تکامل در مسیر ظهور ( سیاسی )

دوستان ظواهر امر و روند اتفاقات فریاد نزدیک بودن ظهور را سر داده است به هوش باشیم غافلگیر نشویم

تکامل در مسیر ظهور ( سیاسی )

دوستان ظواهر امر و روند اتفاقات فریاد نزدیک بودن ظهور را سر داده است به هوش باشیم غافلگیر نشویم

مرگ ستار بهشتی نباید رخ می داد ، از حالا به بعد باید مجلس آژیر

بسم الله الرحمن الرحیم


مرگ ستار بهشتی نباید رخ می داد ، از حالا به بعد  باید مجلس آژیر آماده باش خودش را  به صدا در بیاورد


باید قبل از هر مطلبی بیان نمایم مجلس  باید وظیفه امنیتی خود را در این برهه از انقلاب انجام دهد که امیدواریم دلایلی مانع اجرای چنین امر خطیری نگردد به خصوص که دو رئیس برادر می باشند.


البته نقش قوه قضاییه بسیار مهم در حفظ امنیت و آرامش می باشد ولی تجربه نشان داده است که از درون همین قوه قضاییه می تواند اتفاقاتی شکل بگیرد که وسیله ای بشود در دست معاندان در جهت زیر سوال بردن  آبرو و  اعتبار نظام.


دوستان بسیاری از فشار ها و تهیج افکار عمومی   در آشوبی که عوامل هاشمی در سال 88 برای کشور رقم زدند (عوامل  آشکار و  غیر آشکار) به واسطه مرگی بود که در بحبوحه آشوب های 88 در زندان کهریزک اتفاق افتاد  که  اینگونه نمونه ای عینی برای فشار بر نظامی که در رأس آن رهبر انقلاب قرار دارند فراهم شده بود و هم توان معاندان با انقلاب را  برای باوراندن دروغ کشتن ندا آقا سلطان و ... توسط نظام بالا برده بود.


اگر بی مبالاتی و یا اراده دست های نفوذی که عدم وجود آنها را  نمی توان به راحتی  در قوه قضاییه انکار نمود  باعث بشود  بر خورد ها و حکم های غیر عادلانه و یا بر خورد های فیزیکی با کسانی که با انقلاب زاویه دارند صورت بگیرد   قطعا"  دست آویزی عینی در دست کسانی که تدارک وسیعی برای سال 92 دیده اند شکل خواهد گرفت و به خصوص اگر  در جریان بر خورد های نیروی انتظامی ،  بازداشتگاه و  زندان  ، مرگی هم رخ دهد این دست آویز با شدت بسیار بالایی در جهت  ترسیم تصویر ظالمانه از نظام مورد بهره برداری وسیعی در جهت تهیج احساسات صورت خواهد گرفت.


به نظر می آید اگر مجلس نقش تاریخی خود را در این برهه از زمان متوجه نشود ظلم بزرگی بر نظام روا داشته است  و با توجه به اینکه جلوی نظارت رئیس جمهور بر مسائلی در قوه قضاییه سد شده است  لذا این وسط  تنها می ماند اراده مجلس که در جهت نظارت بر مجموعه های زیر نظر قوه قضاییه که می تواند اتفاقات ملتهب ساز از درون آن شعله ور شود ، فعال گردد که امید واریم عواملی مانع از عملیاتی شدن چنین  وظیفه ای نگردند.


باید  ،  دوستان تأکید می نمایم باید  ، مجلسیان ما متوجه شوند که انقلاب در ابن برهه از زمان با فرایندی پیچیده مواجه می باشد که چندین  عامل باعث این پیچیدگی گردیده است:


1- دشمنان خارجی ما و در رأس آنها آمریکا و انگلستان و اسرائیل  قرار دارند و کاملا" طبیعی می باشد  که با عطشی بیشتر از سال 88 و با تجربه ای گران بار تر از سال 88 فرایند پیچده تری را برای آشوب در داخل کشور به جهت انتخابات سال 92 به صورت غیر آشکار پی گیر  باشند


2- گرانی های شکل گرفته به طوری که  کاملا" طراحی و هدفدار می باشد و به راحتی  و جود دست های دشمنان خارجی نظام  در این فشار ها کاملا" آشکار و هویدا می باشد و قطعا" دست های  توانمند و   تأثیر گذار بر اقتصاد کشورمان   که در آشوب های سال 88 فعال گردیده بودند تا با همسویی با تحرکات شدید رسانه ای و تدارکات مالی و مشاوره ای دشمنان خارجی ،  تفکر سیاست خارجی و داخلی انقلاب اسلامی را که مورد تأکید رهبر انقلاب می باشد را به انزوا و سپس نابودی بکشانند و انقلاب اسلامی ایران را به انقلابی  بی خطر برای استکبار جهانی تبدیل نمایند  ،  در یک فرایند پیچیده ای وارد تشدید و کمک به عملیاتی شدن خواسته دشمنان خارجی گردیده اند


 3- ظواهر نشان می دهد هاشمی رفسنجانی خود را آماده تکرار سناریویی پیچیده تر از سال 88 نموده است تا اینگونه بتواند جایگاه  قبلی خود را بازیابی نماید و نیز  بتواند سیاست های خود را بر سیاست های کلان رهبر انقلاب غالب نماید و قطعا" برا ی او محرز شده است که طی نمودن مسیر قبلی  با شکست مواجه خواهد شد و لازم است  مسیری پیموده شود  که دلایل آن بتواند  طیف وسیع تری از اقشار مردم را در بر بگیرد و هم با واکنش شرطی روانی ملت مواجه نگردد.  هر چند که  طبیعی می باشد از  پناتسیل همه عوامل در جهت خواسته خود بهره ببرند.


 با توجه به موج اعتراض و آشوبی  که اواخر پایان دوره ریاست جمهوری خاتمی در اکثر نقاط کشور  شکل گرفت( آشوبی که نه در خیابا ها و شهر ها ی اصلی کشور بلکه به صورتی وسیع در اکثر نقاط کشور رقم خورد )  و این تجربه با ارزش را برای دشمنان خارجی انقلابمان قرار داد که بوسیله فشار تورمی در مورد  قیمت ها می توان در تمام ایران آشوبی را آنهم از طریق تشویق و اطلاع رسانی آنلاین بوسیله  ماهواره های وابسته به استکبار  رهبری نمود  لذا نباید این تورم اقتصادی  که بر فضای ایران به صورت خشن سایه انداخته است را دست کم گرفت زیرا عمده کسانی که دل خوشی از انقلاب و نظام ندارند و یا در طول انقلاب تا کنون به دلایل مختلف نگاه منفی نسبت به انقلاب پبدا نموده اند   به راحتی تحت اعتراض به وضعیت اقتصادی کشور ،   قابل برنامه ریزی و رهبری  می باشند  در  رهبری چنین آشوبی با توجه به تجربه ای که در سال 88 بدست آوردیم چند جبهه با هم همکاری خواهند نمود 1-  استکبار جهانی  ،  2- نیرو های خارجی و داخلی ایرانی  معاند با انقلاب و نیز  3- نیرو های انقلابی بریده از گفتمان انقلاب  اسلامی(گفتمانی  که توسط بنیان گذار انقلابی اسلامی امام خمینی رحمت الله علیه تدوین گردید و توسط جانشین او رهبر بزرگوارمان درحال پی گیری می باشد) 


لازم مؤکد است  مجلس ما دست از گلاویز شدن با رئیس جمهور کشور  بردارد و به خود متذکر شود بهترین رئیس جمهور دلسوز و پرکار و خوش فکر در طول انقلاب بر کرسی ریاست جمهوری کشورمان نشسته است و به سمتی نروند که ملت شاهد گردد مجلس شورای اسلامی اسیر خواسته انسانی نامتعادل گردیده است  که بر رفتار خود در مجلس تسلطی ندارد  و آن سخنان رکیک را در تاریخ مجلس شورای اسلامی ثبت نموده است ،  لازم مؤکد است مجلس ما متوجه باشد که دشمنان  خارجی و بیرونی انقلاب اسلامی کشورمان برای حداکثر استفاده از فضای ملتهب انتخابات  ریاست جمهوری در سال 92 نقشه های حساب شده و کارشناسی شده سنگینی تدارک دیده اند و با توجه به تجربه ای که در سال 88 بدست آورده ایم و با لحاظ تجربیات آشوب های قبل از سال 88 بصیرت و تیزبینی خود را به نمایش بگذارد.


البته ما متردد هستیم  که  آیا رئیس قوه مقننه که آن عدم همسویی با ولایت را در آشوب های سال 88 از خود بروز داد و بخصوص که توانسته  است عده ای را تحت نام فراکسیون رهروان راه ولایت! دور خود جمع نماید و قدرت تأثیر گذاری خویش را در مجلس افزایش دهد  آیا حاضر است اجازه دهد مجلس از در افتادن مدام  با دولت و رئیس جمهور خلاص شود تا  بتواند نقش هوشمندانه خود را در این برهه تاریخی انقلاب در مقابل  طراحی سنگین و کاربردی تری که دشمنان انقلاب  در حال تدارک آن هستند ، نشان دهد.


دست آخر اینکه لازم است مجلسیان بیشتر از بقیه سخنان دشمنان را رصد نمایند تا خدای نکرده با غفلت شان آلوده به خیانت سنگینی به کشور و انقلاب در این برهه تاریخی انقلاب نگردند:


اسراییل: تظاهرات مردمی در ایران با انتخابات یا قبل از آن آغاز می شود

هاآرتص (6/7/1391): «. وزیر امور خارجه اسرائیل معتقد است که فشارهای اقتصادی و نارضایتی شدید مردم از وضعیت اقتصادی در ایران باعث خواهد شد تا پایه های رژیم در این کشور متزلزل شود. لیبرمن همچنین اعلام کرده است که این احتمال قوی وجود دارد همان پدیده ای که در جهان عرب یکسال قبل رخ داد بسیار وخیمتر و شدیدتر آن طرف یک سال آینده در ایران رخ دهد زیرا نارضایتی های مردمی در ایران بسیار افزایش یافته است. لیبرمن گفت شاید برپایی انتخابات ریاست جمهوری آینده در ایران نقطه شروع اعتراضات و تظاهرات مردمی علیه رژیم این کشور باشد و حتی مردم قبل از برپایی انتخابات ریاست جمهوری در ایران پیشاپیش دست به اعتراض و تظاهرات بزنند.




                                         آیکون نظرات بالای مطلب می باشد





نظرات 6 + ارسال نظر
کاووس دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ب.ظ http://kawooss1.mihanblog.com/

با سلام . بنده هم معتقدم همین اندک نمایندگانی که در اعتراض به طرح سوال از رئیس جمهور صحن مجلس را ترک کردند بهتر است طرح تحقیق و تفحص از زندانهای کشور به خصوص زندان اوین را دستور کار خود قرار دهند .

سحر ۲ سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:19 ق.ظ

با سلام

من٬ مثل میلیونها ایرانی٬ نمیدانم پس پرده چه میگذرد. بعد از خمینی کبیر٬ تنها مسئولیکه مردم را محرم میدانسته احمدی نژاد بوده که او را هم که ساکت کرده اند. واخیراً هم شگرد مزورانه تری در پیش گرفته اند. به او «دوستانه» اخطار میدهند که تو باید صبر و تحملت مافوق انبیا و اولیا باشد چون تو رئیس جمهور هستی٬ تو باید در مقابل تهمتها و تخریبها سکوت اختیار کنی چون تو احمدی تژادی و خلاصه از خود گذشتگی او را هم به وسیله ای برای کوبیدن او بکار میبرند: http://leylan.blogfa.com/post-1101.aspx
(یاد آن طاوس افتادم که پرهایش را میکند. دکتر جان٫ پرهایت را بکن و بریز.)

و قتی کسی جوابی به مردم نمیدهد و آنکه را که میخواهد جواب دهد لبهایش را بهم میدوزند٫ پرسیدن کاری عبث و بیهوده است. ولی به هر حال من سؤالی میکنم: ما بعد از فتنه ۸۸ دائماً شنیده ایم که فتنه بزرگتری در راه است. خب٫ چرا جلو این فتنه بزرگتر را نگرفتیم٫ ما که میدانستیم می آید؟ چرا از ۹ دی هیچ استفاده ای بجز انتشار یک نشریه آبکی نکردیم؟ آیا جلوگیری از فتنه فقط یک راه داشت و آنهم خفه کردن احمدی نژاد بود؟ بدانید که تاریخ همه چیز را بیاد خواهد داشت.

سیدتقوی سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 ق.ظ http://seyed332ht.blogfa.com

سلام
تحلیل بسیار خوبی بود نباید از فتنه ها آخر الزمان ترسید ولی بعضی از مدعیان عیار خود را در این فتنه ها نشان خواهند داد
و همه اینها برای تمحیص مومنان و امادگی برای ظهور منجی است
خداوند هماره پشتیبان مومنان خواهد بود
توکل به خدا پیرو ولایت باشید
یاعلی

azhameja.blogfa.com سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ب.ظ http://azhameja.blogfa.com

ز رقیب دیو سیرت به خدای خویش پناهم / مگر ان شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

کاتب سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ب.ظ http://mahsatarighat.blogfa.com

امیدی به نماینده های مجلس نیست

همسنگر سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:03 ب.ظ

دمت گرم جانباز از اصفهان من همسنگر
از تهرانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد