تکامل در مسیر ظهور ( سیاسی )

دوستان ظواهر امر و روند اتفاقات فریاد نزدیک بودن ظهور را سر داده است به هوش باشیم غافلگیر نشویم

تکامل در مسیر ظهور ( سیاسی )

دوستان ظواهر امر و روند اتفاقات فریاد نزدیک بودن ظهور را سر داده است به هوش باشیم غافلگیر نشویم

دوستان وظیفه سختی بر عهده ما گذاشته شده است

بسم الله الرحمن الرحیم


دوستان وظیفه سختی بر عهده ما گذاشته شده است


 با سلام بر دوستان انقلابیمان که یک تنه و تنها و با وبلاگ های خود در تاریخ این کشور کار بزرگ خود را ثبت نمودید و  با عد ه ای اندک جلوی عده ای که  عمده  توان نظام در اختیار آنها قرار گرفته است  ایستادید و نگذاشتند این عده مسئولیت دار با سیطره بر تریبون ها و رسانه ها بتوانند بدونه ایجاد مزاحمت پروژه فتنه 88 را به شکل دیگر و به بیان دیگری پی گیری بنمایند و یا با خوشبینانه ترین حالت در مورد این عده باید بگوییم آتش توانایی های تریبونی و رسانه ای خود را بر احمدی نژاد و چند یاور او که او را در زنده نمودن شعار های انقلاب یاری نمودند، فرو بریزند.


دوستان همه ما دیدیم و برایمان اثبات شد که این افراد دغدغه پیروی از ولایت ندارند ولی دغدغه اینکه به عنوان ولایت مدار شناخته شوند در حد بالایی برای خود محفوظ نموده اند دقیقا" ما دیدم که این افراد با تکیه بر سابقه های انقلابی و خوشنامی به نقطه ای رسیده اند که نظرات رهبری را در عمل بر نمی تابند و در صدد این هستند که آینده فضای سیاسی و مسئولیت های انقلاب را خود جدای از نظرات رهبر انقلاب ترسیم نمایند و در این  مسیر بده بستان های حزبی و گروهی و اشتراک منافع نقش اصلی را بازی می نماید نه خواسته و نظر رهبر انقلاب لذا در این مسیر اگر نظرات و خواسته های ولایت را مانعی در این مسیر ببینند به راحتی از روی آن عبور می نمایند و شگرد این افراد هم استفاده از گذر زمان لازم می باشد به این مفهوم که تا مدتی که سخنان رهبر انقلاب هنوز در گوش ها می باشد ملاحظه سخنان رهبر انقلاب را برای حفظ ظاهر ولایت مداری  می نمایند ولی به محظ اینکه زمان لازم طی می شود همه دیده ایم که باز رفتاری که مورد اعتراض رهبرمان قرار گرفته است را  از سر می گیرند تا بتوانند آینده سیاسی و مسئولیتی این مرزو بوم را که مد نظر خودشان می باشد را ترسیم بنمایند.


دوستان دقت نمایید ولایت در دیداری که با دانش آموزان داشتند فرمودند :


از امروز تا روز انتخابات، هر کسى احساسات مردم را در جهت ایجاد اختلاف به کار بگیرد، قطعاً به کشور خیانت کرده.(ببینید)

البته در برخورد اول به نظر می رسد این هرکسی که رهبر انقلاب فرموده اند سران قوا می باشد ولی اگر در کل مطلب دقت شود دیده می شود این عمومیت دارد با توجه به زمینه آشوبی که در سال 88 در این کشور فراهم شده است لازم است افراد تأثیر گذار با هر درجه تأثیر گذاری سعی نمایند چنین هشدار ولایت را جدی بگیرند


دوستان شوخی ندارد  وقتی ولایت می گویند خیانت به  کشور می باشد باید ترسید و احتیاط نمود تا به راحتی در آن دنیا مشاهده ننماییم مهر خیانت به کشورمان در پرونده ما ثبت شده است 


این سخن ولایت بار بر دوش ما را سبک تر نموده است این وظیفه ما را تا قبل از انتخابات  تعدیل کرده است و لذا دوستان اگر تا الان در وبلاگ هایمان مطلبی می زدیم از باب انجام وظیفه بوده است از باب این بوده است که می دیدیم دست هایی می خواهند بعد از احمدی نژاد بر ولایت یورش ببرند و دیدیم که نسبت به سخنان هاشمی رفسنجانی که درسایتش مبنی بر برگشت به قبل سال 84 بیان نموده بود هیچ واکنشی نشان نداند.


این افراد می خواهند همان شرایط قبل 84 را که بحث چپ و راست مطرح بود و هر دو نیز در خفا از یک اتاق فکر رهبری می شدند (همچون آمریکا) را بر گردانند و خط سوم مستقلی که وارد این منطقه ممنوعه شده است را ریشه کن نمایند تا اینگونه یک شرایط پایدار برای آن اتاق فکر و آن کسانی که در پازل آنها بازی می نمایند و هماهنگ می شوند ، بوجود آورند.


دوستان احتمال قوی وجود دارد که  شریعتمداری ها سایت فارس نیوز ها و سایت رجایی نیوز ها و موسسه آموزشی امام خمینی ها و سالک  ها   ..... اینان باز در آینده ای نزدیک  شروع به تخریب سنگین دولت بنمایند  و از احساسات در راه اختلافات استفاده بنمایند ( البته امیدواریم خداوند رحمی به این افراد بنماید و قلوب این افراد را آماده فهم سخنان ولایت بنمایند تا وارد چنین فضایی نشوند ) لذا دوستان هرکس با اعمال خود محشور می شود ما نمی توانیم سخنان ولایت را نادیده  بگیریم لذا  اینان را با تخریب هایشان رها کنید که ولایت تا قبل از انتخابات بار بر دوش ما را کاهش داده اند که اگر به غیر از این عمل نماییم به سمتی می رویم که خدای ناکرده آن دنیا در پرونده خود نگاه می کنیم و می بینیم خیانت به کشور در آن ثبت شده است حتی با درصد کمش هم درد آور است.


دوستان خوب و مدافع حق  ، نگران  نباشید خداوند است که چیره بر امورات جهان می باشد درست است که خداوند زمانی  اجتماعی را مورد عنایت قرار می دهند که همه و یا اکثرا"  در ابعاد مختلف وظایف خودشان را انجام بدهند ولی با موضع جدید رهبرمان که بیان گردید وظیفه ما به گونه ای دیگر شده است  از طرف دیگر اینان هر آنچه بتوانند احمدی نژاد را تا قبل انتخابات تخریب نمایند  و یا کسی که مورد تأیید احمدی نژاد می باشد را در انتخابات تخریب نمایند  بیش از تخریب و شایعه سازی در مورد احمدی نژاد در سال 84 بیشتر نخواهد شد و دیدیم که چگونه خداوند در سال 84 خواسته خود را  غالب نمود و سیستم چپ و راستی که از یک نقطه  رهبری می شد را بر هم ریخت و شخصی که متفاوت از بقیه بود را وارد منطقه ممنوعه آن نقطه نمود و دیدیم آن نقطه    در مقابل آن شخص متفاوت  ایستاد( انهم با همسویی جناح چپ)  و در سال 88 این به نقطه اوج خود رسید و سپس از کانال جناح راست این پروژه را پی گیری  نموده است (هر چند امثال کوچک زاده هنوز متوجه این سیر نشده اند و لذا در پازل  پروژه ریشه کن نمودن آن شخص متفاوت  به صورت غیر مستقیم  فعال می باشند ) (نام جدید اصلاح طلبان و اصولگرا ها را کنارگذاشته ام) تا بتواند این خط متفاوتی که زیر نظر او قرار ندارد را ریشه کن نماید و این تحرک مخفی او  و به عبارتی این فاز دوم آن نقطه برای ریشه کنی چنین خط متفاوت بسیار هولناک تر و قوی تر از فاز اول در حال اجرا می باشد ولی دوستان حضرت علی روحی له الفدا فرمودند من آنجا خداوند را شناختم که همه جمع شدند خواسته ای محقق شود ولی خداوند جلوی محقق شدن آن خواسته را گرفت و آن موقعه ای که همه بسیج بودند برای عدم برآورده شدن خواسته ای  خداوند اراده خود را قالب نمود و ان خواسته در عین ناباوری برآورده شد.


دوستان این سخن حضرت علی را در کنار قدرت شکنندگی این فاز دوم تخریب احمدی نژاد بگذارید و در کنار اینها سخن رهبرمان را هم قرار بدهید به چه نتیجه ای می رسید.


لذا دوستان باید این افراد را با بازی هایشان در پازل آن نقطه رها کنید و تنها خواسته ولایت را رصد نمایید و در کنار این رویه  ،  خیانت کاران به کشور را بدونه اغماض در وبلاگ های خود لیست نمایید و نگذارید این موضع ولایت تا آخر انتخابات فراموش شود این سخن را بر بالای وبلاگ های خود نصب نمایید حتی دوستان لوگوی آن را طراحی نمایند و در وبلاگ های خود نصب نمایند و بدانیم در توجه به این سخن  ولایت خیری نهفته است.


البته اینکه در عنوان مطلب اشاره به  وظیفه سختی بیان نموده ام به خاطر این می باشد که وقتی انسان عادت به رویه ای خاص پیدا نمود تغییر رویه ولو آسان تر سخت می باشد.




                                   قسمت نظرات در بالای مطلب می باشد





نظرات 11 + ارسال نظر
عمار شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:40 ب.ظ http://ammareseyyedali.blogfa.com/

سلام بر شما دوست ولایتمدار و انقلابی

بسیار تذکر مهم و به جایی بود. ما هم باید به دستور امام مراقب رفتار و نوشته های خود باشیم که خدای ناکرده در زمره خائنین قرار نگیریم.

دل های مردم در ید قدرت الهی است. من شک ندارم که خدا به مردمی بصیرانه ایستادگی می کنند بهترین نعمت های خودش را عطا خواهد کرد.

ایرانی یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ب.ظ

سلام ..امروز اتفاقی در مجلس افتاد که مایه شرمنده گی شد.آقای کوچک زاده با عقل کوچکشان مجلس رو به نشانه اعتراض به طرح سوال از رئیس جمهور ترک کردند..چرا از رهبری برای بیان کارها و امیال خود مایه میزارید.درسته رهبری گفتند اختلاف نباشه اما این نمیشه که هرکی هر کاری دلش خواست بکنه اما هیچ کنترلی روش نباشه .

رضا یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:56 ب.ظ

سلام . در جواب این آقای ایرانی که من شک دارم یک ایرانی باغیرت باشد ، باید بگویم که جناب ایرانی !!! این اعتراض از رهبری مایه گذاشتن نیست .بلکه حق هر نماینده است تا از حقوق مسلم موکلان خود دفاع کند . حالا چرا بقیه این کار را نمیکنند جای سوال است و همچنین شک کردن به آنها !!!

سحر ۲ سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:49 ق.ظ

با سلام

این بابا ایرانی هذیان میگوید. از او بپرسید چه ارتباطی بین ترک مجلس توسط کوچک زاده٬ هزینه نکردن از رهبری٬ توصیه رهبری برای پرهیز از اختلاف و هرکی هرکاری خواست بکند هست؟

مهدی سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:51 ب.ظ http://1harf.mihanblog.com/post/34

سلام
خوشحال میشم به ما هم سری بزنید
http://1harf.mihanblog.com/post/34

نادر چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ب.ظ

به نظر من باسوال ازرئیس جمهور دردی ازجامعه حل نمیشودزیرا مطمئنارئیس جمهور جوابهای زیادی برای سوال کننده هاداردکه باعث تنش میشود واین همان خیانتی است که مقام معظم رهبری یاد کرده اند هیئت رئیسه مجلس به دنبال ارامش نیست زیرا درزمین فتنه حرکت میکنند سردسته این فتنه گرها مطهری است که حامی هاشمی است

خادم الرضا(ع) پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ق.ظ http://Yaranbasij.blogfa.com

سلام
خداقوت ببخشید از این غیبتی که داشتم
یه ذره دیر شد
شرمنده
انشاءالله دوباره کار و شروع میکنم
منتظر حضورتون هستم
التماس دعا
یاعلی(ع) با سیدعلی
خادم الرضا(ع)
Yaranbasij.blogfa.com

انسیان جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:36 ب.ظ http://onsian.blogfa.com

بازی برد برد کانون های قدرت و ثروت در سوال از رئیس جمهورhttp://onsian.blogfa.com/post/55

علی جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ب.ظ

حال ما ساکت بنشینیم که عاشورایی دیگر اتفاق بیافتد؟
آیا ساکتین فتنه رو به اندازه فتنه گران گناهکار نمیدونیم؟
فکر نمیکنیم که سکوت شاید علامت رضا باشد؟
و بعضی از رضایت ها مستوجب لعن؟
والعن امة سمعت بذلک و رضیت به
حضرت آقا فرمودند:«هر کسى احساسات مردم را در جهت ایجاد اختلاف به کار بگیرد، قطعاً به کشور خیانت کرده.»
حالا این معنایش این میشود که نهی از منکر هم نشود؟جلوی منکر گرفته نشود؟
شعارهای انقلاب زنده شده اند بنشینیم که ذبح شوند؟
گفته شده امام زمان عج وقتی ظهور میکنند که مردم آمادگی ظهور را داشته باشند؛مردم بخواهند، حتی به اندازه آبی که برای رفع تشنگی می خواهند،
یعنی امام با اقبال و مقبولیت موظف می شود؛
اگر مردم همراهی نکننند امام مجبور به صلح با معاویه است، ولی اگر مردم همراه شوند علی خانه نشین نمیشود و حسین بسوی کوفه به مسلخ نمی رود؟
حال رسانه ها دست آنهاست، قلم ها را از ما گرفته اند؟
در جهت روشنگری بنویسیم؟
فضای فتنه غبارآلود می شود، اگر بصیرت افزایی نباشد گمراه میشویم.
به قلم یا قدم یا درم باید روشنگری کرد ؛این غیر از بازی با احساسات مردم برای اختلاف است ، حتی استفاده از احساسات برای بیداری خیانت نیست.
منتظر باشیم تا ندای این عمار از قلب جریحه دار بلند شود؟

ایرانی شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:09 ق.ظ

علی جون خیانت رو شماها کردید با انتخابتون ..مملکتو نابود کردید ..مردمو بدبخت کردی ..شرم بر شما ها باد.

علی یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ق.ظ

علیک
آقای ایرانی
که یا دشمن دانایی ویا دوست نادان
دشمن دانا به از نادان دوست
اول خوشیست اگر امثال شما بذارن
قبل از طلوع آفتاب ، گرگ و میش است
ولی چون خورشید بدمد خفاشان و جغدها به غارها پناه خواهند برد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد