تکامل در مسیر ظهور ( سیاسی )

دوستان ظواهر امر و روند اتفاقات فریاد نزدیک بودن ظهور را سر داده است به هوش باشیم غافلگیر نشویم

تکامل در مسیر ظهور ( سیاسی )

دوستان ظواهر امر و روند اتفاقات فریاد نزدیک بودن ظهور را سر داده است به هوش باشیم غافلگیر نشویم

آیا آیت الله مصباح قصد توبه و اصلاح رفتار غیر شرعی و غیر اخلاقی


بسم الله الرحمن الرحیم



آیا آیت الله مصباح قصد توبه و اصلاح رفتار غیر شرعی و غیر اخلاقی و غیر اسلامی خود را ندارد؟


قبل از ورود به اصل مبحث بهتر است این حقیقت را متذکر شوم که اصول رفتاری از دیدگاه  اخلاقی و شرعی و اسلامی  به خاطر مسائلی خاص نسبی  نیستند این اصول ثابت می باشند و رنگ پوست و نژاد و رتبه اجتماعی و معروفیت خانوادگی و میزان تحصیلات و میزان سعی و تلاش در تهذیب نفس و میزان بیان سخنان علمی و اسلامی   در آنها تأثیری نمی گذارند و آنها را در مقابل عوامل مختلفی که بیان نمودم نسبی و خشن تر و یا منعطف تر نمی نمایند. 


این تصور  شکل گرفته است که در مقابل شکننده ترین و آسیب زا ترین سخنان و مواضع اشخاصی که در رده  یک  مرجع دینی ،  یک عالم دینی و یا با شدت خفیف تر  یک استاد دانشگاه قرار گرفته اند باید  سکوت نمود  و اعتراضی را نسبت به آنها اعمال ننماییم این تصور اینگونه القا می نماید  که   تذکر و در صورت لزوم هشدار به این افراد را در صورت  زیر پا گذاشتن مسئله ای  شرعی و یا  اخلاقی و در کل  اسلامی به عنوان توهین به آن مرجع دینی  و عالم دینی می باشد  و عده ای نیز چه به عمد و چه از روی نادانی بر چنین جوی می افزایند.


اینکه در کل باید مستقل از شخصی که در کسوت یک مرجع دینی و یا عالم دینی قرار گرفته است جایگاه علما و مراجع را مورد احترام قرار داد این یک سخن منطقی و پسندیده می باشد ولی اینکه هر کس در این جایگاه قرار گرفت یک نوع دیوار آهنین در اطراف او شکل بگیرد و اعتراض در مقابل سخنان آسیب زا و مواضع ویرانگر آن شخص به عنوان توهین به جایگاه علما تلقی شود یک نوع اشتباه راهبردی می باشد که باعث می شود عده ای بر چنین دیوار آهنین طمع نمایند و با ورود به جایگاه علما و یا با تحت تأثیر قرار دادن شخصی که در این جایگاه ها قرار گرفته است در اجتماع معالات  را به سود اهداف غیر الهی خود  جابجا نمایند.


کسانی این تصورات  غیر منطقی بیان شده را در اجتماع شدت می بخشند  که  یا فهم کافی نسبت به مضرات چنین تصورات غلطی ندارند و به جایگاه علما نگاه متحجرانه دارند و یا در سایه تشدید چنین تصورات غلطی می خواهند اهدافی را قابل دسترس برای خویش قرار بدهند.


اگر نبودند  علمای ربانی و علمای صاحب کرامتی که در طول تاریخ اسلام نقش بزرگی در جایگاه فعلی علوم اسلامی و علمای این علوم در بین مردم و در اذهان مردم مسلمان  ایفا نمایند قطعا" این جایگاه و رتبه ای که مراجع  دینی و علما دینی در بین مردم  دارند  به این صورت وجود نداشت  و لذا اگر کسانی در این جایگاه ها به سمت اتخاذ موضعی غیر اسلامی و بیان سخن یا سخنانی غیر اسلامی و شرعی و اخلاقی بروند  اساس جایگاه علما که به واسطه ملبس بودن علماء بزرگوار  به معارف دینی بدست آمده است را در بین توده های مردم کاهش می دهند  این افراد بدانند اگر قرار بود علما دینی ما در گذشته تنها به بیان معارف اسلامی اکتفا نمایند  و خود را به اجرای فرامین و مفاهیم اسلامی ملزم نمی ساختند نه اینکه چنین جایگاهی برای علما متصور نبود بلکه پیشرفت و گسترش اسلام خواهی نیز در سطح بسیار پایین تری قرار می گرفت.


حال با این مقدمه می خواهم بیان کنم آیت الله مصباح با مواضع و سخنانی که در سال 90 اتخاذ نمودند انگشت اتهام و زیر پا گذاشتن مباحثی اخلاقی و شرعی و اسلامی را به سمت خود نشانه بردند و شواهد و مواضع جدید ایشان حکایت از این دارند که این عالم دینی خود را نسبت به چنین خبط و اشتباه و شاید بتوان به جرأت بیان نمود نسبت به ظلمی که نسبت به دلسوزان نظام و انقلاب که در بدنه دولت شبانه روز فعال می باشند ، اعمال نمود مبرا می بیند و معلوم نیست چه دلایلی باعث شده است ایشان  تا کنون  در شرایط  غیر شرعی و غیر اخلاقی که بوجود آورده اند همچنان پایدار باقی بمانند.


قطعا" اسلام و تبیین کننده اسلام ناب محمدی سید علی حسینی خامنه ای و مباحث اخلاقی رد می نمایند که عالمی معروف و جایگاه دار بر اساس  اخبار در گوشی و مسموعات انگشت اتهام به سمت مجموعه ای ببرد که بانیان کوتاه شدن دست مافیای قدرت وثروت هفت سر بر امورات قوه مجرییه کشور اسلامی ایران بوده اند ،  قعطعا" رد می باشد که کسی  با تکیه بر جایگاهی که علماء ربانی همچون علامه حلی ، علامه طباطبایی ، آیت الله قاضی طباطبایی و ... در آن نقش بزرگی ایفا نموده اند  بر اذهان مسلمین و مومنین تأثیر بگذارد و مجموعه خدومی که شبانه روز عمر خود را در این هشت سال وقف اعتلای کلمه توحید و ارتقاء جایگاه کشور ایران اسلامی مان در بین ملت ها نموده اند را به واسطه اخبار درگوشی و مسموعات و دروغ سازی ها و تفاسیر مغرضانه و خطر ناک از بریده هایی از  سخنان این مجموعه موحد و خدوم    به عنوان بزرگ ترین خطر اسلام در طول تاریخ اسلام معرفی نماید و حد و حدود را تا آنجا مراعات ننماید که این مجموعه را مرتبط با اسرائیل و به عنوان فراماسونر فریاد بزند و حتی تا انجا پیش برود و خیالش از اعتراض انقلابیون و مومنین نسبت به خود آسوده باشد که این مجموعه را مرتبط با رمالان و سحر شده و سحر کننده بیان کند و  باز با هشدار نسبت به این مجموعه آنان را متهم به ادعای امام زمانی در آینده بنماید و خاطره سخنان فائزه هاشمی را در مورد این مجموعه زنده نماید  و متاسفانه کسی از معروفین پیدا نشد که کوچک ترین سخنی به این شخص بگوید حتی شما نگاه کنید عده ای معروف و سرشناس ظاهرا" به تعداد هفتصد و هفتاد و خورده ای  هم که جدیدا" نامه ای به آیت الله مصباح نوشته اند و در آن ابراز نگرانی از وضع موجود که در جبهه  موسوم به پایداری شکل گرفته است بیان نموده اند آنقدر در لفافه و آنقدر با لطافت مطلق مسئله غیر شرعی و اخلاقی را بیان نموده اند که شاید آیت الله مصباح متوجه نشود که خود در رأس این حرکت های نگران کننده قرار دارد و خود بانی این وضع نگران کننده شده است .


ما امیدواریم آیت الله مصباح متوجه تحرک غیر شرعی  و غیر اخلاقی  که در سال 90 از خود بروز دادند ،  بشوند و به سمت  توبه و اصلاح ذمه ای که بر گردن خود  قرار داده اند پیش بروند.



توجه:


دوستان دکتر فیاض استاد دانشگاه مطلبی در  مورد بورژوازی تجاری و بورژوازی صنعتی بیان نموده اند که حقایقی تلخ را مورد اشاره قرار داده اند که عدم اطلاع دوستان مذهبی و انقلابی باعث شده است عده ای از آنها در مسیر تخریب دولت انقلابی احمد ی نژاد قرار بگیرند دولتی که توسط ولایت نشان زنده کننده شعار های انقلاب را دریافت نمود:


  انتخابات آینده رقابت میان بورژوازی تجاری و بورژوازی صنعتی است




                                        آیکون نظرات در بالای مطلب می باشد





نظرات 43 + ارسال نظر
خادم الرضا چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:38 ب.ظ

آقای جانباز خجالت بکش و دست از توهین به علامه و مراجع بردار و الا بخاطر توهین و نشر اکاذیب تحت پیگرد قرار خواهی گرفت ...
حالا برندار اینو ببر تو سایت پیراهن عثمان کنی .. از ما گفتن ...
والعاقبه للمتقین

/
این دیوار آهنین را امثال شماها بوجود آورده اند که کسی از معروفین تا به حال جرأت ننموده اند ایرادی به علامه بگیرد و این فضا را بوجود بیاورند که مطالبه ای در جهت اصلاح چنین بیانات و سخنانی توسط شخصی چون علامه صورت بگیرد مگر در دستورات اسلام مماشات و خویشتنداری با بزرگان وجود دارد امام خمینی می فرمودند من هم اگر بر مسیر غلط اصرار بورزم ملت من را ترد خواهد نمود

در ضمن مطالب بیان شده درست و صحیح می باشد هیچ نوع کذب و دروغی در آن وجود ندارد اگر چیزی دیده اید متذکر شوید.

بید مجنون چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 ب.ظ

جای شهید بهشتی خالی بیاد دوباره بگه:
شهید بهشتی خطاب به طلاب سوال کننده در مورد ایرادات آیت الله مصباح به دکتر شریعتی:

من مکرر به جناب آقای مصباح هم گفته ام. گفته ام برادر عزیز، چرا این بحث­هایی که احتیاج به رسیدگی بیشتر دارد باید این طور مطرح شود؟ شما اگر محبت و عنایت کنید، بگویید مبادا کسی از این نوشته این معنی غلط را بفهمد، خیلی راحت از شما قبول می کنند، جنجالی هم به وجود نمی آید؛ هدایت هم کرده اید؟ کارتان را هم انجام داده اید. بگویید آقا، در این نوشته این عبارت هست، ممکن است عده ای از این نوشته این برداشت غلط را بکنند..... خوب، این طور بگویید؛ مگر اشکالی پیدا می کند؟ آیا چنین تعبیری نمی تواند مردم را هدایت کند؟ نمی تواند مردم را از اشتباه در بیاورد؟ آیا این گونه مساله را بیان کردن، کمتر تعصبات را تحریک نمی کند؟ .....

بحث، بحث روش تربیتی مدرسه است- چون ما با ایشان دوستی هستیم که با هم صریح حرف می زنیم؛ همین حالا هم همین طور است. همین حالا هم که دارم حرف می زنم، حرفی است که دوست با دوست می ­زند. می­گویم شما طلاب مدرسه نمی توانید با این اسلوب بار بیایید، و گرنه لااقل بنده نمی توانم در چنین مدرسه ای ذره ای در کارها سهیم باشم. مدرسه ای که بخواهد یک مشت انسان لجوج، پرخاشگر بی جا، متعصب تربیت کند که نتوانند با همه دو کلمه حرف بزنند چه ارزشی دارد؟ در این صورت چه خدمتی به اسلام و به حق کرده اند؟ به چه انگیزه ای؟

متن انتخاب شده از بخش دوم کتاب ((شریعتی جستجوگری در مسیر شدن)) که اختصاص دارد به پاسخ دکتر بهشتی در پاسخ به ایراداتی بوده است که آیت الله مصباح در آن زمان بر آثار دکتر شریعتی و بویژه مساله خاتمیت وارد ساخته بودند.....

رعیت زاده چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ب.ظ http://rayatzadeh.blogfa.com/

سلام
منقول است که طبقه هفتم جهنم مخصوص پذیرایی از متکبرین طراحی شده

اینها از اول هم دچار منم بودند...

بگذریم
در ضمن:
دانشطلب هم شش ماه اوین...


یاعلی

سرابله امین پرست چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 ب.ظ http://myamin.blogfa.com/

سلام ، خداقوت
ممنون ازاینکه به من سر می زنید
از نظراتتون استفاده میکنم.
دررابطه بامطلب آیت اله مصباح هم ، باشما مخالف یا موافق هستم ،بماند،...
فقط هروقت آپ کردین حتما خبرم کنید که از مطالبتون استفاده نمایم.
...

با علی در بدر بودن شرط نیست ، ای برادر نهروان در پیش روست..

با تسلیت ایام فاطمیه
یاعلی مدد

غلامعلی چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 ب.ظ

احسنت به شما
راستی این سخنرانی که در متن وبلاگ گذاشتید واقعا تاثیرگذاره.
در ضمن از لگدپرانی امثال خادم ناراحت نشو.اینا دیگه دستش روشده.دست و پا زدنای آخرشونه.

نهضت سرخ چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ب.ظ http://www.redmovement.blogfa.com/

دیگه همین مونده بود...
دیگه به یقین رسیدم شما ذره ای ولایی نیستید.
پشیزی برای رهبری احترام قائل نمیشید.
اون عکس آقا هم کاری مزورانه هست. دروغ که شاخ و دم نداره.
اگه راست میگید چرا پاسخ سوالات منو در پست قبلی نمیدید؟
معلومه... چون پاسخی منطقی وجود نداره.

نهضت سرخ چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ب.ظ http://www.redmovement.blogfa.com/

این هم سیدعلی حسینی خامنه ای "امام خامنه ای":
بنده نزدیک به چهل سال است که جناب آقای مصباح را می شناسم و به ایشان به عنوان یک فقیه، فیلسوف، متفکر و صاحبنظر در مسائل اساسی اسلام ارادت قلبی دارم اگر خداوند متعال به نسل کنونی ما این توفیق را نداد که از شخصیت هایی مانند علامه طباطبایی و شهید مطهری استفاده کند، اما به لطف خدا این شخصیت عزیز و عظیم القدر، خلاء آن عزیزان را در زمان ما پر می کند.» (روزنامه ی جوان، 14 شهریور 78، ص1-2)

نهضت سرخ چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ب.ظ http://www.redmovement.blogfa.com/

و باز هم، مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان شرکت کننده در طرح ولایت در سال 1379 فرمودند:

«این هجوم های تبلیغاتی را که به شخصیت های برجسته، به انسان های والا و با اخلاق برجسته می کنند، اینها همه اش نشان دهنده ی اهداف و نیات دشمن است. یک نفر مثل جناب آقای مصباح که حقیقتاً این شخصیت عزیز، جزو شخصیت هایی است که همه ی دلسوزان اسلام و معارف اسلامی از اعماق دل بایستی قدردان و سپاسگزار این مرد عزیز باشند، مورد هجوم تبلیغاتی قرار می گیرند ... حرف رسا و نافذ، منطق قوی و مستحکم هر جایی که باشد، آنجا را دشمن زود تشخیص می دهد، چون حسابگر است دشمن آنجا را خوب می شناسد و به مقابله اش می آید با مرحوم شهید مطهری هم همین جوری برخورد کردند امروز شهید مطهری در دنیا نیست البته امروز هم بعضی ها هم شهید مطهری را رها نمی کنند حتی امروز هم به او تهاجم می کنند لکن آن روزی که زنده بود، آن کسانی که بودند و دیده اند، می دانند که با آن شهید عزیز چه کردند؛ چه اهانت ها، چه ناشایست ها و ناسزاها که به آنچه ره ی مطهر و منور زده شد...» (مجله ی اشراق اندیشه، ش اول، هفته نامه ی پرتو سخن، 2 آذر 79.)

نهضت سرخ چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:55 ب.ظ http://www.redmovement.blogfa.com/

در جای دیگه امام خامنه ای از خداوند بخاطر وجود علامه مصباح تشکر می کند.
حضرت آیت الله خامنه ای در تاریخ 6 تیر 1379 نیز به منزل آیت الله مصباح یزدی در قم رفته و دقایقی را در جمع ایشان و خانواده ی مکرمشان حضور یافتند از جمله مطالبی که در این جلسه مطرح شد، این بود که مقام معظم رهبری خطاب به ایشان فرمودند:

«روزنامه ی کیهان یک مقاله ی زیبا خطاب به شما نوشته – البته اسم نیاورده، ولی مخاطبش شما هستید درست همان چیزی که آدم در دلش هست، همان را درباره ی شما مطرح کرده. حتماً بگیرید و بخوانید (ر.ک: روزنامه ی کیهان، 4 تیر 1379) این یک روشنفکر مسلمان است، یک جوان روشنفکر مسلمان است، یک مسطوره ای است، یک نمونه ای است از کسانی که درباره ی جنابعالی و کار بزرگی که امروز شما انجام می دهید، احساسشان و درکشان این است ... به هر حال، ما از خدا بسیار سپاسگزاریم به خاطر توفیقاتی که به شما داده، بسیار متشکریم از خدای متعال به خاطر شما.»

نهضت سرخ چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:56 ب.ظ http://www.redmovement.blogfa.com/

بسه یا باز هم بگم؟
قطعا این نور عزیز با این فوتها خاموش نمیشه.
توفانهای سهمگین تر از این هم وزیده ....

/
با سلام قسمت نظرات می توند همه کامنت های شما را در یک کامنت قرار بدهد عین بلوگفا نیست محدودیت ندارد

ببینید من به شما گفتم شما توضیحی بدهید که چگونه به این نقطه رسیدید که جریان انحرافی درست می باشد شما در این مورد توضیحی ندادید و تنها کلی گویی مبهم انجام دادید لذا دلیلی وجود نداشت که من بتوانم علت انتقادات شما را بیابم این برای من مهم می باشد که بدانم شما واقعا" اینگونه تصور می کنید یا اینکه بر حققیت امر وافق می باشد ولی به دلایل غیر الهی اصرار بر تأیید جریان موهوم انحرافی دارید

شما علت را توضیح بدهید من با حوصله پاسخ شما را خواهم داد در ضمن این سایت در اصل چند تکه شده است به واسطه اینکه در این سایت انتقادات وارده و نامردی ها ، شفاف بیان می شود لذا به کرات فیلتر شده است بنابر این دوست ما شما در جریان دلایل ما و علت هایی که درمورد ناشایست بودن رفتار آیت الله مصباح در سال نود و باز هم جدیدا" تکرار نموده اند قرار نگرفته اید

البته شما انسان منطقی نمی باشید برای اینکه متوجه نشدید مصباح چه گفته اند و چگونه جلوی ولایت ایستاده اند. ایشان قصد تحمیل گری بر ولایت دارند شما یا بی بصیرت هستید یا اینکه دلایل غیر الهی باعث دفاع شما از سخنان مشکوک مصباح در سال 90 شده است

سخنان ولایت را در مورد مصباح در کنار عبارت سیف الاسلامی که رسول الله در مورد زبیر گفتند قرار بدهید و ببینید ملاک وضع فعلی افراد می باشد شما خبر ندارید مشکل سر عدالت محوری احمدی نژاد می باشد که اینگونه با او بر خوردشده است .

مسعود چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 ب.ظ

انتقاد کردن مساله ای ندارد. اما نباید به صورت نگاه از بالا و به دستور آقا بالاسری باشد. همین متن را می شد با قدری کنایه یا مقایسه سخنان آقای مصباح با سخنان رهبری گفت. درست نیست این طرز انتقاد مستقیم و نتیجه اش هم فقط جبهه گیری شدید تر علیه احمدی نژاد است.
ببینید آقای محسن صادقپور چه زیبا همین حرفهای شما را زده است اما بی هیچ توهین و تحکمی:


http://asheghedoctor.blogfa.com/post/6

حرفهای آقای فیاض هم نشانه تلاش عده ای برای ریختن اندیشه و آرمانهای الهی احمدی نژاد در ظرف کثیف و کوچک جامعه شناسی غربزده است.
ذات کلمه بورژوازی با ادبیات ما بیگانه است. ما نمی خواهیم مثلا در مقابل یک طبقه طبقه دیگری بتراشیم. اصلا گروه خاصی از بازاریان فتنه گر هم بورزوا نیستند. امپریالیست هستند.
آقای دکتر فیاض همان بهتر که اصلا حرف نزند.

/
دوست ما اسلام انقلاب با کسی عقد اخوت نبسته است

نرم صحبت نمودن خوب است امام تا کی به دریا وصل نیست وقتی می بینیم آیت الله مصباح خودشان حرمت خودشان را از سال 90 تا الان حفظ نمی کنند و جدیدا" باز همچون هاشمی که سخنانشان را در نماز جمعه 88 گه گاه تأیید می کنند ایشان نیز سخنانشان را در سال 90 گه گاه به صورت ضمنی تأیید می نمایند و با زبان بی زبانی آشکار می کنند که نه اینکه اصول اخلاقی و شرعی را زیر پا نگذاشته اند بلکه به صورت ضمنی نیز آن سخنان را باز تأیید می نماید

نهضت سرخ پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 ق.ظ http://www.redmovement.blogfa.com/

به نظرم آیت الله مصباح دقیقا به هدف زده که شما فریادتون بلند شده.
اگه امثال ایشون نبودن معلوم نبود جریان انحرافی سر از کجا در می آورد.
شما دقیقا راهی رو میرید که اصلاح طلبان می رفتن. توهینها منو دقیقا به یاد توهینهای هشت سال یکه تازیه دوم خردادی ها میندازه.
این هم البته سندیه که دست جریان انحرافی در دست اصلاح طلبان فتنه گره.

بسیجی کوچک پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ق.ظ

سلام خداوند بر بانوی بزرگواری که بخاطر عظمت مهربانی اش

نسبت به پدر بزرگوارشان رسول خدا (ص) ام ابیها لقب گرفتند .

سلام به بقیع و به لاله های بقیع . . .

سلام به مدینه و به جای جای بقیع . . .

در این ایام دلها بسوی بقیع پرکشیده و ندای یا زهرا از جهانیان به گوش میرسد

همه دلتنگ و محزون مادرشان هستند و از ایشان مدد می جویند . . .

انشاءالله تمام لحظات زندگی به یاد پاکی،ایستادگی و صبر والای مادر عزیزمان

حضرت زهرای اطهر (س)و دل سوخته مولایمان امام علی (ع) و انتظاراتشان باشیم .

التماس دعا
چرا منو لینک نمی کنی با معرفت

یاور جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:05 ق.ظ

ما را به فکر فرو بردی.

منصوره وطنی جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:23 ق.ظ http://mansorevatani.blogfa.com

با تشکر از چندین بار بازدیدتان. به خاطر اشاعه مطالب کذب و تخریب جانبازان و ایت الله مصباح یزدی و رئیس جمهور به نام حمایت از وی؛ از تایید نظرتان معذورم. آنچه مسلم است شما در زمین دشمن قدم می زنید .
جانباز واقعی با بصیرت هست و راه و چاه و نحوه انتقاد را می شناسد ولی شما سوراخ دعا را گم کرده و پازل دشمن را تکمیل می کنید.اگر رئیس جمهور دوستی مثل شما داشته باشد هیچ نیازی به دشمن ندارد. توهین به عالم اثرات وضعی دارد و جوان مرگی را در پی دارد.

/
شما یک بار کامنت خود را بخوانید ببینید جز بدو بیراه چیزی گفته اید کسی کامنت شما را بخوانید متوجه نمی شود به چه دلیلی اینهمه بدو بیراه گفته اید

اسلام و خداوند با کسی عقد اخوت نبسته است مصباح و غیر مصباح نمی شناسد کسی هتک آبروی مومنی نمود آنهم بر اساس سخنان درگوشی و مسموعات حکمش در اسلام مشخص است اینقدر مصباح مصباح نکنید مصباح هرکسی می خواهد باشد دلیلی بیاورید که ایشان حتک حرکت نکرده است آنوقت من سخن شما را قبول می کنم

عالمی ربانی را شما انگ بزنید تندی نسبت به او بنمایید بله اثر وضعی دارد ولی شخصی چون مصباح را که اینگونه ظالمانه و محالف با اسلام در سال 90 سخن گفن و سخن گفت را اگر ساکت بمانی و همچنان همان جایگاهی را که باید برای عالمی وارسته و خدا ترس قائل باشی برای مصباح هم قائل باشید این اثر وضعی دارد این دامن دامن انسان را خواهد گرفت.

سیدتقوی جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:34 ق.ظ http://seyed332ht.blogfa.com

بعضی برای علامه که حتی فقیه هم نیست مقامی در حد مراجع و عصمت قائل شدند
ولی خوب ایشان اگر همین طور پیش بروند به ریزش های انقلاب ملحق میشوند هر چند که هنوز هم با عقب گردد ایشان توپ خانه ها خودی را زیر اتش گرفتند
ولی بهار امدنی است زنده باد بهار

... جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 ق.ظ

خیلی بی تربیتی
متأسفم برای پدرت که به جی اینکه تو را تربیت کنه فرستاد جبهه ترکش خورده به مغزت جفنگیات زیاد میگی

سحر ۲ جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ق.ظ

با سلام

«به نظرم آیت الله مصباح دقیقا به هدف زده که شما فریادتون بلند شده»
به نظر من هم دکتر و اجمدی نژادیها به هدف زده اند که زیردستان رفسنجانی توهینهای به زبان نیاوردنی به رئیس جمهور میکنند.

شهید بهشتی در مورد بحث و جدل در باره شریعتی به آقای مصباح گفتند «...باید اینطور مطرح شود؟ میدانید چرا؟ آقای مصباح داد و بیداد راه انداختند. عدالت طلبان٬ از جمله بسیاری ار روحانیون هم بعلت توهینهای آقای مصباح--آنهم بر اساس «مسموعات»-- به رئیس حمهور کشور که راًی بیست و پنج میلیون پشتش است٬ از او انتقاد میکنند و وظیفه یک فقیه و فیلسوف اسلام را گوشزد میکنند. آیا باید یک روجانی و یک فیلسوف حیطه دین اینطور قضاوت کند؟ آیا احترام به قاضی ای که عدالت را رعایت نمیکند واجب است؟ اصلا جطور است به رفسنجانی که طراح شورای رهبری و واضع واژه منحرق و جریان انحرافی است٬ تعظیم کنید چون آیت الله است و استوانه انقلاب٬ گرچه دزدیها بچه هایش اظهر من الشمس.

«اگه امثال ایشون نبودن معلوم نبود جریان انحرافی سر از کجا در می آورد.»

از آنجا که ملت میخواهد (اگر شورای نگهبان رد صلاحیت نکند یا سرداری جلو ورود یک احمدی نژادی به مبارزات انتخابات ریاست جمهوری را نگیرد٬ همانطور که بقول خودش جلو ورود اجمدی نژادیها را به مجلس گرفت و آن را افتخار سپاه نام نهاد خواند.)

«شما دقیقا راهی رو میرید که اصلاح طلبان می رفتن. توهینها منو دقیقا به یاد توهینهای هشت سال یکه تازیه دوم خردادی ها میندازه.
این هم البته سندیه که دست جریان انحرافی در دست اصلاح طلبان فتنه گره.»
منصوره خانم٬ آنهائیکه ۲۰ میلیون و بعد ۲۲ به خاتمی راًی دادند اکثریت مطلقشان نه پوپر خوانده بودند و نه اصلاً کاری بکار فلسفه--چه غربی و چه اسلامی--داشتند. آنها فقط مسلمانان ساده ای بودند که از شلاق بدستان موسوی٬ چنگ انداختن بعضیها استوانه ها و مکعبها و ذوذنقه های انقلاب به کرسیهای قدرت (بر خلاف توصیه امام کبیر)٬ ریا کاری رفسنجانی و شرکا و فاصله طبقاتی بد تر از زمان ممد رضا به تنگ آمده بودند. اما وقتی وعده های خاتمی و سران اصلاح طلبان تو خالی از اب در آمد٬ به اصلاح طلبان پشت کردند.

«شما سوراخ دعا را گم کرده و پازل دشمن را تکمیل می کنید»

چه جالب! اگر حامیان دکتر یه رباخواری (که جلو چشم آقایان اتفاق می افتد) اعتراض کنند٬ اگر از بعضی مثلاً ولایتمدارانیکه چشم دیدن رهبری را ندارند و خود در آرزوی رهبری خون میگریند٬ انتقاد کنند و زمینخواری و رانتخواری افراد خانواده بعصی آقایان را افشا کنند و از توهین به رئیس جمهور پاک٬ پاکدل٬ پاکدست٬ شحاع و با هوش کم نظیر ناراحت شوند٬ فوراً انگ ضد ولایت فقیه و تکمیل کننده جورچین دشمن زده میشود. (من سواد انگلیسی شریعتمداری و خبرگذاریهای ضد غرب! را ندارم که پازل و پارادکس و فایننس و بنر و سایر لغات انگلیسی بکار ببرم.) راستی چگونه است که رهبری میگویند از من هم میتوانند انتقاد کنند اما باید در باره فقیه و عالم طوری حرف زد که نعوذ بالله انگار امام معصوم هستند؟

نمیدانم چرا به یاد این بیت امام افتادم

واعظ شهر که از پند خود آزارم داد

از دم رند مى آلوده مددکار شدم

میثم جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:57 ب.ظ

جناب آقای جانباز! که از این اظهار جانبازیتان آنهم بصورت مکرر و با منظور در وبلاگی که هویت حقیقی نویسنده اش بجز این مورد چیز دیگری مشخص نیست، بدجوری بوی ریاکاری و شاید هم عدم صداقت میاد! برای بنده سوال شده چطور است که مهندس مشایی عزیز شما به دعوت های مکرر مرد فاضلی چون حجت الاسلام نبویان (که از تربیت یافتگان علامه مصباح هستند) برای مناظره عمومی در خصوص مطالب انحرافیشان طفره میروند؟ واقعا از چه میترسند؟ مشکل کجاست؟

/
دوست ما ، آقای مشایی چه مناظره را بپذیرد چه نپذیرد اصل ماجرا که همان اعتراض به سخنان عیرشرعی و غیر اخلاقی و عیر اسلامی آیت مصباح می باشد سر جای خودش می باشد

اسلام و خداوند با کسی عقد اخوت نبسته اند مصباح و عیر مصباح نمی شناسد حتک حرمت مومنین احکام مربوط به خودش را دارد که متاسفانه امثال شما به گونه ای بر خورد می کنید که انگار اسلام گرینشی بر خورد می کند و رنک سیاه رنگ سفید و خانواده چنان خانواده آنچنان و عالم و غیر عالم برایش در حکم صادر نمودنش فرق م یکند
نه آقا اینگونه نیست این اسلامی که شما نشان می دهید اسلام اشرافی اسلام سود رسان به معروفین و بر خوردار ها می باشد نه اسلام حاکم بر همه انسان ها

امین شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:08 ب.ظ http://spinaas.blogfa.com

باسلام.ایت اله مصباح به گفته ی رهبری ازذخایر انقلاب وجایگزین امثال شهیدمطهری است چطور وقتی ازریس جمهورحمایت میکرد خوب بود؟

گمنام شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:26 ب.ظ http://rozegarghorbat.blogfa.com

مدینه دلم برات پر میزنه

پشت در نشسته و در میزنه

مدینه به زخم دل نمک زدند

تو کوچه فاطمه رو کتک زدند

مدینه رنگ حسن پریده بود

نمی دانم تو کوچه چه دیده بود

مدینه شکسته بود بال و پری

مدینه آتش گرفته بود دری

صدای شکستن یه در میاد

ناله ی مظلومه ی مادر میاد

سحر ۲ شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:10 ب.ظ

با سلام

«ایت اله مصباح به گفته ی رهبری ازذخایر انقلاب وجایگزین امثال شهیدمطهری است چطور وقتی ازریس جمهورحمایت میکرد خوب بود؟»

رهبری در مورد شریعتی٬ رهبری با آقای مصباح و شهید مطهری مخالف بود. رهبری و شهید بهشتی آن موقع از نظرات تند و تیز آقای مصباح علیه شریهتی بودند٬ الان هم بعضی روخانیون و حوزویان مخالف آقای مصباح هستند. حالا من نوعی کدام را ملاک قضاوت در باره آقای مصباح بداند.

احمدی نژاد برای انتخابش مدیون هیچکس نیست جز طبقه مورد استثمار رفسنجانی٬ و شرکا٬ تیپاحورده های همیشه تاریخ و روشنفکران مسلمان عدالت طلب. آقای مصباح به اسپانیا و آمریکای جنوبی رفته اند. آیا به روستاهای ایران هم سر زده اند؟ اگر امروز به یک سفر استانی بروند و در میدانی سخنرانی کنند٬ فکر میکنید چند نفر جمع میشوند؟ متاٍسفانه فقهای ما با مردم رابطه ندارند (باز قدیمها در مجالس روضه خوانی آنها را میدیدم.)

بیدمجنون شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:21 ب.ظ

راز شب بود پیکر زهرا که شب آغوش خاک گشتش جا


راز شب بود بانویی معصوم که چه او مردی از زمانه نزاد


هیجده ساله بانویی پر شور که سیاه کرد چهره بیداد


بانویی، که از سخن به محضرعام ریخت آتش به جان استبداد


بانویی شیردل، دلیر و شجاع که نمود از حقوق خویش دفاع


گرچه زن بود لیک مردانه از قیام آتشی عظیم افروخت


شعله‌ای برکشید از ته دل که سیاه خرمن ستم را سوخت


درس احقاق حق و دفع ستم به جهان و جهانیان آموخت


مردم خفته را زخواب انگیخت آبروی ستمگران را ریخت
این شعر شهریاره که در حضور آقا خوندند. ماجراش جالبه برید تو سایت روشنایی بخونیدش

بید مجنون شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:31 ب.ظ

برای سحر 2: سلام ببین اون تعریفها ملاک نمی شه . من یادم هست وقتی تو بسیج و سپاه با این حرفا که آقای مصباح ابوذر زمانه داشتند آقای احمدی نژاد رو می کوبیدند. از دفتر آقا اعلامیه رسمی - تلویزیون و ایمیلهاو.... - در سطح وسیع پخش شد که فقط صحبتهای سند دار که از سایت ایشون پخش می شه ملاکه..... تو سایت ایشون هم گمون نکنم بتونی این حرف رو پیدا کنی که هر چی آقا مصباح فرمودند درسته . تعریف که ملاک نشد. اگه تعریف ملاکه بیایید یک مسابقه بدیم ببینیم آقا تو هشت سال از کی بیشتر تعریف کرده . طرفدارای آقا مصباح و بقیه حاضرید این معامله رو بپذیریم ولی اگه کم آوردید لطفا اعلام رسمی ...........- بگذریم این حرفا وقتی درسته که فکر کردن رو تعطیل کنیم و دربست مخلص آقایان بشیم .شرمنده من سر ایمانم خیلی زحمت کشیدم و موروثی به دستش نیاوردم .....

بید مجنون شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:32 ب.ظ

امام صادق ( ع ) فرمود :
« هنگامی که قائم ( ع ) ما قیام کند
از مردم جاهل بیش از آنچه پیامبر ( ص ) از جاهلان دوران جاهلیت ناراحتی دید
رنج و ناراحتی خواهد دید » .
پرسیدم : چگونه و چرا ؟ فرمودند :
« پیامبر(ص) در روزگاری مبعوث شد که مردم
سنگ و چوب و بت های تراشیده شده را می پرستیدند
ولی قائم ما در روزگاری قیام می کند که با قرآن علیه حضرت احتجاج می کنند
و آیات را علیه آن حضرت تأویل می نمایند و به استناد همان تأویل با او به جنگ برمی خیزند » .
بحارالانوار، ج52، ص362

امام باقر( ع ) فرمود :
« ... افرادی مجهز به سلاح در برابر حضرت می ایستند .
آنان قاریان قرآن و فقها در دین هستند که پیشانیشان از بسیاری عبادت پینه بسته
چهره هایشان در اثر شب زنده داری زرد شده است .
نفاق سراپایشان را پوشانده است .
آنان یک صدا فریاد برمی آورند :
« ای فرزند فاطمه ! از همان راه که آمده ای بازگرد ؛ زیرا به تو نیازی نداریم ... »
الغیبة، ص283، اثبات الهداه، ج3، ص516


سند زدما برید چک کنید ......

بید مجنون شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:53 ب.ظ


دین با ملیت اساسا از یک جنس نیستند که بخواهیم تقابل ایجاد کنیم.....


مهندس مشایی: لباس اسلامی نداریم ولی پوشش اسلامی داریم. غذای خاص اسلامی نداریم زیرا غذا چیزی است که شما در طبیعت کاشته اید و درو می کنید و می خورید. بسیاری از این سنت ها اسلامی است و در این قسمت تقابلی وجود ندارد. دین با ملیت اساسا از یک جنس نیستند که بخواهیم تقابل ایجاد کنیم.

خبر گزاری جمهوری اسلامی 88/11/20

منبع من : موج وبلاگی حامیان

http://alemparvar.ir/ (یکی از لینکهای این سایت با عنوان دیدگاه مشایی )


مرتبط با این مطلب: مشایی به خوبی دریافته که خاک حاصلخیز ایران، درخت تنومند اسلام را به بارنشانده است شبکه ایران - دکتر اکبر جباری /

آدرس این مطلب: http://zaman1390.blogfa.com/post/133



سلام یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ق.ظ

حدیث هایی که بید مجنون زده چقدر آدم را یاد احمدی نژاد و اعوان و انصارش میندازه. مخصوصا اینکه اونها هیچکس رو بجز خودشون قبول ندارن. فعلا شعار عبور از علما و روحانیون و حوزه های علمیه رو دادن بعد هم نوبت به عبور از رهبری میرسه که لابد مانع ظهوره! و بعد ....
نکنه یک روز هم به فرزند فاطمه بگن از همان راهی که امدی برگرد که ما به تو نیازی نداریم. چون رای 25 میلیونی داریم.
آخه احمدی نژاد تو سمنان گفته اگه توده مردم بر چیزی اتفاق کنند همان نتیجه گیری درست است! آدم یاد سقیفه و کربلا میفته

میثم یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 ق.ظ

در جواب جانباز: جنابعالی و قبله آمالتان (جناب احمدینژاد) که به گزینش و اسلام گزینشی اعتقاد ندارید میشه بگید مدیر عامل بزرگترین بانک کشور در دولت دهم با چه معیار و مبنا و (عدم) گزینشی شد آقای خاوری کانادایی تبار!؟
هنوز منتظر جوابم که چرا؟ مشایی از مناظره عمومی با نبویان تفره میره؟

مسعود به میثم یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:58 ق.ظ

اولا آنچه آقای نبویان گفته بحث علمی نبوده که جوابش مناظره باشد. افترا بوده اس که جای طرحش در دادگاه است و محاکمه. نه مناظره. آقای نبویان باید در جایگاه متهم در دادگاه به مشایی شاکی پاسخ دهد.

ثانیا: مگر خود این آقا نمی گوید مشایی فرانکشتاین نیست و نیاز به مدافع ندارد!؟ بنابراین آقای مصباح هم خودشان زنده است و فرانکشتاین نیست. اگر قرار است قطبهای دو تفکر متضاد با هم بحث کنند باید حود آقای مصباح با مشایی مناظره کند. کاملا هم عادلانه است.

ثالثا: مگر امام صادق فرانکشتاین بود که زمان خود شاگردان و اصحابش را برای مناظره می فرستاد؟ آقای نبویان اگر دنبال جواب گرفتن است نباید از مناظره با شریف زاده فرار کند. بگذار بگویم که این آقایان خودشان مدرس حکمت متالعیه هستند و به حقانیت مشایی یقین دارند. مطمئن باشید اگر جز این بود تا به حال یکبار هم از نقطه نظر فلسفی یا عرفانی حرفهای مشایی را نقد می کردند. اما می دانند خودشان که حق با کیست. برای همین مثل یک اخباری تمام عیار رفتار می کنند.

رابعا: مشایی چندین بار رسما از همین آقایان دعوت کرد. آقای جنتی گفت من نمی آیم نمی خواهم متهم شوم!! بعد جامعه وعاظ با او او دیدار کردند و بعد لااقل نصفشان رسما رفتند و از او حلالیت خواستند. آن آن نصفه دیگر و رییسشان آقای شجونی که هیچ جوابی به استدلالهای مشایی نداشت می گفت من کاری به حرفهای مشایی ندارم می گویم اصلا چرا از این حرفها می زند!!!( یعنی دین از سیاست جدا است! این حرفها جنس دکان ما است و شما نباید رقیب ما باشید!!. این نگاه یک آخوند سکولار است) و بعد آن افرادی را که حلالیت از مشایی خواستند را گفتند از مشایی پول گرفته اند! فقط افترا بدون هیچ استدلالی.

آقای نبویان اعتقادی به وجود خدا و قیامت دارد و این چیزها تنها برایش ابزار کار است. اگر داشت و هدفش واقعا احقاق حق بود می رفت همین شریف زاده را از کار می انداخت. چون وجود روحانیون معتقد به انحراف قطعا از وجود بی عمامه های منحرف خطرناکتر است!! اینطور نیست.
مرگ بر موسسه فاسد قدرت پرست.

بید مجنون به سلام یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:34 ب.ظ

حدیث رو یک بار دیگه بخون
ببین فقها می خوان جلوش واایستن .
مثل علمای یهود که قرآن گفته .....
همیشه هم واایستادنا
چون حرف که فقط نیست
عمل ملاکه
تو تک تک این سالهایی که حضرت امام و آقا بر سالها اسم گذاشتند و برا ما تعیین تکلیف کردند این تریبون دارها و مدعی ها چی کار کردند؟
پس این قدر جوش نزن - فکر کن.
اسمت هم الکی سلام نذار - سلام با خودش سلامتی میاره نه فحش و دعوا....

سلام دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ق.ظ

گفتی فقها؟ این احمدی نژاد و مشایی که دست هرچی فقیه از پشت بستن با اون افاضات مکتب ایرانی و شهید چاوز و فلسفه رجعت! و .....
در مورد سالها هم یادمان نرفته که در سال حمایت از تولید و سرمایه ایرانی جناب احمدی نژاد ارزش دلار را سه برابر کرد و سرمایه ایرانی ها را یک سوم (البته احتمالا یادش رفته بود واحد پول ما ریاله نه دلار!) و قیمت پراید را هم (البته در جهت حمایت از تولید کننده پراید ساز!) سه برابر کرد و .....

مسعود به سلام دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:21 ق.ظ

جناب سلام
تمام پاسخی که به شما می توانم بدهم این است که بروید تاریخچه ریاست جمهوری آلنده در شیلی را بخوانید یا اوضاع اقتصادی ایران در زمان دکتر مصدق را مرور کنید.
متاسفانه شما پیاده نظام پینوشه ها و اردشیر زاهدی ها هستد. ولو خودتان ندانید.
به قول سفیر انگلیس در زمان قائم مقام فراهانی:
باید برای به هم ریختن تهران و فراهم کردن شرایط عزل قائم مقام نان و گوشت در تهران گران شود....

امان از تکرار تاریخ...

علی دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:12 ق.ظ

چطوره که تعریفهای آقا از علامه را می بینید ولی تعریفهای ایشان از احمدی نزاد را نه!؟

الذین فی قلوبهم مرض فزاد هم الله مرضا

محمودزاده دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 ق.ظ http://midwife-90.blogfa.com

سلام.مرسی استفاده کردیم.

با سلام
مؤید باشید

سلام سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:03 ب.ظ

جناب آقا مسعود عزیز که احمدی نژاد رو با مصدق مقایسه میکنی!
اولا مصدق دانسته یا ندانسته خودش یه مهره استعمار (برای فرونشاندن تب انقلابی گری ایرانی ها با اجرای یه شبهه انقلاب شکست خورده و منزوی کردن روحانیت) بود که تاریخ مصرفش برای اونها تمام شد. ضمن اینکه اگه یه ذره موفقیت در کارنامه مصدق بود فقط بخاطر دوره کوتاهی بود که روحانیون و مبارزینی مثل ایت الله کاشانی و شهید نواب صفوی دور و برش بودن. بریدن از علما و روحانیت همانا و سرنگون شدن در چاه خودرای های تاریخ همان. (مثل اینکه زیاد هم در این تشابه بیراه نگفتی!)
در ثانی بزرگترین اشتباهتون اینجاست که در مقایسه شخص اول و دوم مملکت در اون دوره با وضعیت کنونی، متاسفانه نقش شخص اول نظام شاهنشاهی که در حد یک کاتالیزور برای منافع غرب عمل می کرد را مقایسه میکنید با نقش شخص اول .......
شرمم میاد بقیش رو بنویسم. ما اینجا و در این زمان انحراف احمدی نژاد و اطرافیانش رو با زاویه گرفتنش از رهبری و حمله به نهادهای انقلابی که بطور مستقیم زیر نظر رهبری فعالیت میکنن قیاس میکنیم.
برادر! لطفا این ملت ولایی رو با ملت النده و پینوشه اشتباه نگیرید.

مسعود به سلام سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ب.ظ

راست می گویید. مصدق سکولار بود . فراماسونر بود. رسما از بهایی ها حمایت می کرد. رسما حاضر نشد کارخانه های مشروب سازی را تعطیل کند! اما با همه اینها کاشانی با وجود آنکه از او جدا شد و علیهش موضع گرفت هرگز او را بهایی و فراماسونر و بزرگترین دشمن اسلام و فتنه آینده و... ننامید..
اما با همه اینها همین آقای کاشانی بعدا اردشیر زاهدی را هم به حضور پذیرفت و حمایت کرد. بعدش چی شد؟ وقتی کنسرسیوم نفت تصویب شد فهمید که مصدق با همه مصدق بودنش سگش می امثال زاهدی و علا می ارزید. فقط وقتی فهمید که دیر شده بود.
بیچاره ها!! مگر برای استعمار فرقی دارد؟ هر که جلویش می ایستد به همان سرنوشت دچار می کند. الان در ونزوئلا هم تورم بالای بیست درصدی حاکم است و دارند انقلاب مخملی راه می اندازند. مادور هم اصلا مسلمان نیست.
اما اصلا بگو احمدی نژاد بنی صدر است. کجا مخالفان بنی صدر او را بهایی و ماسون و حجتیه ای و.... خواندند؟ کجا از ابزار تهمت زنی استفاده کردند؟ کجا حیطه اختیارات او را محدود کردند؟
اصلا احمدی نژاد اشعث بن قیس و این حضرات مالک اشتر یا عمار! کجار مالک اشتر ها و عمار ها علیه اشعث بن قیست پروپاگاندا راه انداختند و او را کافر و بزرگترین خطر برای اسلام و فتنه آینده و... خواندند؟
اصلا احمدی ابن ملجم و اینها خود امام علی! کجا امام علی در حالی که یقین داشت به خیانت و خباثت ابن ملجم با او برخورد کرد یا آبرویش را برد؟ به ابن ملجم حتی می گفت من را نکش من مستحق قتل نیستم. ابن ملجم گفت اگر مطمئنی من قاتل تو هستم یا من بکش یا زندانی کن یا از شهر بیرون کن. امام فرمود هیچکدام از این کارها را نمی کنم چون تو هنوز مرتکب جنایتی نشده ای . علی کجا و کسانی که بر اساس احتمال خطر آتی هر چه دلشان می خواهد بر زبانهایشان ل جاری می کنند...
این منطق منطق عمار است یا منطق اسراییل؟ اسزاییل می گوید چون احتمالا ایران از فن آوری هسته ای قصد ساختن بمب دارد و چون احتمالا بمب را بر ما خواد انداخت پس هم اکنون باید مجازات و تحریم و تهدید و... بشود چون محتمل خطر جدی است.




جالا بگویید این جمله رهبری خطاب به کیست:

آیا فقط خطاب به موسوی است؟

«شما که با همان نگاه و احساسات رژیم صهیونیستی ولو با ادبیات دیگر جلوی جمهوری اسلامی می ایستید و با همان منطق امریکا با نظام اسلامی عمل می کنید پس چه فرقی با رژیم صهیونیستی و امریکا دارید؟

... عده ای از این طرف می افتند و با دشمن هم، معامله دوست می کنند و عده ای دیگر از آن طرف می افتند و با اندک اختلافی، دوست را دشمن تصور می کنند. ...البته ممکن است اختلافات، عمیق و بزرگ هم باشد اما در هیچ حال نباید دوست را به جای دشمن گرفت.»

۱۳۹۱/۰۷/۲۴


امان از وقتی علم و بصیرت و صفا با تقوا همراه نباشد. علمایی که فقط رییس دفترهایشان ئست نمی گیرند دشمنی می کنند همان بهتر که ببرند.

سلام چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:15 ب.ظ

آقای باچاره ها! حرف منو نگرفتی!
امروز ما کسی رو داریم که طوری این انقلاب رو رهبری کرد که همه دنیا به عجز دربرابر او اعتراف میکنن. احمدی نژاد یا هر رییس جمهور دیگه لازم نیست از خودشون چیزی بیارن وسط فقط کافیه گوش به زنگ دستورات و راهنمایی های این مرد باشن تا به این مملکت آسیبی نرسه. (وصیت امام که یادتون نرفته)
آقای با تقوا! این اصرار شما بر تطهیر مصدق و لجن گرفتن روحانیت من رو یاد دوستان هوادار دکتر معین در سال 84 میندازه. نکنه راست میگن که جریان انحرافی و اصلاح طلب های ورشکسته دست در دست هم نهاده اند به مهر؟
نکنه شما هم اصلاح طلبی و رو نمیکنی شیطون؟ آخه جناب مصدق مدت هاست قبله آمال اصلاح طلب ها و جدیدا هم هواداران مشایی شده !!!
باز هم به شما پیشنهاد میکنم برادر، این ملت ولایی رو با ملت آلنده و پینوشه و چاوز و مادورو اشتباه نگیرید. چون این مردم نحراف احمدی نژاد و اطرافیانش رو با زاویه گرفتنش از رهبری و حمله به نهادهای انقلابی که بطور مستقیم زیر نظر رهبری فعالیت میکنن قیاس میکنند هرچند خودش

سلام چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:20 ب.ظ

ببخشید بقیه اش جا موند:
هر چند خودشون سه بار به یک رییس جمهور رای داده باشند.

مسعود به سلام چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:19 ب.ظ


شما که اوضاع اقتصادی را ملاک قضاوت در مورد احمدی نژاد قرار می دهید لازم نیست که برای رهبری دلسوزی کنید. رهبری در همین سخنان اول فروردینشان سخنان بسیار مبسوطی داشتند که قطعا نشنیده اید. رهبری آن قتی که اصرار می کرد مجلس قوانین را با با نظر دولت تصویب کند و بپذیرد که بحث اجرا سنگین ترین و اصلی ترین میدان فعالیت است امثال شما را می دید. شمایی که که حتی نگذاشتید در طی این هشت سال یک بودجه را دولت را تنظیم کند!! آن وقت همانها دم از سوء تدبیر دولت می زنند!!
حکایت همان کسانی که دستان عباس بن علی را قطع کردند و گفتند عباس کو آن زور و بازویت...

شما دم از پیروی از ولایت می زنید؟ اصلا احمدی نژاد ضد ولایت، آیا ولایت به شما گفته بیایید ودم به دم بر طبل حاکمیت دوگانه بکوبید؟ اگر رهبری گفته بود بروید این دولت منحرف را افشا کنید کار بیشتری هم از دستتان می آمد؟ به قول امام سجاد اگر جدمان رسول الله دستور به آزار و اذیت ما داده بود بش از این بر ما ستم نمی رفت.
دوم اینکه حقیقت البته برایتان تلخ است. مثالی زدم بلکه زدم . البته وقتی نمی خواهید از تاریخ عبرت بگیرید البته نخواهید گرفت. مصدق هر چه بود یک شخصیت ضد استعماری بود. لیکن به شما یاد داده اند که اشتباهات فقط از طرف مصدق بود!! در حالی که اشتباهات آقای کاشانی به هیچ وجه کمتر از آن نبود. اگر چه هیچ گاه کاشانی یک هزارم نسبتهایی که به احمدی نژاد دادید به مصدق نداد.
آلنده و قائم مقام فراهانی هم همنطور. چاوز و مادورو هم همینطور. رییس جمهور سابق پاراگوئه هم همینطور. هر جا یک شخصی آمد بر ضد استعمار قیام کند عده ای به فکر افتادند با سلاح تورم به جنگ او بروند.
اما بله. مردمی که انقلاب کردند البته با ملت شیلی و یا ملت ایران زمان مصدق خیلی فرق داشتند. فرقشان هم این بود که می گفتند ملاکشان اقتصاد نیست . هدفشان از تحقق عدالت تامین نان و مسکن نیست. اما به سلامتی و دروره کثیف شانزده ها ساله تکنوکراتها ارزش ها عوض شد. با عوض شدن ارزشها ارزشی ها منحرف و عوضی نام گرفتند. همه هم و غم مردم شد قیمت گوچه فرنگی. تا جایی که وقتی بهشان می گوییم ایران موجود زنده به فضا فرستاد می گویند اینها قیمت پسته و پراید نمی شود!!
آری. دیگر شما با آن ملتها دیگر هیچ فرقی ندارید.

شما جناب سلام ، با آن مردمی که در سانتیاگو قابلمه به دست در خیابان آمدند هیچ فرقی ندارید. حق شما همان پینوشه است و مطمئن باشید زمانی که یاران مختار را سر بریدند فهمیدند که فریب تزویر را خورده اند. تزویر سکه ای است که یک رویش نام خدا و روی دیگرش نام ابلیس را نوشته اند...

سلام پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ق.ظ

اولا ما تنها دولت را مقصر اوضاع اقتصادی نمیدونیم چون تحریم ها هم کار خودشون رو کرد. اما چیزی که جای تاسف داره عملکرد بی برنامه و تک روی های دولت در این رویارویی است. مجلس و دستگاه های نظارتی هم اگر قوی عمل میکردند و پیش از اینها جلوی بعضی اقدامات دولت را گرفته بودند وضع کمی بهتر از این بود. در واقع ما از عدم مسئولیت پذیری همه این دستگاه ها از دولتی تا مجلسی گلایه داریم. عملکرد دولت من رو یاد کسی میندازه که به همه میگه به من اعتماد کنید و خیالتون راحت باشه چون من به همه اوضاع مسلط هستم و نیازی هم به کمک کسی ندارم. همه هم به او اعتماد میکنن و هست و نیستشان را میدهند دست او. بعد که اوضاع قاراش میش میشه به جای عذرخواهی خشک و خالی با پررویی برمیگرده میگه خوب کردم.
من به مجلس هم انتقاد دارم که چرا با قاطعیت جلوی دولت نایستاد. این رو قبول کنید که حتی استیضاح و برکناری کامل یک دولت (البته با دلیل موثق و غیرمغرضانه) توسط یک مجلس سخت گیر، حق یک نظام دموکراسی است. چون هر دو مشروعند و مشروعیتشون رو از آرای توده های مردم گرفته اند. ضمن اینکه وظیفه نظارتی یکی سنگین تر و مسئولیت اجرایی دیگری هم مشخص است.
مطمئن باش اگه وضع اقتصادی ما به تراز اول جهانی هم برسه ولی دولت بخواد از این وضعیت برای جریان سازی سیاسی و شاخ و شونه کشیدن برای نظام و رهبری استفاده کنه جلوش می ایستیم. اگر هم وضع اقتصادی صدهزار بار بدتر از این بشه اعتراضی به اصل نظام نمیکنیم و صبر میکنیم اما جلوی فرد پرمدعا می ایستیم. این ملت از اصولشون با هیچ امتیازی حتی یارانه و غیره و ذلک کوتاه نمیان.
اگر اصلاح طلب نیستی و یه عدالت طلب از نوع ساده لوحش هستی اشکالت اینجاست که ملاک و معیارت احمدی نژاده در صورتی که برای ما اون فقط یه مجریه با نقاط ضعف و قوت در حوزه اجرا. ملاک و معیار ما فقط و فقط رهبریه. حالا اگه احمدی نژاد وضع اقتصادی مملکت رو به 100 هم برسونه ولی مطیع رهبری نباشه برای ما ارزشی نداره.
ضمن اینکه اداعای عدالت طلبی این آقا وقتی با کارنامه عملی اش (البته بخش هایی که بعد از ریاست جمهوری رو میشه بماند) مقایسه میشه، اون چیزی که باقی میمونه فقط ادعا است و نتیجه اون دلسرد شدن مردم از ادامه راه عدالت طلبی است.
اما از بغضت نسبت به روحانیت و ارادتت به مصدق (مهره استعمار که بخاطر بی بصیرتی قادر به درک عمق ارادت او به امریکا نیستی) معلومه که بدجوری اصلاح طلبی. هرچی باشه حق داری چون امروز اصلاح طلبان و انحرافیون دست به دست هم دادن تا فتنه دیگه ای علم کنن. ولی کور خوندید. هنوز این ملت رو نشناختید چون هر دو جریان رو باهم سرجاشون میشونه.

مسعود به سلام پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:43 ب.ظ

می شود بگویید کدام برنامه؟ چقدر پررویید شما. کدام برنامه را دولت داد و گذاشتند عملیاتی بشود که بعد ایراد بگیرید؟ مجلس می خواست نظارت کند؟ مجلسی که همه درد نماینده اش انتصاب فلانی به عنوان بخشدار فلانجا و یا مدیر کل بهمان و گرفتن فلان موافقت نامه اصولی است؟ چرا وقتی رییس جمهوری دستور می دهد استانداران حق نداند عزل و نصب ها را به میل نمایندگان انجام دهند این آقایان فریاد و جیغ بنفش می کشند؟ بخدای کعبه قسم حتی ادعای ان حضرات در مورد تغییر ساعت هم صرفا یک قدرتنمایی سیاسی بود و بس.

Daylight Saving Wastes Energy, Study Says
http://online.wsj.com/article/SB120406767043794825.html

نمایندگان مطلقا ترسی از خدا ندارند. قانونگذاری می کنند فقط برای اینکه معضلی برای دولت بتراشند و بس. چرا؟ چون این دولت ساخت و پاخت و راه آمدن با مجلس را بلد نیست. کدام نظارت؟ محلسی که تمام دردش کوی سیحلان و سعادت آباد و کهریزک است و به نمایندگی از فتنه گران امثال مرتضوی را به جرم انجام یک وظیفه قانونی نا صالح می داند ؟ شما صد برابر رذل تر اصلاح طلبان هستید.

راستی عادل تر از علی هم کسی بود؟ پس چرا شبها ناچار بود کوله بار نان به دست به خانه فقرا و ایتام و کوخ نشینان ببرد؟ از کی تا به حال فهمیده اید عدالت خواه بودن دولت مساوی کاهش مشکلات اقتصادی است؟
اتفاقا اولین نتیجه شعار عدالتخواهی جبهه گیری و جنگ و جدال است. الته هیچ گاه مخالفان عدالت نمی گویند ما ضد عدالتیم. بهانه های دیگری می تراشند. یکی ناراحت است از اینکه چرا علی مشورت بزرگان را نمی پذیرد. یکی ناراحت که چرا علی قصاص قاتلین عثمان را انجام نمی دهد؟ یکی ناراحت است که چرا سنت های طولانی و موفق عمر را شکسته است!!
البته مشکل می تراشند. البته نظام بانکی و بازار را در قبضه دارند.

آن چه از اصول شما است عدالت نیست. اعتدال است. جالب است که سخن اصلاح طلبان هم اعتدال است.

اتفاقا آن چه در اسلام مردود است همین لغت کثیف " اعتدال " است. اعتدال دشمن عدالت است. اعتدال یعنی دو وری! دو رویی! گرفتن میانه! یکی به نعل و یکی به میخ. آنچه در اسلام است" عدالت " است. عدالت گرفتن طرف حق ولو بر خلاف نظر همه باشد. ولو اینکه بسوزی و نابود شوی. قل الحق و لو کان فیه هلاکک. عدالت خط وسط میان تند روی و کند روی است. نه خط وسط میان حق و باطل.
نمونه عدالت حضرت علی است. عدالت را اجرا کن ولو به قیمت دشمنی همه رجال.
نمونه اعتدال عبد الله بن زبیر است. هم ادعای اسلامت سر و جایش باشد هم کاخ و قصر اشرافیت. البته مردم در بیشتر اوقات جذب اعتدال گرایان شده اند نه عدالتخواهان.
حتما رازی هست که آمریکا در همه جای دنیا از میانه روها حمایت می کند!!
من از همه شما اشراف و رجال و بزرگان و نخبگان و طرفدارانشان ابراز برائت می کنم.

سلام پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ب.ظ

آقای مسعود، شد شما یه متن بزاری و توش یه کم مودب باشی؟ حالا که اینطوره منم با ادبیات خودت باهات حرف میزنم. آقا به نظر من شما کلا قاطی کردی.
گفتی: " اتفاقا آن چه در اسلام مردود است همین لغت کثیف اعتدال است. اعتدال دشمن عدالت است. اعتدال یعنی دو وری! دو رویی! گرفتن میانه! "
خب من چکار کنم وقتی امیرالمومنین حرف شما رو نقض میکنه و اون حدیث معروف رو میگه که : "خیر الامور اوسطها" یعنی بهترین کار میانه روی و اعتدال است.
بابا بی خیال شما وضعت خیلی خرابه. خب نتیجه فاصله گرفتن از فقها و روحانیت همینه که باید فتوا به رای و نظر شخصی بدی. که این رو هم البته مشایی یادتون داده. همینه که ما میگیم شما از خط اصیل اسلام منحرف شدید. حالا حالیت شد ما چی میگیم؟ ما میگیم آزادی خواهی و عدالت طلبی و اصولگرایی فقط در چارچوب اسلام اصیل و با دریافت از راه اصیل آن امکان پذیره و مشروعیت داره و از التقاط باید دوری کرد. امثال شما در طول همون تاریخی که بلغور میکنی کم التقاط و انحراف و شعبه و شاخه در اسلام ایجاد نکردن.
جنگ هفتادوملت همه را عذر بنه
چون ندیدند حقیقت ره افسانه زدند
راه اسلام اصیل هم زیر پرچم حضرت سید علی جمع شدنه و فرعی دانستن هر که غیر از اوست (اعم از اعضای دولت یا مجلس یا هر جای دیگه). نه توجیه کردن و موس موس کردن هر کار غلط احمدی نژاد و مشایی و دیگران.
از اینجاست که راه ما و شما جدا میشه. بیدار کردن کسی که خودشو به خواب زده بی فایده و وقت تلف کردنه چون: نرود میخ آهنین در سنگ.
اصلا شما خوبی و شما درست میگی به التقاطاتت هم ادامه بده تا بخوری به دیوار چه کنم.
فقط یادت باشه که شماها رو نه بهار که آخر پاییز! میشمریم.
اندکی صبر سحر نزدیک است.
تا اون موقع والسلام.

مسعود به سلام جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ق.ظ

علی ظاهرا باید تفسیر حرفهایش را از شما یاد می گرفت و می فهمید وقتی از او می پرسند به سیره شیخین عمل می کنی یا نه جواب مثبت می داد!! چرا که روش عمر بین روش پیغمبر بود و روش ابوسفیان!!
اوسط بین چیست؟ بین حق و باطل؟؟؟ یا بین باطل و باطل؟ بین اند روی و کند روی؟
آقایی که دم از علما می زنی!! آنها خودشان می دانند که اعتدال مصدر ثلاثی مزید از باب افتعال است و افعالش متعدی هستند. دو چیز را با هم معتدل می کند!!! و عدالت یا عدل مصدر ثلاثی مجرد است و لازم!! نیازی به مفعول ندارد. اعدلوا هو اقرب للتقوی.
تا دلت بخواهد در قرآن دستور به عدل هست. اگر توانستی یک دستور برای اعتدال نشان بده. عدل کار خداست و اعتدال اختراع شیاطین انسان نما.

آری. خط ما قطعا جدا می شود. از کسانی که قرآن و اهل بیت بریدند .
کدام فقیه قابل اعتماد است؟
اولا که همه فقهای شیعه که نه. اما برخی از آنها افراد درستی هستند. قال الامام العسکری (علیه السلام) : فمن قلّد من عوامنا مثل هؤلاء الفقهاء ، فهم مثل الیهود الذین ذمهم الله تعالى بالتقلید لفسقة فقهائهم ، فأما من کان من الفقهاء صائنا لنفسه ، حافظا لدینه ، مخالفا لهواه ، مطیعا لأمر مولاه ، فللعوام أن یقلدوه ، وذلک لا یکون إلا بعض فقهاء الشیعة لا جمیعهم .

اما این شما البته دنبال آدم آدم با تقوا نیست. دنبال آدمی هستید مریدهایش بیشتر و سر و صدایش بلندتر باشد:
وعن الأمام الصادق (علیه السلام) لحمران رضوان الله علیه وهو یتحدث عن علائم الظهور الى ان یقول :- ( ورأیت الفقیه یتفقه لغیرالدین یطلب الدنیا، والرئاسة ، ورأیت الناس مع من غلب )
( غیبة النعمانی ص ۲۹۷ )


با عرض معذرت ما خطمان را از آنها جدا کرده ایم. آن آقایانی که به اینکه بگویند ریاست جمهوری امانت الهی است و نه گوشت قربانی تا مانند یک سیاستمدار سکولار حضرات به تقسیم قدرت دعوت می کنند و می گویند با هم ائتلاف کنید !! یکی رییس شوید بقیه شوند!!! هرگز نمی گوید یکی که رییس جمهور شد بقیه با او همکاری کنند و کارشکنی نکنند. نمی گوید.چرا ؟ چون تقوا است که روز به روز کمرنگتر می شود.

شما غیر اینکه مرا متهم کنید که دارم اباطیل به قول شما بلغور می کنم استدلال دیگری هم دارید؟ شما که رسما قبله خود را اقتصاد قرار داده اید نگران دیانت هستنید؟

اصلا ما برای ما مهم نیست که شما تعدادتان چه قدر و است جوجه های لعنتی شا را کی می خواهد بشمارد. ما بر حق خود پایداریم. این پایداری ئواقعی است نه آنچه جبهه پایداری می گوید. برای ما پایداری روی حق تکلیف است. می خواهد جواب بدهد می خواهد ندهد.
در منطق فطرت و مکتب انسان کامل پایداری در راه حق تکلیف است. می خواهد جواب بدهد می خواهد ندهد. به قول امام خمینی خواه بگویند مرگ و خواه بگویند درود. نماد این نوع پایداری امام حسین است. نماد این نوع پایداری شهید بهشتی است. نماد این نوع پایداری شهید اسد الله لاجوردی است. بگذار متهمت کنند. بگذار بگن منحرف. بگذار بگویند ضد امام بگذار بگویند ضد
ولایت فقیه. بگذار بگویند اسلام آمریکایی.

آری پایداری تکلیف است. همان که به قول شیخ الاسلام می گوید من حق ندارم تحت تاثیر جو سازی ها کسی را عزل کنم که گناهی برایش ثابت نشده. پایداری واقعی شخص احمدی نژاد است که می توانست با قربانی کرد بیگناهانی مانند مشایی دل امثال شما را به دست آورد و از بار سنگین هجمه و حمله ها کم کند
اما مردانه ایستاد و آبرویش را هم داد برای آنکه ظلم نکرده باشد...
شما بگویید. آن مرد بزرگ همه را از ته دل بخشید. اصلا مومن واقعی همین است. به این می گویند مقام رضا. اما خدا شاهد است که خود خدا این همه ستم را بی جواب نخواهد گذاشت

من هرگز در مقابل کسانی همه نوع تهمت و اهانت و فحاشی را به این مرد خدا کردند رعایت ادب دیپلماتیک را نخواهم نمود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد