجدد قرار گیرد و یا اینکه ملتمان در طول زمان با بالا رفتن بصیرت و شجاعتش باعث پالایش انقلاب گردند ببینید مجلس فعلی همان لاریجانی را انتخاب می نماید خوب ملتمان باید زیرک تر بشود باید بصیرتش بالاتر برود تا عده ای نروند داخل مجلس و این بشود.

حفظ انقلاب مهم است اگر رهبرمان بی دقتی کنند کسانی هستند که م یتوانند اعوان و انصار خود را فعال نمایند و کشور را افغانستان دوم بکنند اگر رهبرمان در سال 88 مصلحت اندیشانه بر خورد نمی کرد الان کشور ما وضعش از افغانستان هم بدتر می شد. حفظ این انقلاب با این همه اعتباراتی که در این کشور عده ای برای خود دست و پا نموده اند (به دلایل مختلف) کار سختی است

در ضمن رهبرمان نمی توانند همانند امام خمینی عمل کنند همچنان که حضرت علی روحی له الفدا جایگاه و اعتبار حضرت محمد (ص) را در بین اجتماع دارا نبودند.

متاسفانه حضرت مهدی روحی له الفدا هم که می آیند سخت ترین پروژه شان عبور از مدعیان هم ردیف می باشد که جایگاه و اعتباری برای خود در بین مسلمانان کسب نموده اند و اختلاف نظرات و تضاد منافع آنها با حضرت می تواند مواضع غیر همسوی آنها را شکل بدهد.

بصیرت عاشورایی شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:23 ب.ظ http://bovariaN.MIHANBLOG.COM

باسلام ودعای خیربرشما عزیز با بصیرت
حق همواره پیروزاست اما انان که وعده الهی را باور ندارندودر سیاهی جهل وانحراف خود لجاجت میکنند عاقبت سرنوشت شمر را در ادامه کجروی دارند چرا که شمر نیز از اول قاتل امام نبود
اری برادر عزیزچندشب پیش در ادامه عملکرد مغرضانه رسانه ملی در نمایش دیروز امروز فردا چگونه ضد ولایتی ها فتنه گر مانند اصغرزاده به نما یندگی جناح به اصطلاح اصلاح طلب به تمامی ارزشها وارمانهای الهی روح الهی جهان شمول نهضت اسلام در کمال بی تقوایی وبی انصافی حمله ور شد ودر مقابل جناب شریعتمداری که ناخواسته دردسیسه وفتنه مافیای ثروت وقدرت از سال 90 بازی خورده سیاست بازان دنیا طلب اصول گرانما شده اند ودر لوای ولایتمداری برعلیه ریس جمهور ارزشی ولایی دکتر احمدی نژادویاران ارمانی وسخت کوشش تاختند حال در برابر این فتنه سازان کم اوردندو نمی تواننداز دستاورد های نظام ولایی ودولت ارزشمدار ومردمی عدالت محور دفاع کنند واین بدخواهان کج اندیش برای نظام استکباری سرمایه داری سقوط کرده وعوامل منافق صفت فتنه 88و92 بر خلاف نظرحضرت امام خامنه ای در رسانه ملی دربرابر ملت سینه چاک می شوند!!!؟
الهم الجهل عواقب امورا خیرا یا علی ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد