تکامل در مسیر ظهور ( سیاسی )

دوستان ظواهر امر و روند اتفاقات فریاد نزدیک بودن ظهور را سر داده است به هوش باشیم غافلگیر نشویم

تکامل در مسیر ظهور ( سیاسی )

دوستان ظواهر امر و روند اتفاقات فریاد نزدیک بودن ظهور را سر داده است به هوش باشیم غافلگیر نشویم

کسی به غیر از مشایی را نیافته اند که عزمی بزرگ برای ادامه موج گس


بسم الله الرحمن الرحیم


کسی به غیر از مشایی را نیافته اند که عزمی بزرگ برای ادامه موج گسترش عدالت طلبی احمدی نژاد داشته باشد



شاید بعضی از مراجعه کنندگان به مقتضای سن شان به یاد نداشته باشند که تا قبل از سال 84 در بین مردم رواج یافته بود که کشور در دست هاشمی می باشد و اصطلاح اکبر شاه را برا ی هاشمی بکار می بردند و عمدتا" عده ای از مردم نسبت به مسؤلین بد بینی خطرناکی پیدا نموده بودند و مسئولین  را به عنوان کسانی که نگاه و بر خورد ناپاکی نسبت به بیت المال دارند می دیدند و هر کدام نیز تعداد زیادی از سخنانی که در مورد بعضی از مسئولین دهان به دهان می گشت را بیان می نمودند 



بعد از ورود احمدی نژاد به منطقه ممنوعه  اصطلاح اکبر شاه و بیان این سخن که کشور دست هاشمی می باشد از دهان عده ای از ملت خارج گشت و دیگر شاهد بی اعتمادی خطرناک عده ای از  ملت نسبت به دولتمردان نبودیم.



بعد از انتخابات 88 عده ای از افرادی که ادعای ولایت مداری می نمایند و در ظاهر بسیار موجه و حتی دارای اعتبار و جایگاه های خاصی در بین ملت می باشند و به طور کلی   عده ای از کسانی  که در قسمت های مختلف نظام حضور گروهی و حزبی و .. پیدا نموده اند  و در دوران تصدی  و تسلط هاشمی بر اوضای این کشور ( که تقریبا" استارت این ماجرا از اول انقلاب زده شده است)  جلوی آنها سفره بیت المال با بی عدالتی گسترانده شده است  از اتفاقی که برا ی هاشمی در 9 دی سال 88 افتاد درس عبرت بزرگی گرفتند و کمر بستند تا جلوی ادامه یافتن موج  عدالت طلبی احمدی نژاد را بگیرند.



دوستان دقت نمایید اگر عده ای دور  کسی  جمع نشوند و به فعالیتهای مختلف نپردازند  آیا آن شخص  می توانید برای خود جزیره  قدرتی شکل بدهد؟ مشخص است نمی تواند در اجتماع برای خود جزیره قدرتی شکل بدهد حال اگر هزینه و پولی نباشد که سرازیر جیب های افراد جمع شده ،  بنماید آیا آن افراد اطراف  آن شخص جمع خواهند شد؟ مشخص است که جمع نخواهند شد و لذا این سفره  های بیت المال  باعث گردیده است  جزایر قدرتی شکل بگیرد که چه صاحبان جزایر قدرت و چه افرادی که دور آن صاحبان جمع شده اند و بر سر سفره بیت المالی که جلوی آن صاحب قدرت پهن گشته است نشسته اند  از بر چیده شدن چنین سفره های بیت المالی که با عدالت ناسازگار می باشد به وحشت افتاده اند و آن صاحب قدرت حاضر نیست چنین جزیره قدرتی را از دست بدهد و هم آن افراد نشانده شده در اطراف هر سفره ای راضی نیستند که چنین سفره ای بر چیده شود و جلوی بر خورداری و رفاه و  ثروتمند تر شدن آنها  گرفته شود.



باز بر می گردم به بحث ،  بعد از  9 دی  سال 88 این کسانی که سفره های بیت المال در دوران هاشمی جلوی آنها گسترانده شده بود دیدند  احمدی نژاد کاری نموده است که هاشمی با آن جایگاهی که داشت و به عنوان ستونی از انقلاب در اذهان جا سازی شده بود کارش به جایی رسید که ملت به صورت یک پارچه در 9 دی در سراسر ایران شعار مرگ بر هاشمی سر دادند. و لذا اینان  از عدالت طلبی احمدی نژاد احساس خطر نمودند و آینده  جزیره قدرتی که برای خود به واسطه سفره بیت المال  به راه انداخته اند  را به خطر دیدند و مطمئن بودند که احمدی نژاد در  اختصاص دادن بیت المال به افراد   ، بدونه تعارف و مماشات و بدونه در نظر گرفتن عنوان ها و جایگاه ها و تیپ لباس ها با عدالت با آنها سخن می گوید و با عدالت با آنها بر خورد می نماید  و لذا کمر به جلو گیری از ادامه چنین مسیر و راهی نمودند که مطئن بودند احمدی نژاد و راه او می خواهد حاضران در بدنه نظام را تبدیل به نوکرانی برا ی ملت نماید و تقسیم بیت المال  در بین حاضران در بدنه نظام را  به سمت عدالت سوق خواهد داد. 



این افراد  دقت  نمودند و متوجه شدند بعد از دوره 8 ساله احمدی نژاد  کسی  از افراد مطرح و معروف  توانایی و انگیزه لازم برا ی ادامه چنین موج عدالت گستری را ندارند و لذا متوجه حلقه اطراف احمدی نژاد شدند و احتمال ادامه این موج را از طرف شخصی  از درون این حلقه تشخیص دادند و در بین این حلقه که شامل جوانفکر ، بقایی و مشایی می باشد مشایی را تواناتر یافتند و مطمئن هم بودند که احمدی نژاد این موجی که به راه انداخته است را رها نخواهد نمود و تا گسترش عدالت و اطمینان از مستهلک شدن جزایر قدرت ( بواسطه سفره های بیت المالی که با بی عدالتی پهن گشته)  از پای نخواهد نشست.



  این افراد تنها راه جلوگیری از ادامه موج احمدی نژاد را مسموم نمودن اذهان ملت نسبت به آن شخصی  دیدند شخصی  که احمدی نژاد می خواهد موج عدالت گستریش را در راه رفاه ملت و حذف جزایر قدرت غیر عادلانه  از طریق او ادامه دهد   و لذا این افراد چه هماهنگ و چه غیر هماهنگ حیات جزیره قدرت خود را در مسموم نمودن اذهان ملت نسبت به احمدی نژاد و آن شخص ( مشایی)  دیدند و هر کدام از این صاحبان جزایر قدرت ،  افرادی را که بر سر سفره بیت المال نشانده اند را در این راه به خدمت گرفتند و سعی نمودند با تمرکز بر روی رفتار ها و سخنان آن شخص ( و به مرور خود احمد ی نژاد نیز) سعی نمودند با بریده گزینی از سخنان آن شخص و تفاسیر نا بجا  و خطرناک از سخنان آن شخص ( و جدیدا" بصورت شدید در مورد احمد ی نژاد نیز) و بعضا" دروغ پردازی هایی که از برادر خود احمدی نژاد( داوود احمد ی نژاد ) نیز در این زمنیه سوء استفاده می نمایند  ، پروژه هراس از احمدی نژاد و  آن شخص ( مشایی ) را کلید زدند البته این تصور شکل گرفته است  که اطرافیان  این صاحبان جزایر قدرت ، این صاحبان جزایر را  با اطلاعات غلط  در مورد احمدی نژاد و حلقه اطراف او خام  نموده اند ولی باید بگویم این صاحبان جزایر قدرت احساس خطر نموده اند و اطرافیان را در این مسیر بسیج نموده اند و آن اطرافیان  نیز .... ،  شاید دوستان  شما کسی را  بشناسید و او یکی از افرادی باشد که او را بر  سر یکی از این سفره های بیت المال  نشانده باشند ولی شما اصلا" اطلاع نداشته  و  خبری از اموال و بر خوردار ی های او  نداشته باشیدحتی ممکن است با  آن شخص  دوستی هم داشته باشید ولی  او چنین امری را از شما مخفی نماید.



لذا دوستان چه صاحبان جزایر قدرت و چه کسانی را که این صاجبان جزایر در اطراف سفره  بیت المال نشانده اند احساس خطر نموده اند و شما تردید نکنید هر کدام از معروفین و افراد حاضر در بدنه نظام  که سعی می نماید  اذهان ملت را با عبارت جریان انحرافی نسبت به احمدی نژاد و تیم همراهش مسموم نماید یکی از کسانی می باشد که جلوی او سفره ای از بیت المال گسترانده اند و او احساس خطر نموده است  و از عاقبت هاشمی درس عبرت گرفته است و لذا....



امیدواریم راه احمدی نژاد با پشتیبانی ملت ادامه پیدا نماید و بر کات جمع شدن این سفره های بیت المال که با بی عدالتی جلوی عده زیادی گسترانیده شده است در جیب ملت و در بر خورداری ملت و در رفاه ملت خود را نشان بدهد.



قطعا" ادامه موج احمدی نژاد هیچ سفره ای  از بیت المال را که جلوی افراد خاص پهن شده است را بی نصیب نخواهد گذاشت و عدالت را در مورد آن اجرا خواهد نمود و  در صورت استقامت  صاحبات جزایر قدرت  ، ملت را آگاه نسبت به چنین استقامتی خواهد نمود تا ملت جلوی استقامت او را بگیرند.



 مطلب مرتبط :


اختیارات  ولایت را افزایش دهید نه اینکه کاهش بدهید




                                   آیکون نظرات در بالای مطلب می باشد







نظرات 52 + ارسال نظر
مهدی 1404 پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 ق.ظ http://meerasdar.blogfa.com

الان دیگه وقتشه به طور رسمی از مشایی برای حضور در انتخابات دعوت کنیم و تا پای آبرومون پای اون وایسیم

خادم الرضا پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام
شما تو خط رهبری هستید یا تو خط احمدی نژاد...
برادر گرامی محور رهبریست و کسی که تبعیت از او می کند....
بزودی خیلی چیزها که ما گفتیم برایتان آشکار می شود ...
والعاقبه للمتقین

سحر ۲ جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:49 ق.ظ

با سلام

سال نو خجسته باد. همیشه در پناه حق باشید.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

«شما تو خط رهبری هستید یا تو خط احمدی نژاد...»

مگر پشتیبانی از رئیس جمهور با بودن در خط رهبری منافات دارد؟ مگر رهبری فرمودند که مشائی منحرف است و احمدی نژاد به تبع آن؟ اامیدوارم شورای نگهبان٬ بعد از فرمایشات دیروز رهبری٬ دستور ایشان را اجرا کنند و صلاحیت مشائی را تاًیید کند. آنوقت است که باید نتیجه انتخابات را به تماشا بنشینیم!

کاتب جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:14 ب.ظ http://mahsatarighat.blogfa.com

خدا خودش به این انقلاب رحم کنه و آن را از شر گرگهایی که دندان تیز کردن بعد از احمدی نژاد دوباره حمله کنند و سهمشان را از این انقلاب بدرند نجات دهد.

رحیم جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:19 ب.ظ

سلام
بحار جلد 23 ص 69
ج : سعد بن عبدالله القمی قال : سألت القائم علیه السلام فی حجر أببه فقلت :
أخبرنی یا مولای عن العلة التی تمنع القوم من اختیار إمام لانفسهم ، قال : مصلح
أو مفسد ؟ قلت : مصلح ، قال : هل یجوز أن تقع خیرتهم على المفسد بعد أن لا یعلم
أحد ما یخطر ببال غیره من صلاح أو فساد ؟ قلت : بلى ، قال : فهی العلة ، أیدتها
لک ببرهان یقبل ذلک عقلک ؟ قلت : نعم ، قال : أخبرنی عن الرسل الذین اصطفاهم
الله ، وأنزل علیهم الکتب ، وأیدهم بالوحی والعصمة إذ هم أعلام الامم ، وأهدى
أن لو ثبت الاختیار ( 6 ) ، ومنهم موسى وعیسى علیهما السلام ، هل یجوز مع وفور عقلهما وکمال
علمهما إذا هما بالاختیار أن تقع خیرتهما على المنافق وهما یظنان أنه مؤمن ؟
قلت : لا ، قال : فهذا موسى کلیم الله مع وفور عقله وکمال علمه ونزول الوحی
علیه اختار من أعیان قومه ووجوه عسکره لمیقات ربه سبعین رجلا ممن لم یشک فی
إیمانهم وإخلاصهم ، فوقعت خیرته على المنافقین ، قال الله عزوجل : " واختار
موسى قومه سبعین رجلا لمیقاتنا ( 1 ) " الآیة ، فلما وجدنا اختیار من قد اصطفاه الله
للنبوة واقعا على الافسد دون الاصلح وهو یظن أنه الاصلح دون الافسد علمنا
أن لا اختیار لمن لا یعلم ما تخفی الصدور ، وما تکن الضمائر ، وتنصرف عنه السرائر (

رحیم جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:21 ب.ظ


وأن لا خطر لاختیار المهاجرین والانصار ، بعد وقوع خیرة الانبیاء على ذوی الفساد
حدیث اول از امامان عسکری و امام زمانست و دوم از نهج البلاغه
وَ مِنْ کِتاب لَهُ عَلَیْهِ السَّلامُ
از نامه هاى آن حضرت است
اِلى اَهْلِ مِصْرَ، لَمّا وَلّى عَلَیْهِمُ الاَْشْتَرَ رَحِمَهُ اللّهُ
به اهـل مصر، زمانى که اشـتر را زمامـدار آنان نمـود
مِنْ عَبْدِ اللّهِ عَلىٍّ اَمیرِالْمُؤْمِنینَ، اِلى الْقَوْمِ الَّذینَ غَضِبُوا لِلّهِ
از بنده خدا على امیر المؤمنین، به مردمى که براى خدا غضبناک شدند
حینَ عُصِىَ فى اَرْضِهِ، وَ ذُهِبَ بِحَقِّهِ، فَضَرَبَ الْجَوْرُ سُرادِقَهُ عَلى
وقتى که خدا در زمینش معصیت شد و حق او از بین رفت، و ستم سراپرده خود را
الْبَرِّ وَ الْفاجِرِ، وَ الْمُقیمِ وَ الظّاعِنِ، فَلا مَعْرُوفٌ یُسْتَراحُ اِلَیْهِ،
بر سر نیک و بد، و مقیم و مسافر زد، در نتیجه نه معروفى بود که در پناهش بیاسایند،
وَ لامُنْکَرٌ یُتَناهى عَنْـهُ
و نه منکَرى که از آن بازداشته شود
اَمَّا بَعْدُ، فَقَدْ بَعَثْتُ اِلَیْکُمْ عَبْداً مِنْ عِبادِ اللّهِ، لایَنامُ اَیّامَ
اما بعد، بنده اى از بندگان خدا را به سوى شما گسیل داشتم، که هنگام جوّ وحشت
الْخَوْفِ، وَ لایَنْکُلُ عَنِ الاَْعْداءِ ساعاتِ الرَّوْعِ، اَشَدَّ عَلى الْفُجّارِ
نخوابد، و ساعات هولناک از دشمنان نهراسد و عقب ننشیند، از آتش سوزان بر بدکاران
مِنْ حَریقِ النّارِ، وَ هُوَ مالِکُ بْنُ الْحارِثِ اَخُو مَذْحِج. فَاسْمَعُوا لَهُ،
سوزنده تر است، و او مالک بن حارث از قبیله مَذحِج است. سخنش را بشنوید،
وَ اَطیعُوا اَمْرَهُ فیما طابَقَ الْحَقَّ، فَاِنَّهُ سَیْفٌ مِنْ سُیُوفِ اللّهِ، لا کَلیلُ
و امرش را در آنچه مطابق حق است اطاعت نمایید، که او شمشیرى از شمشیرهاى خداست، که تیزیش
الظُّبَةِ، وَ لانابِى الضَّریبَةِ، فَاِنْ اَمَرَکُمْ اَنْ تَنْفِرُوا فَانْفِرُوا، وَ اِنْ اَمَرَکُمْ
کنْد نگردد، و ضربتش بى اثر نشود، اگر شما را دستور به حرکت داد حرکت کنید، و اگر فرمان

رحیم جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:23 ب.ظ

کنْد نگردد، و ضربتش بى اثر نشود، اگر شما را دستور به حرکت داد حرکت کنید، و اگر فرمان
اَنْ تُقیمُوا فَاَقیمُوا، فَاِنَّهُ لایُقْدِمُ وَ لا یُحْجِمُ، وَ لا یُؤَخِّرُ وَ لا یُقَدِّمُ
توقف داد بازایستید، که او قدم برنمى دارد و بازپس نمى نهد، و به تأخیر نمى اندازد و پیش نمى برد
اِلاّ عَنْ اَمْرى. وَ قَدْ آثَرْتُکُمْ بِهِ عَلى نَفْسى لِنَصیحَتِهِ لَکُمْ، وَ شِدَّةِ
مگر به فرمان من. شما را در فرستادن او بر خود مقدّم داشتم چون او را خیرخواه شما، و نسبت به
شَکیمَتِهِ عَلى عَدُوِّکُمْ
دشمنتـان سـرسـخت تر یافتـم
با آن همه تعریف باز امام امیر المومنین قضاوت را بوسیله فهم خود مردم بر حق بودن ، شرط اطاعت امر کردند . برای صحت مطلب میتوانید به مصادر نهج البلاغه حسن زاده آملی و حدیت سعد ابن عبدالله اشعری قمی رجوع نمائید .

رحیم جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:36 ب.ظ

سلام
عید بر همه بندگان خدا ، مبارک باد .
در حدیث بحار ، امام زمان که سلام و صلوات خداوند و ملائک و مومنین بر ایشان و خاندان پاکش باد ، اذعان میفرمائیند که معصوم ع هم در انتخاب اشتباه میکند و در نامه حضرت امیر ع ، شرط اطاعت از نماینده خودشان ( امام منصوب الهی ) را بر حق بودن بوسیله تشخیص مردم ، میدانند . نمیدانم چه اصراریست که ولی فقیه منتخب خبرگان را ، ( با شرایط عزل ) نماینده امام زمان بدانیم . خان میبخشد خانلری نمیبخشد . ولی فقیه اصالتش هم اگر حدیثی نبود ، عقلیست . این مدعیان ولایت جهت توجیه افکار منحرف و دنیا پرست خود ، حاضرند که بنده خداوند را با این القاب و ترویجش ، به گمراهی ببرند . همانگونه که در سلام های نظامی ، حق رای ، ذوب در ولایت ، و... تا خود حضرت آقا وارد عمل نمیشدند ،همچنان یکه تازی میکردند . رهبری مشروعیش به عدالت ،میباشد و خط رهبری خطی جدای از اقامه قسط نمیتواند باشد .

نهری شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:29 ب.ظ http://bidari-eslami.blogfa.com/

سلام.موفق باشید.خواص بی بصیرت یکی از مشکلات اصلی ماست.راه حل اصلی تبیین معارف انقلاب اسلامی است.

نهری شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:33 ب.ظ

پیوند شدید.لازم است رزمندگان جبهه ی سایبری انقلاب اسلامی منسجم باشند.

بخشی سورکی یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ق.ظ http://bakhshi-souraki.persianblog.ir/

سلام با برخی از نظرات شما موافق نیستم اما در هر حال با تخریب شخص احمدی نژاد مشایی و هاشمی هم مخالفم باید همه مسایل در گفتگو مطرح شده و به مردم فرصت انتخاب داد.یا علی

سیدتقوی پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:21 ب.ظ http://seyed332ht.blogfa.com

رئیس جمهور کنونی، مردی مؤمن، شجاع، پاک دست، معتقد به اصول، به شدت فعال و با پشتکار است

با سلام با عضویت در گروه زنده باد بهار ما را در تحقق عدالت یاری کنید

بید مجنون پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:41 ب.ظ http://labkhandekhodayam1.blogfa.com/

سلام
خوبه شما این طور فکر می کنید؟
آخه تو شهر ما موقع انتخابات مجلس یکی از کاندیدا که اتفاقا رزمنده هشت سال دفاع مقدس بود و برادر شهید تبلیغات خودش رو این گذاشته بود: مبارزه با جریان انحرافی و فتنه
تازه وزیر اخراجی هم براش اومد سخنرانی و تبلیغ کرد . راستی چرا؟

پنهان جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:12 ب.ظ http://www.shab-man-to.blogfa.com

سلا
به خود قول داده بود م وارد سیاست نشوم..........اما انگار من و سیاست دو جز جدایی ناپذیر می باشیم بگدارید به کار های اقای احمدی نژاد یک نظر گذرا داشته باشیم ........نمی توانم به خود اقتصاد دان بگوییم اما یک چیززهایی از اقتصاد حالیم میشود.از نظر اقتصادی و توسعه برای رسیدن به توسعه و رهایی از عقب ماندگی، یک کشور باید بر روی پای خود با یستد یارانه ای که به ملت بابت مصرف اب و گازو........ پرداخت می شد کاملا اشتباه بود چراا که کشورهای پیشرفته نیز واژه ای به عنوان یارانه ندارد .خوب این یک راه توسعه بود . اما باید ببینیم بر خورد ملت چگونه بود .برادر باید عرض کنم اقای احمدی نزاد در ابتدا بسیار عالی جلو امد اما این اواخر خود را خراب کرد تا انجا که دل آقا هم از او شکست چرا باید اینظور میشد ؟ایشان محبوب بودند چرا به این جا رسیدند کاش یکم واقع بینانه تر به ایشان نگاه کنیم .با تخریب دیگران نمیتوانیم به اوج برسیم یادتان باشد ........مهم نیس چه کسی روی کار می آید مهم این است جانش برای ملت بسوزد و نگذارد خون شهیدان پا مال شود ..........به خودتان بیایید کسایی که در راس نشسته اید برای مقام چه ها که نمیکنید

خسرو زارعی جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ب.ظ http://zelghorba.mihanblog.com/post/author/880912

آقا جان :
" هزار نامه نوشتم به اشک دیده برایت/ مگر که نامه بیچارگان جواب ندارد "

السلام علیک یا بقیه الله ارواحنا فداه

آذرخش شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:17 ق.ظ http://azarakhshemobarez.persianblog.ir

سلام.
حالا چی شد به این نتیجه رسیدین؟!

سحر ۲ شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:57 ق.ظ

با سلام

پاپ جدید دوستی خواهران و برادران مسلمان را میستاید.

در مراسم ؛جمعه نیک؛ (بعقیده مسیحیان٬ روز مصلوب شدن حضرت مسیح و بازگشت او)٬ جوانی لبنانی در باره بنیادگرائی٬ تروریسم و آزار مسیحیان در جهان سخنرانی کرد. اما پاپ فراسیس به ستایش برادران و خواهران مسلمان پرداخت.

آیا این از نتایج کوششهای رئیس جمهور ما در نزدیک کردن دلهای پیروان ادیان الهی٬ پیغام دوستی٬ برادری٬ صلح و عدالت جهانی او نیست؟

http://news.yahoo.com/pope-prays-good-friday-rite-recalling-mideast-212021129.html

rohola شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:03 ق.ظ

باسلام
اکثر دوستان نظرات جالب توجهی فرمودند.
منتها آقای رئیس جمهور تا الان با وجود لغزش های اخیر در کل عملکرد مثبتی داشتند ولی باید مواظب باشند که در نهایت کسی نگوید فلانی اولش خیلی خوب بود و مملکت رو آباد کرد ولی آخرای کارش هرچه ریسیده بود رو پنبه کرد.
ممنون
در پناه حق

بیدمجنون شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:20 ق.ظ

ممنون بابت ارسال لینکها
با اجازه تون می ذارم تو گروه تا بچه ها هم استفاده کنند.
موفق باشیید

دنیای نیاز به نـماز | World Prayer .IR شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ق.ظ http://worldprayer.ir/

سلام،
ممنون که سر زدید ...
مطلب زیبایی داشتید.

کد احادیث گلچین تصادفی نماز برای وبلاگنویسان آماده شد!
برای دریافت کد و دیدن دموی آن به لینک زیر مراجعه فرمایید:
http://worldprayer.ir/post/363
____________________________________/*
مقام معظم رهبری:

ناسپاسی بزرگی است که کسی در محیط اسلامی بسر برد
و نماز را که برترین وظیفه هر مسلمانی است بجا نیاورد
چنین کسی نزد خدا و نزد بندگان خدا روسیاه ،
و در حق خود مقصر است.
____________________________________/*
باز هم به ما سر بزنید ...

یاعلی
التماس دعا

امین شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ق.ظ http://spinaas.blogfa.com

باسلام آیا احمدی نژاد وتیم همراهش از مسیر رهبری انحراف پیدا نکردند؟موفق باشید

طاهر مهمانچی شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ق.ظ

با سلام خدمت شما عزیزان عدالت جو –سال نو و شکفتن بهار طبیعت بر شما مبارک باد –اگر سایت شما سامانه اطلاع رسانی اخبار پیامکی دارد بنده تقاضای عضویت در آن را دارم 09306025152 – موفق و پیروز باشید . به امید ظهور بهار حقیقی انسانها

نهضت سرخ شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:02 ب.ظ http://www.redmovement.blogfa.com/

سلام
تا حدی با این پست موافقم اما با نتیجه گیری مخالفم
احمدی نژاد دست دزدان بیت المال را تا حدودی قطع کرد و در این راه قرار داره و دزد نیست.
جریان انحرافی به سرکردگی مشایی و همان صاحبان جزایر قدرت (به قول شما) دست در دست هم دارن احمدی نژاد رو له می کنن تا در دوره بعدی خودشون بیان روی کار.
عجیبه این مطلب اما حقیقت داره

اورموی شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:26 ب.ظ http://www.urmavi.mihanblog.com

با سلام دوست عزیز مطلب شما در وبلاگ اورموی و حرف تو به آدرس های زیر ارسال شد .

منتظر مطالب زیباتون هستیم:

http://harfeto.ir/?q=node/6405
http://urmavi.mihanblog.com/post/88

بهاره شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:21 ب.ظ http://roozebahar.blogfa.com

سلام موفق باشید[گل]

به منم سربزن[گل]

سال نو مبارک[گل]

میثمٍ آقا شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:26 ب.ظ http://baharevelayat.blogfa.com

سلام
دراین 8سال خیلیا خونه دار شدن وبه رویای مسکن رسیدن هسته ای بودن وپزشکی باسرعتی بیشترازحدایده ال جلو رفت، سددانشگاهها شکست خیلیا دانشجو شدن،بیشترین آمارسرمایه گزاری رو داشت
همه ی موفقیت ها رو قبول دارم ولی باید به برخی سوال ها پاسخ داده شود؟
آیامادربرنج ،میوه وچای تحریم هستیم راستی این همه چای وبرنج توی مازندران کجا میرن راستی مگه ماصادرکننده ی پسته نیستیم راستی مگه مایکی ازبزرگترین صادرکنندگان نفت نیستیم
پس ناظرین دربازارواقتصادکجارفتن که یه مغازه کوچیک خودش قیمت تعیین میکنه؟

تا وصال تو شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ب.ظ http://taavesaleto.blogfa.com

سلام
رئیس جمهور در بعضی مواقع روی بعضی اصول پا گذاشتن ک قابل توجیه نیست.

اندیشه یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ق.ظ http://sandooghche.parsiblog.com

خدایا به واسطه ی امام خامنه ای "مدظله العالی" به ما هر روز بصیرتی وافر افزوده کن ..
سلام و متشکرم

سیما یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:28 ق.ظ http://rahpoyan-edalat1.blogfa.com

سلام

بی شک همین طور است که پشت این هجمه فرهنگی و سیاسی یک تفکر پولی و اقتصادی نشسته است
هرچند با بررسی اعمال کسانی که تئوری جریان انحرافی را مطرح نمودند به راحتی می توان فهمید این باند یک باند قوی اقتصادی نیز می باشد و پشت این کینه توزی ها یک بغض ناشی از عدم دسترسی یافتن اسان انها به بیت المال خوابیده است
اما سلاح انها فعلا ترور فرهنگی و سیاسی است و وسیله دفاع ما بصیرت

امیرحسین یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:08 ق.ظ http://bipelak2.blogfa.com

سلام دوست بزرگوار
ایام شهادت بانوی بی نشان مادر سادات تسلیت باد..

خط ما خط رهبریست و هرچه ایشان صلاح جامعه باشد و تبین کند ادامه خواهیم داد. انشاالله که با بصیرت لازم تصمیم خواهیم گرفت. اما این مطلب شما نیاز به بررسی بیشتر داره.. نظر بنده در برخی موارد مخالف شما است. اگه فرصت بشه نظراتم رو عرض خواهم کرد.

تشکر از خبرتون.اگه مطلب ادامه داشت حتما مارو خبر کنید.

درپناه خدا......یاعلی

یزدان پناه یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 ق.ظ http://ghoghnoos19v1.blogfa.com/

بسم الله الرحمن الرحیم [گل]

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم [گل]

با سلام و احترام – خدا قوت همسنگر [گل]

با مطلبی تحت عنوان « بهار و انتظار » بروزم و
منتظر نگاه مهربانتان.

موفق باشید! التماس دعا – یا حق .[گل]

یزدان پناه یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ق.ظ http://ghoghnoos19v1.blogfa.com/

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
باسلام واحترام – خدا قوت
ممنون که کلبۀ فقیرانه مرا با حضور نورانی تان منور فرمودید. وبلاگ شما هم پربار و جالب است .
امید است با بازدید های مجدد امکان رشد و تعالی یکدیگر را ارتقا دهیم.
موفق باشید! التماس دعا! یا حق
.................
ممنون از اطلاع رسانی تان

سیدتقوی یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:09 ب.ظ http://seyed332ht.blogfa.com

هیچ کس حق ندارد خودش را مهمتر از ملت تصور کند، در مسیر ملت خللی ایجاد کند یا به زعم خود اعمال نظر کند. همه در برابر قانون یکسان هستند، نظر مقام معظم رهبری نیز مشخص شد. هیچ کس حق ندارد که به نام ایشان یا با انتساب به ایشان کارهایی را انجام دهد، این را نه رهبری می‌پذیرد و نه ملت. بعونک یا ربیع الانام به گروه بزرگ زنده باد بهار ملحق شوید و در اجرای عدالت نقش ایفا کنید

غلامعلی یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 ب.ظ

با سلام
رفتاردکتر و مشایی در این اواخر آنقدر پیچیده شده که حتی احمدی نژادی ها هم در تحلیل رفتار این دو سرباز انقلاب سرگیجه گرفته اند.دیگه چه برسه به سرویسهای جاسوسی آمریکا و اسراییل.
آخر باید هم اینطور باشه چون به یاری خدا قرار است بزودی حکمرانی زمین به مستضعفان عالم برسد.سرداران جبهه ی حق با این رفتارهای دوگانه فرصت تصمیم گیری و تحلیل را از دشمن سلب نموده اند.در این شرایط ما از قافله ماندگان چه کنیم؟ آری تنها نور هدایتگر فقط و فقط ولی فقیه زمان است که چون شمعی فروزان راهمنای ما جاماندگان از قافله عشق است.

عطش دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:02 ب.ظ http://entezar110135

سلام بر بهار و سلام بر شما خیلی وقته هر چی میخام وارد بشم نمیشه یا eror میده یا میره تو پیوندا خلاصه خبر ازتون نداشتم هم شهری و هم سنگر عزیز انشالا خدا همه پیروان خط ولایت را حفظ کنه
و العاقبة للمتقین
منتظرتونم

تا وصال تو دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:19 ب.ظ http://taavesaleto.blogfa.com

اینجا زمین است.به جاذبه اش دل خوش نکنیم!

مهدی سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:23 ق.ظ http://jangenatamam.blogfa.com/

نوشته ی بسیار بی پایه و بی منطقی بود. تعصب و بیسوادی ازش می بارید. کسی که می خواد درباره مسائل سیاسی نظر بده باید احساسات را کنار بذاره و بر مبنای اطلاعات و منطق حرف بزنه.
خدا همه ما را از هدایت برخوردار فرماید

سحر ۲ سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:19 ق.ظ

با سلام

به جناب مهدی

نوشته شما چقدر پایه دار و منطقی است!؟ چقدر بدون تعصب و با علبه بر احساسات خشمگینانه تان٬ منطقی و عالمانه نوشتید!؟ من یکی که یکلی از اجمدی نژاد و مشائی بریدم و مرید بزرگترهای شما شدم! ولی چه کنم که بهار را دوست دارم.

زنده باد بهار

sahebdelan313 سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:18 ب.ظ http://www.valasr1.blogfa.com

سلام ، ممنون از لطفتون و دعوتتون....

جالب بود دیدگاهتون...

من هم با نظر شما در رابطه با افزایش اختیارات رهبری موافقم...

بازم ممنون...

"التماس دعای فرج"

حجاب چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:12 ب.ظ http://hejabpix.ir

سلام.

بروزم.

شاید شب چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:41 ب.ظ http://shayadshab.blogfa.com

وقتی رهبری به رئیس جمهور نامخ میدن که مشایی نباشه

ینی ایشون صلاحیت نداره

ما پیرو رهبری هستیم نه احمدی نژاد


اما در بین کاندیداهای سال ۸۸ احمدی نژاد اصلح بود

مسعود به شاید شب چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:47 ب.ظ


دلتان را خوش کنید به سرقت نامه ای از بیت رهبری.همه یادشان رفت
که این نامه اصلا بدون مهر و شماره و دستنویس بود و لذا کاملا خصوصی بود و اقدام به باز کردن نامه خصوصی یک فرد عادی هم عملی مجرمانه است تا چه رسد به نامه
بین بالاترین مقامات یک کشور. بگذریم که در این نامه کلمه ای نسبت به عدم صلاحیت مشایی نبود و تنها نکته مهم نارضایتی همان افرادی بود که دور
احمدی نژاد را گرفته بودندو همین افراد قصد داشتند با افشای نامه قدرت و نفوذ خود بر بیت رهبری را ثابت کنند و لهذا ابدا نباید دستور محرمانه ای که لو می رود را اجرایی کرد.
مگر علی که محمد بن ابی بکر را عزل کرد به خاطر بی صلاحیتی او بود؟ به خاطر وجود عمروعاص ها بود...

منصوره وطنی پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ب.ظ http://mansorevatani.blogfa.com

ماهیت شناسی جریان مدّعی اصلاحات بعدازفتنه سال88

http://mansorevatani.blogfa.com/post-92.aspx

سلام از بازدیدتان ممنونم.به دلیل بیان جملات دشمن پسند و تبلیغ انشاالله نا آگاهانه اهداف پنهان دشمن در تخریب رئیس جمهور از تایید نظرتان معذورم. از جملات تان پیداست هنوز شگردهای نفوذ در مسئولین نظام را از سوی دشمن نشناختید و نشناختند.مشایی چندسال دقیقا زمانی که مقام معظم رهبری و بسیاری فرهیختگان و... فضای تخریب ریس جمهور را آرام و کاهش دادندوی تنها کسی بود که با یک جمله خلاف اسلام مردم و حتی مراجع تقلید را علیه رئیس جمهور می شوراند. اگر طالب حق هستید از تبلیغ مشایی که عملا تخریب رئیس جمهور هست پرهیز کنید وی لایق همین پستی که با شگرد مذکور دشمن به وجود آمده نیست چه رسد به ریاست جمهوری. جملات وی را قبل از فتنه ها و نامه رهبری در مورد وی را با بصیرت بخوانید و موجب اشاعه باطل نشوید. لینک بالا را بخوانید شگرد دیگر دشمن بیان شده این مطالب انقدر به هدف خورده که چند بار حذف شد بعد در مرورگر اکسپلورر مطالب درمورد مشایی غیر قابل مشاهده شده است. حرفهای شما مخلوطی از حق و باطل است مراقب باشید این حرفها قبل از انتخابات تکمیل پازل دشمن هست مشایی توان نگه داری زبان خود را ندارد و برخی میراث فرهنگی کشور را به انگلیس داد . بدون تحقیق و بدون بصیرت حرف زدن یاری دشمن هست.

/
من متاسفم که شما دارید در پازل هاشمی و به ضرر ولایت کار می کنید

شما می دانید که احمد ی نژاد و مشایی و جوانفکر و مشایی یک حلقه ای می باشند که قبل از شهرداری احمدی نژاد در تهران با هم بوده اند و اتاق فکر داشته اند و برای نجات کشور ار دست انحصار گرانی که اموال نجومی برای خود بوجود اورده اند ( ولی ملت همچنان در فقر و بدبختی باقی مانده است ) ، تصمیم الهی گرفتند

من متاسفم که شما در این جنگ نرم دور خورده اید و خام شده اید و در حال بازی در پازل هاشمی و استکبار جهانی می باشید

عطش پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:58 ب.ظ http://entezar110135

سلام بروزم و منتظر نظراتتون

مهدی 1404 پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:16 ب.ظ http://meerasdar.blogfa.com

فوری : نام مهندس مشایی در شبکه پیامکی ایران فیلتر شد .

MYTHEME20 پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:14 ب.ظ http://mytheme20.blogsky.com/


سلام دوستان از اینکه ب وبلاگ من اومدین خوشحالم لطفا از تمامی قسمت های وبلاگ بازدید کنید نظرات خود را بذارید


در قسمت سمت چپ میزان رضایت خود را از وبلاگ بگین وهمچینین وبلاگ مارا در گوگل محبوب کنید


امیدوارم مطالب وبلاگ بدردتون خورده باشه


امیدوارم در مراحل زندگی موفق و سرافراز باشید باشید

مسعود جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:10 ب.ظ

سلام

ما دو جناح بیشتر نداریم...
1- یا له امام خامنه ای 2- یا علیه امام خامنه ای

نویسنده محترم ..!!

شما حتما حکم حکومتی آقا را در مورد معاون اولی آقای مشایی مرور کنید...

همین و بس!

افسو.س که نسبت به نیت درونیتان با خبر نیستم نمی دانم واقعا" اینگونه فکر می کنید یا اینکه مغرضانه و با آگاهی نسبت به باطل بودن سخنتان اینگونه اشاره به نامه محرمانه رهبری می کنید نامه ای که عده ای خائن به نظام و رهبری نامه محرمانه و غیر رسمی عالی ترین مقام کشورمان را آشکار نمودند و عده ای به جای یقه گیری آنها دنبال این خائنان به راه افتادند و عده ای مغرض نیز با تفاسیر مغرضانه آن را سر چوب نمودند و از این شهر به آن شهر مدام چرخ می دهند

مرادی شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:47 ق.ظ http://www.jebheyehnabardeelmi

لینک شدید

همدم شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:23 ب.ظ http://hamdamam-khoda.blogfa.com/

سلام از حضور سبزتون متشکرم.وبتون ناب ومطالبوتن زیباست انشالله که از نوشته ها بهرمنده خواهم شد.
التماس دعا
یاحق

با سلام بر شما

شما هم زیبا نگاه نموده اید انشا الله سال خوشی داشته باشید

reza شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:38 ب.ظ http://tahlile-rouz.blogfa.com/

سلام
متشکر از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد