تکامل در مسیر ظهور ( سیاسی )

دوستان ظواهر امر و روند اتفاقات فریاد نزدیک بودن ظهور را سر داده است به هوش باشیم غافلگیر نشویم

تکامل در مسیر ظهور ( سیاسی )

دوستان ظواهر امر و روند اتفاقات فریاد نزدیک بودن ظهور را سر داده است به هوش باشیم غافلگیر نشویم

آیا انتخابات ریاست جمهوری یازدهم می تواند راه ر ابرا ی بر خورد


بسم الله الرحمن الرحیم



آیا انتخابات ریاست جمهوری  یازدهم می تواند راه را برای بر خورد با دست های باج خواه در نظام باز کند؟



ملت ما انقلاب انجام نداده است و در راه این انقلاب زحمات طاقت فرسا و فشار های سنگینی تحمل ننموده است و  جان های نفوسش را نثار نکرده است تا انقلابی شکل بگیرد که در آن عده ای با اتصال به بدنه نظام آن  به سرمایه های آنچنانی دست رسی پیدا کنند برای خود زندگی در مرفه نشین شهر تهران و سرمایه های  میلیاردی و بیلیاردی و ...  رقم بزنند و سپس انقلاب و نظام را در سیطره خود در بیاورند و سعی نمایند بیشترین فرصت های ثروت اندوزی و کاراکتر اقتصادی شدن را برای خود فراهم نمایند و وقتی کسی چون احمدی نژاد که به این روش معترض می باشد و فریاد اعتراض به چنین وضعی را بلند نموده است و همچنان خود را از جنس مردم و وفادار به توده های مردم بخصوص  قشر های مستضعف می بیند را در بدنه اجرایی کشور بفرستد  ، آنوقت  این افراد به راحتی او را تحت فشار قرار بدهند؟! و  چنین رئیس جمهوری نتواند! به توده های ملت و اقشار مستضعف خدمت نماید و نتواند! در حد مطلوب  منابع ملت را به جای سود رسانی به عده ای خاص در خدمت نجات توده های ستم کشیده کشورمان  قرار دهد؟



آیا ملت ما برای چنین انقلابی حاضر به فداکاری شد  که اینگونه عده ای  انقلاب را در انحصار خود قرار دهند و با عوام فریبی و حفظ ظاهر به اهداف سود جویانه خود بیندیشند و اجازه ندهند ملت از  اموالی که برا ی خود رقم زده اند اطلاعی حاصل نماید و با هزاران ترفند و کلک نگذارند ملت ماهیت واقعی آنها را تشخیص دهد و حتی کار را تا آنجا پیش ببرند که این جرأت و جسارت را پیدا نمایند که سعی در خام نمودن ملت بنمایند و آن رئیس جمهور ( احمد ی نژاد )  را دشمن  ملت تبلیغ نمایند و سپس خود را دوست و خادم ملت در اذهان ترسیم کنند. 



آیا ملت برای چنین انقلابی زحمت کشید؟ سختی و مشکلات طاقت فرسا تحمل نمود خون داد مجروح و حتی جانباز بادرصد بالا تحمل نمود.



آیا نباید این روند متوقف شود و چنین وضعی خاتمه پیدا نماید  تا کی باید برای حفظ مصالح نظام سکوت نمود تا کی باید این افراد قابل حذف از بدنه نظام و انقلاب نباشند به راستی چرا بر خورد یا عدم بر خورد با این افراد با مصالح نظام گره خورده است آیا انقلاب ما هنوز به نقطه ای نرسیده است که بر خورد با این افراد به مصالح نظام و کشورما آسیب وارد نکند؟



ما باید تکلیف خودمان را با این وضع مشخص کنیم که آیا این پتانسیل وجود دارد که نظام از این وضع و این افراد نجات پیدا کند  یا چنین پتانسیلی وجود ندارد اگر چنین پتانسیلی وجود ندارد باید ملت را محکوم به  تحمل چنین انقلابی ضعیف و ناکار آمد بدانیم و اگر چنین پتانسیلی وجود دارد پس چرا تا الان  از این پتانسل استفاده نشده است و در کل باید مشخص کنیم چگونه و در کدام مسیر و روشی و با چه فرجه زمانی  ، انقلاب از چنین وضعی نجات پیدا می نماید و می تواند بدونه اینکه مصالحش در خطر بیفتد این افراد را شناسایی کند و کنار بگذارد.


 لازم است تکرار کنم آیا ملت ما انقلاب نمود تا عده ای با حفظ ظواهر و با بهره گیری از ظواهر و مقبولیت های  اسلامی و انقلابی سرمایه های آنچنانی برا ی خود رقم بزنند و انقلاب را در انحصار خود در بیاورند؟!



و لذا با انتحاب احمدی نژاد امیدی حاصل شد که روند نجات انقلاب از چنین افرادی ، با چشم انداز امیدوارانه تری مواجه بشود ولی در حقیقت مبارزه احمدی نژاد با  این افراد به صورت خاموش صورت گرفت به این صورت که ملت متوجه نمی گردید که احمد ی نژاد کجاها جلوی زیاده خواهی این افراد ایستاده است و کجا ها آنان با فشار های خود عرصه را بر او تنگ نموده اند البته فشار هایی که این افراد از کانال مجلس وارد نموده و می نمایند تا اندازه ای آنهم نه در حد رضایت بخش ،  برای ملت آشکار شده است  و لی در کل ملت از حقیقت چنین امری آگاهی نیافته اند و تا حدود زیادی و  در حد بالایی  نمی داند این افراد چه کسانی هستند و  شاید  احمدی نژاد هم از آنطرف می دیده است  آنگونه وضع خراب است که گر حکم شود که  مست گیرند -- در شهر هر آن که  هست گیرند  و لذا وارد این مقوله نشده اند .



ولی در کل لازم است این روند عدالت طلبی و زنده نمودن شعار های انقلاب آنگونه در دولت یازدهم ادمه یابد که راه  برای پالایش انقلاب و نظام از دست  افراد آلوده به سوء استفاده از ظرفیت انقلاب و نظام به صورت شفاف تر و صریح تر باز گردد و این امر تنها بر پایه بصیرت و فهم بالاتری نسبت به گذشته از طرف ملت میسر خواهد گردید.



ملت باید ظرفیت اینکه معروف ترین و پرسابقه ترین افرادی را هم که شناسایی می شود و از بدنه نظام خارج می گردند را داشته باشد و با روحیه بالاتر و امیدوارانه تر به سمت نجات انقلابی که متعلق به خود او می باشد پیش برود ملت ما باید این حقیقت را ببینید که انقلاب متعلق به این افراد نیست  و در اصل انقلاب یک خواسته و یک اراده عمومی در سطح ایران می باشد خواسته و اراده ای که می تواند هر سوء استفاده کننده ای را از بدنه نظام خارج نماید حتی  اگر تعداد  افراد حاضر در نظام  با درصد بالا شایستگی  حضور در بدنه نظام را نداشته باشند.



ملت باید ظرفیت خود را بالا ببرد  تا انقلاب بتواند پتانسیل های خود را در خدمت به  پالایش نظام از چنین افراد  قرار دهد و ملت را از شجره طیبه خود سیراب نماید به گونه ای که فقر و تهیدستی در کشور ما مفهوم نداشته باشد فاصله طبقانی غیر منطقی و خشن ، یک امر بی مفهومی  شده باشد و اینگونه راه حرکت قلب ها به سمت تعالی و کمال مطلوب خداوند هموارتر گردد.



دست آخر باز لازم است این سوال مطرح شود که آیا انتخابات ریاست جمهوری یازدهم می تواند تبدیل به یک حماسه سیاسی بشود که  راه برای بر خورد انقلاب با سوء استفاده کنندگان در بدنه نظام با هر رده و مسئولیت هموار شود؟ آیا ملت به این سمت می رود که یک خواسته عمومی در او شکل بگیرد تا همه سرمایه های ملکی و بانکی و ... در داخل کشور مشخص گردد و تمام این دارایی ها رد یابی گردد و  سهم همه دست اند کاران در داخل نظام از این اموال مشخص شود تا اینگونه راه برای بر خورد با  سوء استفاده کننده گان از انقلاب و نظام  هموار تر و مساعد تر گردد؟؟


 


به دوستان توصیه می نمایم درد و دل احمدی نژاد در مورد فشار هایی که این افراد سوء استفاده کننده در بدنه نظام بر او وارد نموده اند را حتما" مطالعه نمایند:



رئیس جمهور:


اداره کشور یک امر واحد است به استثنای مواردی که در اختیار مقام معظم رهبری می باشد ،  والسلام



دوستان توصیه می کنم فایل صوتی زیر ا نیز گوش بدهید:



http://uploadkon.ir/uploads/ahmadi%20nejad%20enghelab.mp3


 


                                    آیکون نظرات بالای مطلب می باشد






نظرات 25 + ارسال نظر
میثم یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ق.ظ

انتخابات ریاست جمهوری یازدهم می تواند راه را برای بر خورد با دست های باج خواه در نظام باز کند.
فقط باید صبر کرد و منتظر ماند. البته منتظر آخر پاییز! تا ببینیم از بر و بچه های احمدی نژاد چندتاشون مثل خاوری، کانادایی (شاید هم چینی) از آب در میان! منتظر میمونیم و میشمریمشون.

بیدمجنون به میثم یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:12 ب.ظ

ببین میشه بگی خاوری کی سر کار اومد؟ اصلا تو چه زمانی به کانادا وصل شد؟ و کیا سر کارش آوردند؟ پسر یه کم منطقی فکر کن.....
دقیقا احمدی نژاد هم که از این ناراحته که زورشون به اصلیا نمی رسه - قوه قضایی تا حالا نتونسته خاوری رو بگیره - بعد کسای دیگه رو گیر می دن.

میثم خان گمونم تو زمون امام علی (ع) هم بودی به ایشون می گفتی تو نعوذبالله دزدی چون استاندارات دزدن ....این طرز فکر درسته؟


و اما آقا جانباز اگر عقلمون کار کنه انشاالله که خدا یاری مون می کنه همه رو سر جاشون می شینیم ...... انشاالله و اگر شکم پرستی و.... بذاره

رحی یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:17 ب.ظ

سلام
اگر امکان داره میخواستم جو سیاسی عمومی مردم را در اصفهان بدونم .بیشتر با توجه به گرونی ها ، الان به کدام طیف متمایل شدند . گرونی را آوردم چون دیگه از هیچ کسی حرف ی را در مورد دین و خدا ، قبول نمیکنند و این تقریبا عمومی شده .

میثم دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 ق.ظ

این که احمدی نژاد نژاد 8 ساله میخواد اصلی ها! رو کنه که همه میدونن. یه چیز جدید بگو. (بگم بگم هاش دیگه از مد افتاده)
جواب منو ندادی که آقای احمدی نژاد اگه یک روز هم ماهیت خاوری رو شناخته چرا همون روز مدیر بی لیاقت بزرگترین بانک دولتی (دقت کن: دولتی) رو عزل نکرده! ایشان که ماشالله در عزل و نصب کردن های محیر العقول که صدای همه را درآورده ید طولایی دارند. (البته فقط یه جا زورش نرسید اون هم خدا رو شکر در وزارت اطلاعات بود که با درایت رهبری از دست اندازی های این آقا در امان ماند)
ضمنا ایشان که از قالیباف و حاج منصور و حدادیان و شریعتمداری و ... شکایت کرد حداقل از این جناب خاوری یه شکایت خشک و خالی میکرد که ملت بفهمن به هم وصل نیستند.
مگه اینکه بگی جناب احمدی نژاد اصلا از ماهیت این آقا بی خبر بود، که امان از دست این رئیس جمهور بی خبر ما!

مسعود به میثم دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 ق.ظ

خاوری با اصرار نمایندگان مجلس پست گرفت آقا. آنهم درست زمانی که احمدی نژاد تلاش داشت با مجلس همراهی کند.

http://www.entekhab.ir/fa/news/53216
شما اگر راست می گویید بگویید چرا جهرمی دارد آزاد برای خودش می گردد....
احمدی نژاد هیچ گاه نفوذی بر مافیای بانکی نداشت و ندارد.

سحر ۲ دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:23 ق.ظ

با سلام

جناب میثم٬ من هم میپرسم چرا داداش زورگیر قانون گزار باشی راست راست میگرده و داداش زمینخوارش هم نه تنها راست راست میگرده٬ از مزایای دفاع از جقوق بشر هم مستفیض میشه.

میثم سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:34 ب.ظ

شما اگر راست می گید بگید چرا جهرمی دارد آزاد برای خودش می گردد.... خب ایشون هم احیانا وزیر دولت فخیمه نبودن؟ چه میکنه این احمدی نژاد با این روش های نوین گزینش!
باید منتظر آخر پاییز موند تا ببینیم جمع بر و بچه های اختلاسی احمدی نژاد چقدر رکورد میزنن.
بقول لاریجانی چرا احمدی نژاد با دور و بری های خودش برخورد نمیکنه؟ به قول آقا هم چرا جرم اثبات نشده دیگران رو جار میزنه؟ (احیانا از نظر عرفی و شرعی و اخلاقی زشت نیست؟) چرا اسامی 300 نفر مفسد اقتصادی رو بعد 8 سال رو نمیکنه؟ نکنه گذاشته واسه انتخابات؟ پس عدالت برای این آقا فقط شعار و ابزاریه برای بازی انتخاباتی و موندن بر سر قدرت!
جمع کنید بابا قدرت به اینها هم مزه داده و نمی خوان ولش کنن.
باز دم رئیس جمهورهای امریکا گرم که وقتی دوره شون تموم میشه دست زنشون و سگشونو میگیرن میرن پی کارشون.
اینجا ما به احمدی نژاد ساده زیست رای دادیم از دل دولتش اختلاس 3000 میلیاردی دراومد! همینجوری پیش بره تا اول پاییز که باید دولت رو تحویل بده، یکی شده گنده تر از هاشمی.
همون رایی هم که بهش دادیم بخاطر ارادت ما به حضرت مصباح بود ولی خب اون بیچاره هم گول ظاهر این آدم رو خورد. خدا آخر عاقبت هممونو بخیر کنه.

مسعود به میثم سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 ب.ظ

لابد برای اینکه احمدی نژاد چوب اعتماد کردن به آدمهای لاریجانی را می خورد. افرادی که فکر می کردیم چون ریش دارند دین هم دارند. همان دستگاه قضایی که محکم پشت جهرمی هست یک روزی اژه ایش هم وزیر اطلاعات بود!!!!
اصلا بگو احمدی نژاد بنی صدر است. کجا مخالفان بنی صدر او را بهایی و ماسون و حجتیه ای و.... خواندند؟ کجا از ابزار تهمت زنی استفاده کردند؟ کجا حیطه اختیارات او را محدود کردند؟
اصلا احمدی نژاد اشعث بن قیس و این حضرات مالک اشتر یا عمار! کجار مالک اشتر ها و عمار ها علیه اشعث بن قیست پروپاگاندا راه انداختند و او را کافر و بزرگترین خطر برای اسلام و فتنه آینده و... خواندند؟
اصلا احمدی ابن ملجم و اینها خود امام علی! کجا امام علی در حالی که یقین داشت به خیانت و خباثت ابن ملجم با او برخورد کرد یا آبرویش را برد؟ به ابن ملجم حتی می گفت من را نکش من مستحق قتل نیستم. ابن ملجم گفت اگر مطمئنی من قاتل تو هستم یا من بکش یا زندانی کن یا از شهر بیرون کن. امام فرمود هیچکدام از این کارها را نمی کنم چون تو هنوز مرتکب جنایتی نشده ای . علی کجا و کسانی که بر اساس احتمال خطر آتی هر چه دلشان می خواهد بر زبانهایشان ل جاری می کنند...
این منطق منطق عمار است یا منطق اسراییل؟ اسزاییل می گوید چون احتمالا ایران از فن آوری هسته ای قصد ساختن بمب دارد و چون احتمالا بمب را بر ما خواد انداخت پس هم اکنون باید مجازات و تحریم و تهدید و... بشود چون محتمل خطر جدی است.




جالا بگویید این جمله رهبری خطاب به کیست:

آیا فقط خطاب به موسوی است؟

«شما که با همان نگاه و احساسات رژیم صهیونیستی ولو با ادبیات دیگر جلوی جمهوری اسلامی می ایستید و با همان منطق امریکا با نظام اسلامی عمل می کنید پس چه فرقی با رژیم صهیونیستی و امریکا دارید؟

... عده ای از این طرف می افتند و با دشمن هم، معامله دوست می کنند و عده ای دیگر از آن طرف می افتند و با اندک اختلافی، دوست را دشمن تصور می کنند. ...البته ممکن است اختلافات، عمیق و بزرگ هم باشد اما در هیچ حال نباید دوست را به جای دشمن گرفت.»

۱۳۹۱/۰۷/۲۴


امان از وقتی بصیرت با تقوا همراه نباشد.

سبز بهاری چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ق.ظ http://SABZEBAHAHRI.BLOGFA.COM

پاسخ به یک شبهه کلیشه ای

آیا ما منحرف شده­ایم؟

یکی از تهمتهایی که در سالهای اخیر و خصوصاً در دوره دولت دهم به دکتر احمدی نژاد و حامیانش به کرّات زده می شود، «منحرف بودن» و «منحرف شدن» است که لازم است در این خصوص برخی حقایق پاسخ داده شود. این اتهام از سوی دو جریان مختلف به دکتر و حامیانش زده می شود که البته هریک به نیت و غرض خاصی این اتهام را مطرح می کنند: جریان نخستی که اتهام «منحرف بودن» را مطرح می کند، جریان رقیب دکتر در انتخابات سوم تیر 84 است که با محوریت هاشمی و خاتمی از روزهای اول دولت نهم به اتهام زنی به دولت مشغول بوده اند. جریان دیگری که اتهام «منحرف شدن» را مطرح می کند جریانی است که هرچند در 84 و ابتدای دولت نهم در کنار دکتر بود اما به تدریج از او فاصله گرفت و بعد از آن که نتوانست ژرفای تصمیم دکتر در معاون اولی مهندس مشایی را فهم کند، رو به روی او قرار گرفته و اکنون نیز این تهام را به او مطرح می کنند. از آنجایی که معمولا هوادارن دکتر به گروه اول چندان اعتنایی نمی کنند به اتهام اول نپرداخته و جوانب اتهام دوم را بررسی می کنیم:


sabzebahari.blogfa.com

میثم چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:52 ب.ظ

مسعود خان، اقای اژه ای اگه وزیر دولت بود یادتان هست سر آن قضیه ارادتمندی احمدی نژاد به رهبری، که رهبری مشایی را لایق معاون اولی ندانستند (که البته مدت ابراز ارادتشان حدود یک هفته طول کشید) به همراه چند وزیر دیگه به نشانه اعتراض از کابینه دولت خارج شد؟
ضمنا طوری وانمود نکنید که انگار احمدی نژاد و دار و دسته اش فرشته روی زمین اند و به کسی تا به حال تهمت و افترا نزدن!
جمله رهبری در دیدار مردم آذربایجان هنوز یادمان هست که تهمتهای ایشان به دیگران را غیرشرغی و غیرقانونی دانستند.
اگر هم به تخریب کردن اشخاص اعتقادی ندارید، باید عرض کنم خود جناب احمدی نژاد در قضایای انتخابات 84 و 88 و یکشنبه سیاه مجلس نشان داد در زمینه تخریب ها و تهمت های اثبات نشده استاد مسلم تشریف دارند.
ایشان اگه در مسئله مبارزه با مفاسد اقتصادی عزم مصممی داشت، همین دو سه ماه پیش رهبری گله نمیکرد از مسئولین که این مسئله را جدی نمیگیرند و به مردم بگویند که من بارها از آنها خواستم ولی آنها توجهی نکردند.
بله ماهم به احمدی نژاد سه بار رای دادیم (دو بار سال 84 و یک بار هم سال 88) اما نه به خاطر خودش بلکه به این دلیل که فکر میکردیم از بقیه نسبت به ولی فقیه مطیع تره. اما وقتی عقلتو قاضی میکنی و قضایا رو کنار هم میزاری میبینی کمیت این اقا بدجوری این وسط لنگ میزنه.
البته پشیمان هم نیستیم چون ما به وظیفمون درست عمل کردیم اما جناب رییس قدر موقعیتش را ندانست و خودش را گم کرد. حالا هم به همان وظیفه قبلمان عمل میکنیم و به کسی رای میدیم که در اطاعت از ولی فقیه خالص باشه و از خط انقلاب منحرف نشده باشه.

مسعود به میثم چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:13 ب.ظ

اولا اژه ای به این لو رفتن نامه دستنویس رهبری عزل شد و به دلیل بی کفایتی محضی که در فتنه نشان داد و برخی عناصر مجموعه اش رسما برانداز از آب در آمدند. اصلا خرفهای احمدی نژاد رانشنیده اید که گفت " من به آن آقا گفتم فلان و فلان آقا برانداز هستند باور نمی شد".. شما باید فکر بکنید چرا عهمان قوه قضاییه ای که به هیچ عنوان حاضر به محاکمه فتنه گران نیست به این آقا فورا پست می دهد.( البته می گوید تدبیر رهبری تعظیل کردن کردن عدالت است اما دروغ می گویند. فرض کنید موسوی بیاید دادگاه بگوید فلان افراد به من گفتند برنده شده ای... چه شود..)
ثانیا: یادتان هست رهبری چرا گکفت حرفهای احمدی نژاد خلاف شرع است؟ به صراحت کلام رهبری به دلیل عدم اثبات مدارک در دادگاه و عدم حضور متهم که از خودش دفاع کند. حالا بگویید ببینم وقتی نشان دادن یک مدرک قابل استناد در دادگاه مانند فیلم به آن دلایل خلاف شرع است تکلیف نوشته و سخنرانی های بی سند و مدرک حسین شریعتمداری و عمار ها و سردارها و امثال خود تو چیست؟ احمدی نژاد خطایی کرد از سر خشم و هنوز هم قابل نصیحت است نه مثل بعضی ها که دیگر کارشان از نصیحت گذشته است.

ثالثا: به فرض احمدی نژاد اصلا فاسد و ضد ولایت فقیه است. آیا رهبری از شما خواسته بروید و بر طبل حاکمیت دوگانه بکوبید و این چیزی را که به خیال خودتان واقعیت است علم کنید و همه نشان دهید؟ اگر انصافا رهبری گفته بود بروید آبروی این جریان انحرافی را ببرید و افشایش کنید چه کار بیشتری از دستتان بر می آمد؟ به قول امام سجاد اگر رسول الله دستور ستم بر اهل بیتش را داده بودذ بیش از این بر ما ستم نمی رفت

رابعا: اصلا به فرض رهبری گفته بود بروید مشایی را افشا کنید. آیا این روش شما اسمش مبارزه اخلاقی است؟ آیا هدف وسیله را توجیه می کنید آیا حق دارید چون کسی را بد تشخیص می دهید حالا هر تهمتی که به ذهنتان می رسد به او بزنید؟
تقوا چیست؟ رهبری به طور خصوص به بعضیها گفته بروید فلانی را بکوبید؟
فرض کنیم همین است که آقای مصباح می گوید. احمدی نژاد و یا آدمهایش بزرگترین خطر برای اسلام هستند. آیا براستی چنین انحراف بزرگی در اسلام ممکن رخ بدهد و رهبری آن را موضوع فرعی بداند؟ ممکن باز هم بگوید دشمن شما که
شیطان اکبر نیست؟ این همه اصرار برای رعایت انصاف و عدم تندروی در قضاوتها خطاب به چه کسی بود؟ العیاذ بالله رهبری از شناختن خیر و شر خودش عاجز است و یا نیاز به سخنگو دارد؟ چرا در جمع دانشجویان رهبری گفت:« من استالین نیستم که یک عده را بیاورم حرفهایم را تئوریزه کنند؟» حرفی که البته حتی در سایت خود رهبری هم سانسورش کردند. چه کسانی از ایشان
استالین می سازند؟
چه کسانی با کمال وقاحت خود را عقیه تئوریک = دایه مهربانتر از مادر معرفی می کنند؟

http://www.daypress.ir/fa/pages/?cid=43604
چرا رهبری باید بگوید

:«مبادا کسى تصور کند که رهبرى یک نظرى دارد که برخلاف آنچه که به عنوان نظر رسمى مطرح میشود، در خفا به بعضى از خواص و خلّصین، آن نظر را منتقل میکند که اجراء کنند؛ مطلقاً چنین چیزى نیست. اگر کسى چنین تصور کند، تصور خطائى است؛ اگر نسبت بدهد، گناه کبیره‌اى انجام داده. نظرات و مواضع
رهبرى همینى است که صریحاً اعلام میشود؛ همینى است که من صریحاً اعلام
میکنم...»

آیا مواضع قاطع رهبری در مقابل انحرافات دولت اصلاحات و سازندگی را یادشان نیست؟ آیا رهبری با احمدی نژاد تعارف دارد؟ به هیچ وجه. همین که می بیند یک کاری خلاف شرع است و ممکن است الگو برداری شود همان را بلافاصله می کوبد.

غیر از این نیست که رهبری به هیچ وجه برداشت آقای مصباح را در خصوص دولت قبول ندارد همانطور که در مورد شریعتی هم نظرات ایشان را قبول ندارد.
منتها جای حیرت است که آقای مصباح دایم سخن از اطاعت از رهبری می گوید خودش صد و هشتاد درجه برعکس را عمل می کند. مگر رهبری نگفت هر کس از امروز تا انتخابات فضا را ملتهب کند خیانت کرده است؟ گیرم و سلم که احمدی نژاد خیانت کرد و مرتکب خلاف شرع شد. تکلیف سخنان همین آقای مصباح در
دانشگاه شریف چیست؟ وقتی سخنان مستند احمدی نژاد به علت عدم اثبات در دادگاه و دفاع متهم خلاف شرع است تکلیف این بصیرت پراکنی های شیخ شما چیست؟ آیا رهبری راضی بود که یک نفر را بهایی و حتیه ای و فراماسونر و جادوگر و ضد دین و بزرگترین دشمن اسلام و.. بنامید؟

شما صداقت ندارید. چند سال را غیبت و تهمت علیه مظلومترین بنده خدا گذراندید و البته حالا اعتراف به گناه برایتان بسیار سخت است. م شما و هم شوختان.

میثم چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:55 ب.ظ

یادمان نرفته دخالت های بی جای احمدی نژاد در وزارت اطلاعات به جایی رسید که رهبری تودهنی خوبی بهش زد و اون هم فکر کرد با خانه نشینی میتونه کاری از پیش ببره!
از شنیدن این حقایق هم ناراحت نشو آقا مسعود چون به همان دلیلی در بیان انحراف احمدی نژاد و اطرافیانش تعلل نمیکنیم که در در فتنه 88 هم بدون تعارف جلوی اصلاح طلب ها ایستادیم.
شاید ما اصولگرا باشیم ولی اینو بدون حتی اگه همه جبهه اصولگرا هم بخوان مثل احمدی نژاد برای رهبری کری بخونن، جلوی همه اونها هم می ایستیم.
منطق سیاسی ما موازنه هر فرد و جناح و گروه با ولایت فقیه است و اصولا نسبت به هیچ کسی غیر از رهبری هیچ گونه تعصب و تعهد محضی نداریم حتی احمدی نژادی که سه بار بهش رای دادیم و کم هم بخاطرش فحش و کتک نخوردیم و توی محل کار و درس و رفت و آمد شبهه روشن فکران و بدخواهان نظام کم متلک بارمان نکردند به اتهام احمدی نژادی بودن.
اون روزها وظیفمون همون بود و بر کسی منتی نداریم ولی اگر شما سرتان را زیر برف نکرده باشید صف آرایی احمدی نژاد جلوی نظام و رهبری را که مثل روز روشن است می بینید.
حرف من اینه که در روزهای بعدی که این رویارویی نمایان تر میشه (بخصوص بعد از رد صلاحیت احتمالی مشایی) شما هم کمی دست از تعصب کورتون بردارید.
ملاک و معیار شناخت حق برای ما فقط یک اصل است و اون هم اصل ولایت فقیه که اگه به توصیه امام خمینی پشتیبانش باشیم به این مملکت آسیبی نخواهد رسید.

مسعود یه میثم پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:20 ب.ظ

البته که دروغ می گویید. شما کوچکترین اعتقادی به ولایت فقیه ندارید که هیچ بلکه کمترین پایبندی اخلاقی هم در شما وجود ندارد.

اولا. فرض کن ماجرا همان بوده است که شما تصور کرده اید. آیا شما خیال کرده اید از خود رهبری برای اسلام و ولایت فقیه دلسوزترید؟ رهبری همان وقت جواب شما را داد:«
شما ببینید در همین پنج شش روز گذشته سر یک قضیه‌اى که آنچنان هم ازاهمیت بالائى برخوردار نبود - سر مسئله‌ى اطلاعات و امثال اینها - چه جنجالى در دنیا راه انداختند. تحلیلها را بردند به این سمت که بله، در داخل نظام جمهورى اسلامى شکاف ایجاد شده است، حاکمیت دوگانه شده است، رئیس جمهور حرف رهبرى را گوش نکرده است!
۱۳۹۰/۰۲/۰۳»

شما اگر رهبری را یک سر سوزن قبول داشتید حرف خودتان را برای خودتان نگه می داشتید. ظاهرا شما خود را دایه مهربانتر از مادر تصور کرده اید.

ثانیا: این داستانی بود که کیهان ساخت و اینججا می بینید که از کجاا تاین داستان خورد. البته در این مدت همان افرادی که آنهارا انحرافی می نامید پالسخ های مبسوطی به این داستان سرایی ها دادند که البته جایی هم منتشر نشد:

اگر استنباط اینان درست باشد و 11 روز خانه نشینی احمدی نژاد مساوی ضدیت او و مخالفت او با حکم ولایت فقیه باشد، به طوری بدیهی نتیجه می شود که احمدی نژاد هم مانند سایر سیاستمداران یک طاغوت دنیاپرست. بیشتر نیست.اما در اینجا مشکلی وجود دارد. یک طاغوت دنیا پرست هرگز کاری نخواهد کرد که بداند باعث تضعیف قدرتش می شود. لذا چنین کسی هرگز با خانه نشینی هزاران
شایعه برضد خود به راه نمی اندازد و خود را در مظان چنان اتهام بزرگی قرار نمی دهد. حتی اگر هم چنین سیاستمداری تحت تاثیر القائات غلط و برای نمایش دادن قدرت و زیر فشار قرار دادن رهبری دست به چنین کار احمقانه ای بزند، باید بلافاصله پس از آنکه مسلم شد این عمل نتایج معکوس بدنبال داشته است باید در صدد توضیح و ماستمالی آن به هر قیمت ممکن بر آید. .. اما احمدی نژاد هرگز چنین نمی کند. .. پس فقط دو نتیجه دیگر می توان گرفت، یا اینکه احمدی نژاد دیوانه است و یا سحر شده و توان تشخیص خیر و شر را از دست داده است! یا اینکه اینکه یک پاسخ منطقی را بپذیریم. از ابتدا فرض مساله غلط بوده است.و مسائلی در جریان است که احمدی نژاد باید ولو به قیمت از دست دادن آبرویش هر گز در مورد آنها حرفی نزند. که این نشانه اوج فداکاری و اخلاص یک انسان مومن است.

امیدی ندارم که موسی کلیم الله هم از روی ظن و گمان خودش در مورد کارهای خضر حکم ندهد. لذا امیدی ندارم که شما هم بالاخره این موضوع را بفهمید که چرا 11 روز خانه نشینی برای خود امام خامنه ای هیچ موضوعیتی ندارد که هیچ، تازه بعدش می فرماید شاکله همین دولت ( با رئیس جمهور ضد ولایت فقیه به زعم شما) خوب مطلوب است و عمل ولایتمدارانه مجلس در مقابل وی رذالت
است.جای حیرت است که امثال شما به صرف یکی دو بار تعریفی که آقا از علامه مصباح داشت او را به مقام عصمت مطلق ارتقا می دهید و هر چه قدر هم که حرکات ایشان بر ضد منویات رهبری باشد آن را با یک اسم عمار فیصله می دهید و رئبس جمهوری را
که صدها بار مورد تمجید بوده و مورد حمایت خاص و اعتماد صد در صدی ، به صرف اتفاقاتی که از باطنش هیچ نمی دانید بر اساس ظن خودتان تکفیر می کنید.

راستی فرق شما با کاهنان یهود چیست که مریم قدیسه را متهم به زنا کردند؟
خوب آنها هم حق داشتند. بر اساس ظاهر قضاوت کردند. پس چرا مورد غضب الهی قرار گرفتند؟ وَبِکُفْرِهِمْ وَقَوْلِهِمْ عَلَى مَرْیَمَ بُهْتَانًا
عَظِیمًا
خدا می گوید به چه حقی اینها بدترین حالت را در نظر گرفتند؟ ختی احتمال ندادند مثلا مریم مخفیانه ازدواج کرده بوده و آنها خبر نداشته اند و یا موارد دیگر. بلکه فورا تهمت زدند: جئت شیئا فریا. ما ابوک امرا سوء و ما کان امک بغیا راستی چرا شما احتمال ندادید که احمدی نژاد لابد پس از این واقعه سکته کرد و در خانه افتاده بوده و آن را از مردم مخفی کردند؟
البته کاری نداشت که شما از روی نامه رهبری به مصلحی بقهمید که ماجرا چه بوده است . نامه رهبری اولا خطاب به مصلحی است و نه به رییس جمهور. ثانیا به او دستور می دهد با جدیت بیشتر و تحت حمایت دولت خدمتگزار و همکاری «سایر نهادهای اطلاعاتی» به کار خود ادامه دهد.

جالب تر از همه موضع خود وزارت اطلاعات است. مصلحی که باید بزرگترین شاکی باشد به احمدی نژاد رسما نمره بیست می دهد!
http://www.khabaronline.ir/detail/169480/
آیا از سر مصلحت اندیشی است؟ نه. چیزهایی است که قابل ذکر نیست:

تأکید وزارت اطلاعات بر لزوم جلوگیری از موازی‌کاری دستگاه‌های اطلاعاتی
http://www.19dey.com/26948-%D8%AA%D8%A3%DA%A9%DB%8C%D8%AF-%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%B1-%D9%84%D8%B2%D9%88%D9%85-%D8%AC%D9%84%D9%88%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%B2%DB%8C%E2%80%8C%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA%DB%8C.html

وزیر اطلاعات: نهادهای امنیتی به تیپ هم نزنند
http://www.jamnews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=86622&Serv=26

و سپاه اینطور جواب می دهد:
سردار شریف:
سازمان امنیتی موازی با وزارت اطلاعات در سپاه ادعای دشمن است
http://www.yjc.ir/fa/news/4006846/%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D8%AF%D8%B9%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B4%D9%85%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

اینکه چه اتفاقی افتاد از اسرار حاکمیتی است. اما داستانی که حسین شریعتمداری و باند شیطانی او سر هم کردند برای هدف دیگری بود. و سر همین قضیه بود که احمدی نژاد وقتی دید چگونه سییاوش وار آبرویش را بردند اصلا در ادامه کار و در افتادن با این آزدهای هفت سر مافیایی ابراز تردید کرد. مردم از این جایش راشنیده اید که رهبری هم او را مخیر کرد اما هشدار داد که دیگر کسی برای حمایت از رهبری نمانده است...

احمدی نژاد ده روز در بین بیماری و تردید سپری می کند که ادامه بدهد یا نه؟ اما بالاخره تصمیم می گیرد ولو با فدا کردن همه هستی خودش در صحنه بماند.
ماجرا بسیار شبیه بود به سوال ابراهیم از اسماعیل. البته با این تفاوت که اسماعیل فورا گفت یا ابت افعل ما تومر ستجدنی ان شاء الله من
الصابرین.اما احمدی نژاد زمان برد تا تصمیم نهایی را بگیرد. اما مهم این است که تصمیم صحیح را گرفت و الان هزار بار برای من مقدس تر و ارزشمند تر از قبل آن 11 روز است. والله هر کس دیگری بود عطای این ریاست جمهوری را به لقایش می بخشید.

تردید احمدی نژاد از جنس تردید زهیر بن قین بود. می داند که باید فدا شود اما بالاخره تصمیم درست را می گیرد. او ماند تا سپر بلای رهبری بماند و تبرهایی که بر ولایت فقیه پرت می شود را با چشمان خود بگیرد.
( بخشهایی از متن از وبلاگ آقای محسن صادقپور بود
http://asheghedoctor.blogfa.com/post/6)


شما دروغ می گویید که با فتنه گران در می افتید. رهبری این همه در این مدت که اصرار بر موضوع فتتنه داشت از آن به عنوان جرم بزرگ یاد کرد شما به اصطلاح اصولگرایان چه کردید؟ جز اینکه برایشان چراغ سبز نشان دادید؟ جز اینکه حکم محلل را برایشان بازی کردید و سخن از توبه و بازگشت آنها گفتید؟ جز اینکه رسما خاتمی را از سران فتنه حذف کردید؟
بله. به جایش با انحراف در افتادید!!!! بزرگترین خطر برای اسلام! جایی که مصباح و هاشمی به یک نقظه مشترک رسیدند!
اما نظر رهبری چه بود؟

«اگر به نام عدالت‌خواهى و به نام انقلابیگرى، اخلاق را زیر پا بگذاریم، ضرر کرده‌ایم؛ از خط امام منحرف شده‌ایم. اگر به نام انقلابیگرى، به نام عدالت‌خواهى، به برادران خودمان، به مردم مؤمن، به کسانى که از لحاظ فکرى با ما مخالفند، اما میدانیم که به اصل نظام اعتقاد دارند، به اسلام اعتقاد دارند، اهانت کردیم، آنها را مورد ایذاء و آزار قرار دادیم، از خط امام منحرف شده‌ایم. اگر بخواهیم به نام انقلابیگرى و رفتار انقلابى، امنیت را از بخشى از مردم جامعه و کشورمان سلب کنیم، از خط امام منحرف شده‌ایم. در کشور آراء و عقاید مختلفى وجود دارد. اگر چنانچه یک عنوان
مجرمانه‌اى بر یک حرکتى، بر یک حرفى منطبق شود، این عنوان مجرمانه البته قابل تعقیب است؛ دستگاه‌هاى موظف باید تعقیب کنند و میکنند؛ اما اگر عنوان مجرمانه‌اى نباشد، کسى است که نمیخواهد براندازى کند، نمیخواهد خیانت کند، نمیخواهد دستور دشمن را در کشور اجرا کند، اما با سلیقه‌ى سیاسى ما، با مذاق سیاسى ما مخالف است، ما نمیتوانیم امنیت را از او دریغ بداریم، عدالت را دریغ بداریم؛ «و لایجرمنّکم شنئان قوم على الّا تعدلوا». قرآن به ما دستور میدهد و میگوید: مخالفت شما با یک قومى، موجب نشود که عدالت را فرو بگذارید و فراموش کنید. «اعدلوا»؛ حتّى در مورد مخالف هم عدالت به خرج دهید. «هو اقرب للتّقوى»؛ این عدالت، نزدیکتر به
تقواست. مبادا خیال کنید تقوا این است که انسان مخالف خودش را زیر پا له کند؛ نه، عدالت ورزیدن با تقوا موافق است. همه هوشیار باشیم، همه بیدار باشیم. این بُعد هم نباید ابعاد دیگر را در سایه قرار بدهد.
۱۳۹۰/۰۳/۱۴»

یا فقط موسوی مخاطب این جملات است؟
«
امام خامنه ای :رئیس جمهور را خرافاتى، رمال، از این نسبت‌هاى خجالت‌آور دادند؛ اخلاق و قانون و انصاف را زیر پا گذاشتند.
۱۳۸۸/۰۳/۲۹»

شما درد دین ندارید.
دلهایتان بیمار است .

بید مجنون به مسعود پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:48 ب.ظ

سلام آقا مسعود اون سنده (حمایت مجلس هفتم ....) خوب بود. فقط یک توصیه ببین امام علی (ع) فرموده جدل نکن حتی اگه حق با تو باشه. من فکر می کنم بعضی از دوستها اصلا دنبال حقیقت نیستند فقط هیاهو و کف روی آب شدن منظورشون. برا همین اینا رو ول کن . دونسته هات رو که مستند هم هستند لطفا تو گروه بهار عضو شو برا ماها که دوست داریم بفرست.
http://seyed332ht.blogfa.com/post-141.aspx

فعلا

بید مجنون پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:28 ب.ظ

این هم لینک دیدارهای خصوصی آقای احمدی نژآد در اون دوره به اصطلاح خانه نشینی به قول سایت فارس نیوز (متعلق به سپاه پاسداران) اومده که نشون می ده 11 روز خانه نشینی اصلا وجود نداشته:
http://groups.yahoo.com/group/baharedalat/files/eteham.docx

دوستان تنبلی نفرمایید مطالعه کنید بلکه خودتان خودتان (مثلا فارس نیوز میثم خان را ) جواب دادید.

میثم پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:24 ب.ظ

آقا مسعود چرا اینقدر آسمان ریسمان میبافی و تاریخ ورق میزنی؟ ببین خیلی ساده است. احمدی نژاد خواست وزن خودش رو توی نظام اثبات کنه. اما تو دهنی خورد. اگه این قدر ساده هستی و فکر میکنی ایشون مریض بوده که البته آدم سالم بی غل و غش هم چنین کارهایی نمیکنه بهتره منتظر بمونی و رویدادهای بعدی رو تماشا کنی. چون احمدی نژاد به این راحتی ها نمیخواد دست از قدرت برداره و البته این ویژگی آدم های مریضه!!!

مسعود به میثم جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 ق.ظ

آخر آدم حسابی! خدا مثلا عقل را برای چی به آدم داده است؟ به همین ادعایت هم جواب دادم دوباره می نویسم:
یک طاغوت دنیا پرست هرگز کاری نخواهد کرد که بداند باعث تضعیف قدرتش می شود. لذا چنین کسی هرگز با خانه نشینی هزاران شایعه برضد خود به راه نمی اندازد و خود را در مظان چنان اتهام بزرگی قرار نمی دهد. حتی اگر هم چنین سیاستمداری تحت تاثیر القائات غلط و برای نمایش دادن قدرت و زیر فشار قرار دادن رهبری دست به چنین کار احمقانه ای بزند، باید بلافاصله پس از آنکه مسلم شد این عمل نتایج معکوس بدنبال داشته است باید در صدد توضیح و ماستمالی آن به هر قیمت ممکن بر آید. .. اما احمدی نژاد هرگز چنین نمی کند. ..

تازه باز هم گفتم اصلا گیرم و سلم که حق با تو است. آره احمدی نژاد می خواست خودش را اثبات کند و ضد ولایت فقیه است! آیا این خواسته رهبری است و اینطور فریاد بزنید دولت با رهبری زاویه دارد؟ آیا رهبری اجازه داده بود آبرویش را بریزید و هر تهمتی را که می توانید او بچسبانید؟ البته مشخص است که کامتهای من را نمی خوانید. ومشخص است که هیچ جواب ننطقی هم ندارید و خودتان را از رهبری برای کشور و ولایت فقیه دلسوزتر پنداشته اید.


بگذار بگویم رفتار شما رفتار کیست. دقیقا رفتار خط امامی های دهه 60. هماها که سید علی خامنه ای را ضد امام و ضد ولایت و اسلام آمریکایی نامیدند. مجلس سوم را درست کرده و جام زهر را به امام خمینی نوشاندند.

ماجرای نخست وزیری را یادتان هست؟ چند روز آن ماجرا چند ماه طول کشید و آخرش هم با این عتاب رسمی امام خمینی خاتمه یافت:
من حکم نمی‌کنم، اما من به عنوان یک شهروند حق دارم نظر خودم را بدهم یا خیر؟ من به عنوان یک شهروند، اعلام می‌کنم که انتخاب غیر از ایشان، خیانت به اسلام است.»
http://www.rajanews.com/detail.asp?id=87605
حالا خداوکیلی جند ماه بود که امام روی این قضیه اصرار داشت تا کار به این جمله رسید؟ البته من از کاری رییس جمهور وقت کرد صد درصد دفاع می کنم چون چون می دانم امام علی به مالک اشتر می نویسد ای مالک هر دستوری که از مافوق - کی ؟ خود علی!- رسید با دستور خدا بسنج و هرگز کورکورانه اطاعت نکن و نگو که من مامورم و معذور..

به والله همه این نسبت ها را همان خط امامی های خیلی انقلابی سوپر حزب اللهی در دهه شصت به سید علی
خامنه ای دادند. ...خدا شاهد است وقتی عتاب سنگین امام خمینی را به امام جمعه تهران در مورد مساله ولایت فقیه یا اینکه اگر موسوی نخست وزیر نشود خیانت به اسلام است را به یاد داریم و به یاد داریم شیخ هادی غفاری را که از تریبون مجلس می گفت چکمه رضاخان شرف دارد به آخوندی که بگوید نظرم غیر
از نظر امام است. آری. ما خانه نشینی مظلومانه امام جمعه تهران را یادمان هست.. اما نسل جدید دقیقا در حال ارتماب همان اشتباهات هستید. بی کم و کاست. فقط شدید تر و بدتر و ناجوانمردانه تر.

با همه وجودم از راهیکه شما می روید بیزارم.

مسعود به بید مجنون جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:23 ق.ظ

من فکر کنم جمع کردن اطلاعات در یک سایت فایده ای داشته باشد. این آقایان که نمی خوانند.
می دانید ائمه ما طبیب دوار بطبه بودند. یعنی طبیبی که خودش سراغ بیمار می رود. بیماری که به جای رفتن پیش طبیب ورودهای حسین شریعتمداری را زمزمه می کند. لطفا اگر تصور می کنید مطلب ارزشمندی وجود دارد خودتان زحمتش را بکشید و آن مهمتر اینکه به جنگ این گروه خطرناک یعنی حزباالهی های با منطق کابویی و گانگستری بروید که اول شلیک می کنند بعد شاید فکر کنند دوست را کشته اند یا دشمن را.
آب دارند و دنبال تیمم هستند. خورشید درخشان رهبری را دارند و دنبال کورسوی ستاره عمار می گردند!!!

بید مجنون به مسعود جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:13 ب.ظ

تسلیم آقا مسعود.
البته من به جای میثم خان مطالبتون رو چندبار می خونم سراغ لینکهایی که گذاشتید می رم و اونا رو برا بچه ها می فرستم.....

محمود صارمی تو وبلاگش شعر زیر رو تو حال و هوای این روزای آقای احمدی نژاد آورده قشنگه:
در این زمانه ی بی های و هوی لال پرست

خوشا به حال کلاغان قیل و قال پرست

چگونه شرح دهم لحظه لحظه ی خود را

برای این همه ناباور خیال پرست؟

به شب نشینی خرچنگ های مردابی

چگونه رقص کند ماهی زلال پرست

رسیده ها چه غریب و نچیده می افتند

به پای هرزه علف های باغ کال پرست

رسیده ام به کمالی که جز انا الحق نیست

کمال دار را برای من کمال پرست

هنوز زنده ام و زنده بودنم خاریست

به تنگ چشمی نامردم زوال پرست



شاعر:

استاد محمد علی بهمنی

مهمان خدا دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:17 ق.ظ http://www.ziafate-andishe.blogfa.com

سلام
ممنون از دعوتتون
التماس دعا
یاعلی

دلبستگی امام زمان عج..به امام و شهدا دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:23 ب.ظ http://www.saahebzaman.parsiblog.com

سلام:[گل]

ممنون......[گل]

وقتی باران می بارد یاد خدا را بیشتر احساس میکنم

چون باران یعنی نقطه چین تا خدا .......

برای شستن خستگی ها....برای شستن حسرت ها....

می شوم تکراری ترین تصویر خیابان های شهرم......

چتر را می بندم....

می روم زیر باران....

شاید باران بشوید خستگی ها را....بشوید حسرت ها را...

شاید....

شاید باران شود نقطه چین تا خدا........

و بگویم من خـــــــــدا را دارم

التماس دعای فرج.[گل]

دلبستگی امام زمان عج..به امام و شهدا دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:23 ب.ظ http://www.saahebzaman.parsiblog.com

سلام:[گل]
ممنون........[گل]
عمر از کف رایگانی می رود[گل]
کودکی رفت و جوانی می رود[گل]
این فروغ نازنین بامداد[گل]
در شبانی جاودانی می رود[گل]
این سحرگاه بلورین بهار[گل]
روی در شامی خزانی می رود[گل]
چون زلال چشمه سار کوه ها[گل]
از بر چشمت نهانی می رود[گل]
ما درون هودج شامیم و صبح[گل]
کاروان زندگانی می رود[گل]

شفیعی کدکنی[گل]
التماس دعای فرج.[گل]

احمد پسندیده چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:44 ب.ظ

داداش جان لطف می کنی کد سخنرانی دکتر عزیز رو بگی ... خیلی قشنگه ! ما هم دوست داریم استفاده کنیم تو وبلاگمون .
زنده باد بهار

با سلام
آدرس وبلاگتون را بگذارید تا آدرس اینترنتی آن را در وبلاگتون اطلاع بدهم

سید سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:50 ب.ظ http://jalili0151.blogfa.com

با سلام
گاهی نگاهی ممنون میشم نگاهتون رو به ما هم هدیه کنید...

فرزانه شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 ب.ظ http://farzaneh33.blogfa.com


سلام

منم با نظر میثم موافقم همه چیز رو در نظر بگیر بعد بگو مشایی خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد