تکامل در مسیر ظهور ( سیاسی )

دوستان ظواهر امر و روند اتفاقات فریاد نزدیک بودن ظهور را سر داده است به هوش باشیم غافلگیر نشویم

تکامل در مسیر ظهور ( سیاسی )

دوستان ظواهر امر و روند اتفاقات فریاد نزدیک بودن ظهور را سر داده است به هوش باشیم غافلگیر نشویم

اختیارات ولایت را افزایش دهید نه اینکه کاهش بدهید


بسم الله الرحمن الرحیم



اختیارات  ولایت را افزایش دهید نه اینکه کاهش بدهید



در کشوری که انقلابی در آن شکل گرفته است و ملتی مسلمان و آزاده پای انقلاب خود از جان و مال و آبرو و آزادی خود گذشته اند نبایستی تقسیم قدرت و اختیارات قسمت های مختلف نظام تحت تأثیر منافع حزبی و گروهی باشد و یا مورد سوء استفاده در راستای منافع حزبی و گروهی قرار بگیرد  به خصوص که جنین  نادرستی هایی در قسمت هایی از نظام قادر است  تاوان سنگینی را برای آرمان های انقلاب و منافع ملت بر جا  بگذارد.


ما بعد از سی و خورده ای از گذشت انقلاب به عینه می بینیم که در کشور ما جزایز قدرتی شکل گرفته است بطوری که نقطه و مرکزی  نیست که به صورت منسجم و هماهنگ آنها را کنترل نماید و هماهنگی لازم را بین مجموعه های مختلفی از نظام بوجود آورد و گوییا  افرادی که بر مجموعه های مختلف نظام سیطره گروهی یافته اند خوش ندارند چنین قطب های قدرت ،  تحت مدیره ملموس تری توسط یک نقطه قرار  بگیرند تا اینگونه منافعی که بواسطه  این جزایر قدرت سرازیر به سمت  اداره کنندگان  قسمت های مختلف نظام گشته است مورد خدشه قرار بگیرد و همچنان  آن آزادی عملی که پتانسیل بالایی در رسیدن این افراد به اهداف مختلفی برای آنها شکل داده است برایشان محفوظ بافی بماند. 


این افراد  با عنوان  دلسوزی برای استقلال قسمت های مختلف نظام  مبنی اینکه کارایی آنها پایین می آید  توانسته اند جلوی فهم  افکار عمومی را بگیرند تا  این خواسته در ملت شکل نگیرد و  ملت متوجه نشوند که کنترل ملموس تر و عملی تر  چنین قطب های قدرتی که در قسمت های مختلف نظام شکل گرفته است و نیز  وجود نقطه ای در جهت هماهنگی بین این  قطب های قدرت امری حیاتی و ضروری می باشد و این افراد به واسطه جایگاه گفتمانی که در  مورد انقلاب و اسلام و عملکرد های خدماتی  انقلابی خود  در بین مردم پیدا نموده اند توانسته اند خواسته خود را مبنی حفظ جزیره قدرتی که به آن دسترسی پیدا نموده اند  را از دید ملت ایران پنهان نگه بدارند.


حال آیا نقطه و اتکایی  وجود دارد تا بتواند تأثیر گذاری ملموس و عینی را که می تواند به سود آینده انقلاب و ملت بزرگ ایران  منجر شود را مدیریت و اجرایی نماید آیا نقطه ای وجود دارد تا بتواند  با اعمال نظارت عینی  ،  حضور در قسمت های مختلف نظام را تبدیل به نوکری برا ی ملت نماید و نه چیز دیگر و بهره و سودی  که   به واسطه  حضور و تسلط افراد  بر قسمت های مختلف نظام عاید این افراد می شود را خاتمه دهد و چشم امید گروه های قدرت و ثروت و به قول رهبر بزرگوارمان مافیای هفت سر را به توانایی و قدرت قسمت های  مختلف نظام را کور نماید تا دیگر هیچ قسمتی از نظام و توانایی ها و قدرت آن قسمت دستمایه اغراض سیاسی و منافع حزبی و گروهی نشود؟


به نظر می آید چنین خلَعی در قانون اسای کشور ما وجود دارد که پیش بینی  چنین نقطه  مؤثری را  ننموده است شاید بعضی از دوستان بگویند که رئیس جمهور وظیفه  پاسداری از اجرای  قانون اساسی را بر عهده دارد ولی باید بگوییم  با تفاسیر مختلفی که از این قسمت قانون  ارائه داده اند چنی انتظاری از رئیس جمهور  مورد تضعیف سنگین واقع شده است و از طرفی ریاست جمهوری نیز  به عنوان یکی از قسمت های نظام  انقلاب کشورمان لازم است تحت کنترل نقطه و مرکزی قرار بگیرد تا امکان کنترل  قسمت های مختلف نظام  و نیز هماهنگی لازم بین آنها بوجود آید  ممکن است  عده ای دیگر از دوستان ،  کمسیون اصل 90 مجلس را آن نقطه بیان کنند این کمیسیون نیز تنها مسئولیت شکایت از سه قوه مختلف  نظام را بر عده دارد از طرفی نیز این نقطه  به واسطه جابجایی های مکرر  ، چنین توانایی را نمی تواند از خود بروز دهد و  نیز احتمال آلوده شدن این کمیسیون با اغراض و منافع سیاسی احزاب و گرو های قدرت و ثروت کم نمی باشد همچنان که این نقطه ضعف  در مورد نهاد ریاست جمهوری نیز مطرح می باشد.


و لذا تنها می ماند نقطه ای که سکاندار رهبری و هدایت انقلاب به سمت اهداف متعالی الهی و انسانی می باشد به عبارتی این امر می بایستی بر دوش این نقطه گذاشته شود زیرا هم دچار عوض شدن های پی در پی  بعد از یک فرجه زمانی نسبتا" کوتاه چهار ساله نمی شود و هم اینکه در طول زمان  احتمال آلوده شدن این نقطه به اغراض و منافع  سیاسی  احزاب و گرو ه های قدرت و ثروت تقریبا"  دور از ذهن می باشد و می توان مطمئن بود که پاک ترین  قسمت از نظام که می تواند چنین مسؤلیتی را بر دوش  بگیرد شخص ولی فقیه جامع الشرایط می باشد   که سکان هدایت انقلاب را به سمت اهداف متعالی الهی و انسانی بر عهده گرفته است


حال سؤال اینجاست آیا در قانون  اساسی اجازه چنین مسئولیت و دخل و تصرف و به عبارتی چنین دخالت هایی بعضا" محسوس و ملموس را به ولی فقیه داده است یا خیر؟


اینکه در قانون اساسی  ولایت  شخص فقیه و جامع الشرایط را به صورت مطلق قرار داده است  ولی در همان حال برا ی او محدوده وظایف مشخص کرده است نمی تواند نشان از  گستردگی وظایف ولایت فقیه باشد و گوییا  تنها این اجازه به ولایت  فقیه داده شده است که تنها در موارد فوق استثنایی و بعضا" بسیار آشکار  که کارد به استخوا رسیده است ولایت بتواند در مورد قسمت های مختلف نظام  وارد عمل شود و به صورت کاملا" لحظه ای ( نه بیشتر)  تأثیراتی اعمال نماید.


با این اوصاف می توان گفت قانون اساسی کشور ما دچار ضعف خاصی می باشد که این نقطه ضعف  خود را در زمان طولانی که از انقلاب  گذشته است نشان داده است به طوری که  جاگیر شدن افراد در قسمت های مختلف نظام   و گره خوردن خواسته های دنیایی  و منفعت طلبانه این افراد  با پتانسلی که بواسطه توانمندی های قسمت های مختلف نظام ( که به مرور زمان نیز این توانمدی ها افزایش پیدا می نماید )  می تواند به مرور جزایر قدرتی را شکل دهد ، که چنین وضعی می تواند علی رغم ادعای انقلابی گری و اسلامی گری و اعمال خدماتی انقلابی  بسیار زیاد   افراد جا گیر شده ،   آینده انقلاب و نظام و ملت  را به مخاطره بیندازد .


برا ی اینکه امکان برطرف نمودن این ضعف قانون اساسی فراهم  شود در درجه اول لازم است ملت نسبت به چنین ضعفی آگاه گردد و در در جه دوم استقامتی که از طرف افراد جاگیر شده صورت می گیرد چاره اندیشی  شود به نظر می آِید ملت باید به صورت نسبتا" شفاف متوجه شود که امکان چنین استقامتی  از طرف افراد جاگیر شده بعید نمی باشد و لذا آگاهی ملت می تواند راه  را بر مغلطه ها  و  احتمالا " سرکوب کسانی که چنین بحثی را مطرح   می نمایند ببندد.


حال لازم است این آگاهی را بدهم که نه اینکه چنین اراده و انگیزه ای در بین افراد سرشناس نیست بلکه بر عکس هم حرکت می نمایند در جلسه ای که مجلس خبرگان با رهبر انقلاب داشتند متاسفانه شاهد چنین حرکت برعکسی بودیم علی رغم اینکه برا ی ملت آشکار شده است که اراده هایی با نفوذ بر قدرت و پتانسل مجلس شورای اسلامی می خواهند انتقام هایی را از احمدی نژاد و دولت او بگیرند و در این راه نیز حاضر شده اند منافع و مصالح ملت را به پای اغراض سیاسی خود  مدفون نمایند تا بتوانند جلوی تأثیرات مثبت دولت را بر رفاه عمومی و نیز پیشرفت کشور بگیرند و این دولت را دست آخر دولتی نا کارآمد معرفی نمایند  و اگر نبود دخالت های  شخص ولی فقیه بعید نبود تا کنون به عمده اهداف خود دسترسی پیدا می نمودند  ، ولی می بینیم رئیس مجلس خبرگان در جلسه ای که اعضای مجلس خبرگان در تاریخ 17/12/91 با رهبر انقلاب داشتند بحث عدم دخالت امام خمینی در قضایای  مجلس شورای اسلامی را مطرح می نمایند و اشاره می کنند که امام خمینی تنها به توصیه اکتفا می نمودند و تنها در قضیه عزل بنی صدر ورود نمودند. خوب این نشانه چیست ؟؟! ایا نباید مجلس خبرگان در فکر افزایش اختیارات ولایت فقیه باشد تا کشور بتواند از پتانسیل عظیمی که بواسطه جایگاه ولایت فقیه در کشورمان وجود دارد استفاده نماید و   مشکلی که در بالا اشاره نمودیم و می تواند آینده انقلاب و نظام و ملت را به مخاطره  بیندازد  به دست توانای ولی فقیه گره گشایی بشود این خطر ناک می باشد اگر مجلس خبرگان بخواهد سیاسی عمل بکند  و در قضه مجلس ورود رهبری را به صورت غیر مستقیم مورد اعتراض قرار بدهد.


به هر حال امید تغییر در قانون اساسی در راستای بر طرف نمودن ضعفی که در مورد قانون اساسی کشورمان بیان گردید تنها با آگاه  گردیدن ملت در جهت نیاز به افزایش اختیارات ولی فقیه در قانون اساسی میسر  می باشد.


لازم است بسیجیان و نیرو های مذهبی انقلاب با زیرکی این موضوع را نگاه کنند و تنها به ابراز احساسات نسبت به ولایت فقیه اکتفا ننمایند و بدانند این احساس نیاز از طرف رهبر انقلاب بیان نخواهد شد که ایشان بفرمایند لازم است اختیارات ولی فقیه در قانون اساسی افزایش یابد  و لذا باید راه باز گردد برای بهره برداری بیشتر از  پتانسیل رهبر انقلاب در جهت رفع مشکلی که بیان گردید.



                                          آیکون نظرات در بالا می باشد  





نظرات 23 + ارسال نظر
رحیم جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:24 ق.ظ

سلام سی چهار سال از انقلاب گذشت . در زمان امام احدی را یارای مقابله با ایشان را نبود ولی تمامی مصائب فعلی ( قضیه موسوی ، نظام بانکی ، اولویت بخشی بر مسائل درجه چندم مانند حجاب بر عدالت در ، برابری همه در امور اقتصادی ، سیطره خاندان های وابسته به روحانیت از هر فرقه و جناح از الحادی تا طالبلنیش ) و.. شکل گرفت . برادر جانبازم بشر غیر معصوم ودر جامعه ای که روح عدالت خواهی واقعی در آن نباشد توانایی اجرای قسط را ندارد دادن اختیارات وسیع تر به هر کس اشتباه عقلانیست . با توجه بر حدیثی ولایت را اثبات میکنند و لی بر مابقی احادیث ا و حکم ها ز جمله نامه امام علی ع به مالک در نحوه اجرا وبر خورد با مردم ، چشم میبندند یک مورد فقط یک مورد بیاور که بتوان در آن بیان درد مردم با ..... را مشاهده نمود . میدانی همه دیدار ها ( دانشگاهی ، هنرمندان وو.... ) گزینشی میباشد . نمیتوان به بعضی از آیات ایمان وبه بعضی کافر بود . مگر در نهج البلاغه بعد از دستورات حضرت امیر نیامده که قائم ما هم که بیاید اینگونه عمل میکند . مشکل ظرفیت انسانهاست . در مورد قانون اساسی هم همه را بازی دادند .چگونه منی که بعد از مطالعه به آن رای دادم حالا باید بفهم که اختیارات ریس جمهور آنیست که شورای نگبان بگوید .واین مورد میتواند برای هر اصلی تا ابد الادهر تغییر کند . پس ما رای ندادیم ویا اصل 4 با اصل مجمع .اگر طی این سالها ..... بجای وقت گذاری در مورد مثلا ماهواره ، به چند پرونده قضایی مستقیما رسیدگی میکرد ، به ترکیب اتاق های بازرگانی ، وضعیت زندانها ، .... نه شما حالتان خوشه نه من .

با سلام

شما نگاه کنید زمان حضرت محمد را و نیز زمان حضرت علی را آیا طلحه و زبیر جرأت داشتند جلوی حضرت محمد بایستند؟

نا امید نباشید با امیدواری مشکلات حل می شود در غیر اینصورت زندگی فلسفه خود را از دست می دهد هیچ که حساب نکنیم ظهور بقیه الله در مقابل ما می باشد امیدی که هم پیامبران را به استقامت و مبارزه وادار می نمود

سلام جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:33 ق.ظ

سلام علیکم
جضرت امام خمینی فرمودند : اینی که در قانون اساسی آمده تمام شئون و اختیارات ولایت فقیه نیست ،‌آقایان برای ملاحظه ی روشنفکران ذره ای ملاحظه کردند.

آقای مکارم نیز ظاهراً‌در تصویب این شکل قانون اساسی نقش داشت .
خوب نوشته اید.

سحر ۲ جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:02 ب.ظ

با سلام

شکی نیست که تدابیر رهبری انقلاب را تا امروز سر پا نگهداشته و در سیاست بین المللی مقابل جهانخوواران ایستاده است. قانوناً رهبر قدرت مطلقه دارد و ض مناً ظلمها و فساد و بیعدالتی را می بیند. پس چرا رهبری نمیتوانند جلو آنها را بگیرند؟ دقیقاٍ نمیدانم منظورتان از دادن قدرت قانونی بیشتری به رهبری چیست؟ شاید منظورتان این است که آنقدر قدرت داشته باشند که جلو زمین خواری و چپاول و فساد هم لباسیهای خود و دار و دسته آنها را بگیرند. ولی ایشان با هر قدرتی قادر به این مار نخواهند بود. خبرگان آنجا نشسته اند و رئیسشان همین دیروز توصیه (بخوانید تهدید) به تقسیم کردن قدرت کرد. شورای نگهبان هم نقشش معلوم است و هم چنین موضع مجلس. پس چه کسی باید قدرت بیشتری به رهبری بدهد؟ مصلحت بینیها آن چنان گردن استوانه و مکعب و ذوذنقه را کلفت کرده که جلو خدا هم خم نمیشود. اجازه بدهید مثالی بزنم: قرار بود همه مسئولان صورت دارائیهایشان را از آغاز مسئولیتشان تا امروز در معرض دید عموم قرار دهند؟ این خواست سالیان دراز مردم تا به امروز تحقق نیافته٬ فقط رئیس جمهور و مشائی صورت دارائیهایشان!!! را دادند و شاید دو سه نفر دیگر. پس مسئولان دیگر چی؟ ممکن است گفته شود که احتمال رفتن آبروی مسلمانی میرود. اما آنرا که حساب پاک است٬ از محاسبه چه باک است و آنرا که پاک نیست آبروئی ندارد که برود. پس باید بنا بر مصلحتی این کار انجام نشده باشد و متاًسفانه مثل اینکه ملت نامحرم است و نباید دلیل این مصلحت بینیها را بداند. البته باید بگویم شاید من ار نوشته شما برداشت اشتباهی کرده ام. و همانطور که گفتم دقیقاً نمیدانم منظورتان از دادن قدرت بیشتر به ولی فقیه چیست؟

بسیج دانشکده ادبیات شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ق.ظ http://www.basijtua.blog.ir

سلام علیکم

خدا قوت

مطلب شما در شبکه اجتماعی افسران ولایت گروه درگوشی منتشر شد
به آدرس
http://velanet.ir/30yasi

بنده خدا شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:41 ب.ظ http://harfedelemard0m.blogfa.com/

سلام دوست عزیز

بروزم با "مراجع وعلما بالاترند یا پیامبر؟!"

با سپاس

علی پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:20 ق.ظ

چند نکته رو درباره رهبر متوجه باشید و پاسخ مرا بدهید
1- کدام یک از اعضای پایداری یا افراد انقلابی مانند مصباح و شاگردانش تا کنون به یک پست رده دوم یا سوم منصوب شدند.
2- چرا خامنه ای هیچ اعتقادی به نیوروهای انقلابی برای سپردن مسئولیت ندارد
3- ایا غیر از این است که تمام افراد انقلابی ئحزب اللهی یا شاگردان مصباح که الان در مجلس یا حکومت هستند منصوب احمدی نژاد بودند و با دست او به کشور معری شدند
4 ایا جلیلی یا لنکرانی یا الهام یا نبویان یا میرکاظمی،رسایی و صدها نفر دیگر منصوب رهبری بودند
5- چرا هیچ کدام از شاگردان مصباح و روحانیون طیف او حتی اجازه اقامه نماز جمعه در شهرهای کوچک را هم ندارند و یا چرا باید امثال جوادی املی امام جمعه قم باشند ولی خود مصباح نباشد
6- چرا خامنه ای فقط افرادی را به پستهای حساس مانند مجمع و مشاور و ومعاون منصوب میکند که جزو راستیهای همفکر هاشمی باشند مانند حسن روحانی، ناطق، لاریجانی ها، باهنر، ولایتی و ...
7- چرا منصوبین رهبری باید مادام العمر حکومت کنند مانند شیعتمدار ی در کیهان ، مسیح مهاجری در جمهوری اسلامی ، دعایی در اطلاعات،جنتی در شورای نگهبان و...
8- چرا ایشان تا کنون هیچ کسی را از هیچ پستی برکنار نکردند و چرا منصوبین با هر گونه اشتباه حداقل باید 10 سال در پست باقی بمانند میدانید تنها برکنری رهبری مربوط به مشایی بود ولاغیر
100 ها چرای دیگر وجود دارد که اگر جواب اینها را دادید به شما میگویم
ولی بدانید این چرا من را که فدایی او بودن به کسی تبدیل کرد که به او مشکوکم که انقلاب را منحرف نکند

حامی جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:53 ب.ظ http://mashaei92.blogfa.com/

با سلام وتشکر از از نظرات جنابعالی امیدوارم که موفق باشید

بید مجنون پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:04 ب.ظ http://labkhandekhodayam1.blogfa.com/

من چطوری سخنرانی رئیس جمهور محترم را که اینجا گذاشتید رو دانلود کنم؟
شما لینک شدید

حامی جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:07 ب.ظ http://mashaei92.blogfa.com/

http://mashaei92.blogfa.com/

زنده باد بهار
پاینده باد رئیس جمهور آینده ایران

حامی چالوس جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:08 ب.ظ http://mashaei92.blogfa.com/

زنده باد بهار
پاینده باد رئیس جمهورآینده ایران

حامی چالوس جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:14 ب.ظ http://mashaei92.blogfa.com/

http://mashaei92.blogfa.com/
بهار در بهار بدنیا اومد

123 شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:22 ق.ظ

خدا قوت!
بهتر از شما کسی نمی توانست با زبان بی زبانی فریاد بزنه که: بابا ولی فقیه هم دارای اختیارات محدوده! پس نباید پاش رو از گلیمش درازتر کنه!
واقعا دستتون درد نکنه. البته همه میفهمن که شما دقیقا پشت این لفاظی ها چه حرفی میخواستید بزنید!
دم شما گرم!
دم دکترتون هم گرم که با میدون دادن به امثال شما پروژه ایجاد انحراف در صفوف ملت رو پیش میبره. بعد ملت هم فکر میکنن لیدر این جریان انحرافی مشایی بیچاره اس. واقعا عجب زیرکیه این دکتر احمدی نژاد که اون بیچاره رو سیبل خودش کرده!
ولی محض روشن شدن جنابعالی همین رو بگم که ملت امام خامنه ای طوفانی اند که فقط منتظرند امامشان لب تر کند تا قیامت کنند. کاری هم به جایگاه قانونی و غیره هم ندارند. شرط هم میبندم که 99 درصدشون هم تا حالا یکبار جزوه قانون اساسی رو نخوندن. چون فهمیدن فقط یک اصلش برای اونها کافیه و حجت محضه. و اون هم اصل ولایت فقیهه که امام راحلشون وصیت کرد: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیبی نرسد.

مگر مرده باشیم ما که به این مملکت آسیبی برسد!

نهضت سرخ شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:06 ب.ظ http://www.redmovement.blogfa.com/

فرصت نکردم این مطلب طولانی رو بخونم اما باید بگم نیازی نیست کسی اختیارات ولی فقیه رو کم یا زیاد کنه.
همین قدر که تعیین شده حق مطلب هست و نه نیازی به کم شدن داره و نه نیاز به زیاد شدن.

هیئت جوانان علی اکبر(ع) شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:52 ب.ظ http://h-j-aliakbar.blogfa.com/

حرفی نداشت چشم ترم جز رثای تو

جاریست بین هر غزلم رد پای تو



هر سال فاطمیه دلم شور می زند

در کوچه های غربت و اشک و عزای تو



بگذار ما به جای تو خون گریه می کنیم

دیگر توان گریه نمانده برای تو



دیدم چقدر قلب تو بی صبر می شود

با شکوه های بی کسی مرتضای تو:



اینقدر رو گرفتنت از من برای چیست

حالا دگر غریبه شده آشنای تو



از گریة شبانه و نجوای کودکان

باید به گوش من برسد ماجرای تو



بانو کمی به حال حسینت نظاره کن

حرفی بزن که دق نکند مجتبای تو



حالا ببین که روضه گرفتند کودکان

در پشت درب خانه برای شفای تو



برخیز و با نگاه ترت یا علی بگو

جان می دهد به قلب شکسته صدای تو



دیدم تو را که آرزوی مرگ می کنی

بانو بس است! کشته علی را دعای تو



همناله با وصیت تو ضجّه می زنم

با روضه های بی کفن کربلای تو
یوسف رحیمی

صدف شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:01 ب.ظ http://entzarzohooreshgh.blogfa.com/

سلام ممنون مطلب خوبی بود

بسیجی کوچک دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:31 ق.ظ http://basijikoochak.blogfa.com/

سلام من شما رو با کمال افتخار لینک کردم

jangali دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:29 ب.ظ http://aziz-aghebati2010.blogfa.com

روزی که با ناله ای پا بر عرصه هستی می گذاریم جز شهوت خوردن ندانیم
و چون نزدیک هفت سالمان شد شهوت بازی در ما پیدا شود

چنانکه

طعام را بگذاریم و به بازی مشغول شویم
وچون نزدیک ده سالمان شد لذت زینت و لباس نیکو در ما پدید آید و در آرزوی لباس و زینت از بازی بگذریم
و
چون به سن نوجوانی رسیم لذت شهوت و صحبت با زنان پدید آید و همه لذت ها را در طلب آن هزینه کنیم
و چون به سن جوانی و بالاتر رسیدیم لذت ثروت و مقام
و
با گذشتن سالهای کوتاهی لذت ریاست و مهتری و تفاخر و تکاثر و طلب جاه و مقام در ما پدید آید
بگونه ای که از همه آروزها و مال و ثروت و بازی و آسایش و آرامش و زن و فرزند

و...

برای رسیدن به جایگاهی بالاتر خواهیم

گذشت

نراقی 313 دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:30 ب.ظ http://www,naraghi313.blogfa.com

بسم الله الرحمن الرحیم

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

سلام بر منتظر واقعی آقا .......مطالب مفید خدا خیرتان بدهد ................تعجیل در فرج آقا 5 صلوات محمدی .............بدرود [چشمک][گل][بدرود]

مرتضی دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:14 ب.ظ

ممنون از نطلبتون لفا مارو هم لینک کنید در ضمن عید بر شما مبارک

یالثارات الحسین(ع) سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:24 ب.ظ http://vatanamiran14.blogfa.com/

سلام
ممنون یا علی

آلاله چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:53 ب.ظ http://my-reyhaneh.blogfa.com

سلام. در واقع نمیدونم چی بگم
جای تاسفه اگر اینطوری باشه ولی فکر نمی کنم اینطوری و از یک بعد بشه نگاه کرد مسلما ایت الله مهدوی کنی اصل اساسی مملکت را می شناسند
ولی کشور بیدار ما اینو می دونند که هر کی با ولایته استواره

گل طاها چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:00 ب.ظ http://www.moayad14.blogfa.com

سلام خسته نباشید وبلاگتون خیلی عالیه.
موفق باشید.

آزاده چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:24 ب.ظ http://azadeh14.blogfa.com/

سلام لینک شدین یاعلی

با سلام بر شما

با تشکر از اطلاع رسانی که با این لینک انجام داده اید

انشا الله به زودی دوستا ن فعال در راه حق را لینک خواهم نمود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد